טיפ זהב: כך תוסיפו תאורה דקורטיבית לבית שלכם

כשמדובר באלמנט עיצובי לכל דבר, תהליך בחירת גופי התאורה לבית כבר מזמן לא נגמר בעוצמת התאורה ובחסכון בחשמל. אז איך מוסיפים תאורה עיצובית לבית נכון? אספנו עבורכם את הטיפים שיעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך

 

גופי תאורה מעוצביםגופי תאורה: ביתילי. צילום: דן פרץ

 

כבר שנים שגופי תאורה נחשבים לאלמנט חשוב בעיצוב הבית, כשאנחנו כבר מזמן לא מסתפקים רק בגוף תאורה מרכזי שמאיר את החלל, אלא משלבים גופי תאורה שונים ומיוחדים בכל פינה אפשרית בבית. כשזה המצב, חשוב לעשות את זה נכון ובחוכמה וכמובן- לא להעמיס. לשם כך, אספנו עבורכם את הטיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון ויפה.

 

הוסיפו עוד גופי תאורה בחדר: מעבר למנורת תקרה שתאיר את החלל כולו, חשוב גם להוסיף לחדר גופי תאורה נוספים שידגישו פינות בחלל ויוסיפו לאווירה. מה תוכלו לשלב? מנורות קריאה, מנורות לצד שידה או מנורות שמאירות חפצי נוי ספציפיים.  כדי ליצור עניין ומקוריות בחדר, תוכלו לבחור במנורות שונות בגודל, בצבע או בצורה.תאורה שולחנית מעץמנורת עמידה אובר-סייז עם בסיס עץ: ביתילי. צילום: ישראל כהן

 

בחרו גופי תאורה מיוחדים: נסו לבחור גופי תאורה מפתיעים עבור החדר כמו למשל למקם לצד רהיטים שונים, כמו הספה או המיטה, מנורות תלויות עם כבל ארוך או מנורות רצפה וכך לתת טאץ' אישי לחדר.

 

אל תעמיסו: חשבו גם על הפונקציונאליות של התאורה. אין אין צורך בתאורה נוספת, אל תוסיפו. אם אתם לא קוראים בחדר השינה, אולי אתם לא צריכים שתי מנורות קריאה לצד המיטה. עם זאת, במידה ויש אלמנטים נוספים בחדר שדורשים תאורה מיוחדת, כגון מראה או תמונה – אל תזניחו אותם.

 

מנורת תלייה מוזהבתמנורת תלייה מוזהבת: ביתילי. צילום: ישראל כהן

 

פזרו את התאורה באופן שווה: מקמו את גופי התאורה תוך התחשבות גם בצללים שנוצרים בחלל. הוסיפו תאורה ממספר כיוונים שונים כדי להימנע מיצירת צללים גדולים ודרמטיים בחלל. נסו להגיע לפיזור תאורה יחסית שווה וכך הימנעו מצללים רבים שמקטינים את החלל.

 

האירו אלמנטים בחוכמה: אם יש לכם בבית חפצי נוי, תמונות ופריטי אומנות שאתם רוצים להדגיש – תנו להם נגיעה של תאורה ממוקדת. אם מדובר באלמנט תלת מימד, שימו לב שהצל שנוצר לא דרמטי מדי, ואם מדובר ביצירת אמנות, כדאי להשתמש בנורת הלוגן שמעבירה צבעים בצורה טובה יותר.

 

מנורת תלייה צבעוניתמנורות תלייה צבעוניות: ביתילי. צילום: ישראל כהן

מנורת שולחןמנורת שולחן: ביתילי. צילום: ישראל כהן

 

 

מנורת תלייהמנורת תלייה: ביתילי. צילום: ישראל כהן

 

מנורת תלייה גופים קטניםמנורת תלייה: ביתילי. צילום: ישראל כהן

 

מנורת תלייה דקורטיביתמנורת תלייה מדגם רינג: ביתילי. צילום: ישראל כהן

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...