האם יש פתרון תאורה לכל חלל?

קל להאיר חדרים סטנדרטיים, אבל מה לגבי חללים פחות שגרתיים? פתרונות התאורה שיפתיעו אתכם

בימינו תאורת חלל אינה מספיקה רק לחללים הסטנדרטיים, אלא גם לחללים מיוחדים הדורשים תאורה מיוחדת. כשאנו מדברים על תאורה באופן כללי, אנו מתייחסים לא פעם לחללים גדולים כמו סלון או חדר שינה. אבל ישנם חללים מורכבים יותר שדורשים תאורה קצת יותר מותאמת. דוגמאות לחללים אלה יכולות להיות פינות נסתרות או צרות שאנו מבקשים להאיר. מכל מקום, נושא התאורה הולך ומתפתח והיום אפשר להגיד בוודאות שיש פתרון לכל תאורת חלל.

20

החללים שזקוקים לתאורה מיוחדת

קיימים חללים שונים ומגוונים שלהם יש צורך להתאים תאורה. אלה כמה מבין הדוגמאות השונות הדורשות התאמה מיוחדת:

  1. גופי תאורה שקועים.

טרנד עיצובי ייחודי שכדאי להכיר הוא גופי תאורה שקועים. גופים אלה נראים כשקועים בתוך גבס, פרקט או כל סוג של חומר אחר. הטרנד העיצובי הזה נועד לחסוך מקום רב, אך הוא גם מלמד על רצון לעצב את גופי התאורה באופן ייחודי. אנשים המבקשים גופי תאורה כגון אלה מבקשים לבלוט מעל כולם. זה יכול להיות זוג בורגני שרוצה לעצב את הדירה התל אביבית שלו באופן מיוחד, בעל משרד עורכי דין המבקש להעניק למשרד שלו עיצוב ייחודי, בעל מסעדה המבקש להעניק לסועדיו אווירה קסומה ועוד.

  1. תאורה למקומות צרים וקטנים.

אנשים רבים לא תמיד יודעים כיצד מתאימים תאורה למקומות צרים כמו ספריות, מסדרונות או נישות קטנות שבהן התאורה חשובה. למרבה המזל, היום קיימים גופי תאורה מותאמים שנועדו לפתור את הבעיה גם במקומות שבהם תאורה רגילה אינה מונגשת. מה שחשוב לעשות במקרים כאלה הוא למדוד את השטח ולקבל את התאורה המתאימה ביותר, כך שגם אל הפינות החשוכות האלה יגיע האור החסר.

  1. תאורה המתאימה לתנאים קיצוניים כמו לחות או חום.

הצורך להאיר נדרש גם במקומות שבהם שוררים תנאים שאינם מתאימים לתאורה רגילה. מקומות אלה יכולים להיות חדר אמבטיה, מטבח או גינה. על התאורה המותקנת באזורים אלה להיות חזקה וחסינה מפני מים, אדים, חום, תנאי לחץ ועוד. על כן, יש צורך לבחון את התאורה היטב ולבחור בגופי תאורה עמידים ואיכותיים.

  1. מנורות צמודות תקרה.

עיצוב מרהיב ומיוחד שכדאי להכיר הוא גופי תאורה צמודי תקרה. גופים אלה משתלבים היטב עם התקרה ונראים כאילו "הודבקו" אליה. כל מי שהעיצוב חשוב לו, מוכן להתקין את גופי התאורה האלה ולקבל בחזרה חלל אסטטי ונקי.

  1. נברשות בעיצובים מיוחדים.

אי אפשר לדבר על גופי תאורה מבלי לדבר על נברשות. ולא מדובר באותן נברשות עתיקות שליוו את הבתים של הדורות הקודמים, אלא בנברשות בעיצובים מיוחדים. לדוגמה, ניתן להזמין נברשת שהיא בעצם מנורת תלייה עם גווני אור לבן וצהוב.

איך בוחרים גופי תאורה?

ראינו כי ניתן לבחור גופי תאורה רבים ושונים על מנת להביא אל הבית את האור המיוחל. כעת נשאלת השאלה איזה גוף תאורה מתאים לנו. אחת השאלות הראשונות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא איזה סוג של תאורה אנחנו רוצים. אחד הסוגים הבולטים יותר הקיימים בשוק הוא תאורת לד. מדובר באחד מסוגי התאורה הנפוצים והאיכותיים יותר. תאורת לד היא טבעית, אינה כוללת חומרים רעילים, בטיחותית (נורות לד אינן מתפוצצות), מאפשרת חיסכון אדיר בחשמל וגם משרתת אותנו לטווח הארוך. דבר נוסף שכדאי להחליט עליו הוא איזה אור אתם צריכים. בעיקרון, על פי רוב הנורות מתחלקות לאור לבן ואור צהוב. האור הלבן חזק יותר, והוא מתאים למקומות שבהם יש צורך בתאורה חזקה כמו מטבח או סלון. האור הצהוב עמום יותר, והוא מתאים למקומות שבהם אין לא נדרש אור חזק, ואפילו רצוי להתקין אור חלש יותר דוגמת חדר השינה. מטבע הדברים, כשבוחרים גופי תאורה למקום משופץ כמו הבית הפרטי או הקליניקה, כדאי לדאוג גם לעיצוב מתאים. בחנו את קטלוג גופי התאורה השונים והחליטו מה מוצא חן בעיניכם. האם אתם מעוניינים בתאורה בעיצוב יוקרתי למשרד? או בגוף תאורה בעיצוב ביתי יותר לחדר השינה?

מחפשים גופי תאורה לכל סוג חלל? הכירו את חברת לדמרקט. בחברה המקצועית והאיכותית הזו תמצאו את כל פתרונות התאורה שאתם מחפשים. החל מתאורה מותאמת לבית ולפינות הקטנות שלו, ועד לתאורה למשרד ואף לתאורה תעשייתית ואדריכלית. הזמינו כבר עכשיו גופי תאורה מעוצבים ואיכותיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...