כיצד לבחור גופי תאורה שמתאימים לצרכים שלנו?

יש מגוון גופי תאורה, שלל עיצובים וטכנולוגיות, אז איך לבחור בין כל השפע הזה, אנחנו אומרים קודם כל תגדירו את הצורך שלכם ורק אז תיגשו לבחור. איך? להלן המדריך המואר

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצור אווירה וקונספט מיוחד בחלל החדר היא באמצעות גופי תאורה שונים. בלילה, כמו במהלך היום, כאשר אנו נדרשים לחפות על המחסור בכניסת אור טבעי לחלל, נזדקק לגופי תאורה רלוונטיים שיעניקו לנו מענה מדויק. לשם כך, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חיוניים שיעשו לכם קצת סדר בבלגן.
 גופי התאורה מעוצבים בסגנון מינימליסטי מודרני

 גופי התאורה מעוצבים בסגנון מינימליסטי מודרני, משלבים בין צילינדרים קטנים בגוון ברונזה, לבין צורות גיאומטריות בסיסיות. מתוך הקולוקציה החדשה של מותג התאורה elita, צילום: יח"צ

 

 רמה אחרת של עיצוב

עבור רבים מאיתנו, תאורה היא אלמנט תועלתני בחדר, ולא משהו שמוסיף בהכרח ערך אסתטי. רצוי להבין את סידור האלמנטים בחלל ואת הקו העיצובי שלהם, כך שפיזור התאורה יהיה מתוחכם ומדויק לתצורה הפנימית של החלל. ברגע שתעשו זאת נכון, תוכלו להעלות את רמת העיצוב שלכם לשלב הבא, ולהפיק שלל סגנונות מעניינים מגופי תאורה שונים.
גוף תאורה
תומס תאורה
תאורה כללית לרושם ראשוני

הרושם הראשוני שתיצרו בחלל הוא הרושם החשוב ביותר. זכרו שאין דרך חזרה מהתרשמות ראשונית של אורח בבואו לפתח דלתכם. לכן בחרו בקפידה את גוף התאורה המתאים ביותר. מעבר להיבט האסתטי, תאורה כללית נועדה להאיר את כל החלל באופן אחיד ופונקציונאלי. בדרך כלל יוצרים תאורה כזו במטבח או בחלל עבודה, כך שפיזור האור יהיה קל יותר לטיפול. ניתן להשתמש במנורות צמודות תקרה, תלויות ואף שקועות. מי שמעוניין להיצמד לסטנדרטים הללו, יוכל למצוא שלל עיצובים מודרניים שמתכתבים עם הטרנדים העכשוויים.

גוף תאורה מעל אי במטבח
מתוך הקולוקציה החדשה של מותג התאורה elita, צילום: יח"צ

תאורה משימתית

בדומה לתאורה מרכזית בחלל, התאורה צריכה להיות פונקציונאלית ומינימאלית, כמו למשל ספוטים היושבים על פס צבירה, וניתנים לכוונון והתאמה לצורכי דיירי הבית. מנורות שיעזרו לבצע משימות יום יום בצורה האפקטיבית ביותר, חייבות להגיע עם תאורה בהירה, משום שכך הן מדגישות אזור נקודתי, בלי הופעת אור במקומות שלא נרצה בכך.
גוף תאורה צמוד קירמנורות קיר מעוצבות, מלבד האור האיכותי שמפיצות, הן משדרגות כל עיצוב, משלימות את הקונספט, ויוצרות אוירה מושלמת. מתוך הקולוקציה החדשה של מותג התאורה elita, צילום: יח"צ
 מנורת שולחן
צילום:יח"צ. מנורה: S.T.OR תאורה
 מנורת שולחן
 מנורת שולחן, לקריאת לילית בסלון LOFT הרצליה פיתוח, צילום: יח"צ
כורסת וינטג'
NOVELL COLLECTION,צילום: עדי קראוס
זוהר מודגש

מהם הדברים שתרצו להאיר בחלל שלכם?  והאם יש לכם אלמנטים שתרצו להאיר במיוחד – אולי כדי להדגיש אותם? השתמשו בתאורת הדגשה בשביל לבטא קישוטיות, סגנון ואופי בחלל שלכם.

 

 

תאורה 553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...