לראות את הבית באור חדש: מה השתנה בעולם גופי התאורה?

עולם התאורה כמרקחה עם חדשנות טכנולוגית, שמירה על מסורת לצד קו מודרני או מראה טבעי. כל זה בלי לזנוח את הבסיס של כל מנורת קיר או גוף תקרה - הפונקציונליות

גוף תאורה מעוצבסוהו. חגיגה של טבע
עולם העיצוב מבשר על מגמות ומהלכים ומחליף טרנדים ועונות, בלי להשאיר אף תחום בחוץ. טכנולוגיות חדשות מחליפות ישנות, חומרים מסקרנים עוברים לקדמת הבמה, ובדים וצבעים בטונים עכשוויים נפרסים על גבי קירות, רהיטים ואביזרים. גם עולם התאורה לא נשאר מאחור, ולצד קלאסיקות מוכרות מתעדכן כל העת עם גופי תאורה שהופכים כל אבן – מחדשנות טכנולוגית וחומרים חדשים ועד שימור נוסטלגיה או יישור קו עם רוח העיצוב הנוכחית.
חומרים מסקרנים

לצד חומרים מסקרנים כמו בטון, נייר או בדים מסוגים שונים אפשר לתת מקום של כבוד גם לשיש היוקרתי, שמופיע על מוצרים שונים, ביניהם גופי תאורה. המותג ההונגרי INARCHI מציע קולקציה של גופי תאורה, שחלקם עשויים שיש קרארה מלכותי. להשיג ב-elita gallery.
גוף תאורה משישגוף תאורה משיש של המותג INARCHI מבית Elita gallery
בשם הפונקציונליות

על פונקציונליות אף אחד לא יוותר, אחרת גוף התאורה יישאר באולם התצוגה ולא יגיע אל הבתים, אבל כשלוקחים אותה צד אחד קדימה, מגיע גוף התאורה עם תוספות כמו מדף והופך לרהיט שימושי. מנורת העמידה של WEVER&DUCRE תוכננה במקור עם מדף והיא מאפשרת לקוראי הספרים או מדפדפי המסכים להמשיך לקרוא תוך לגימה של כוס קפה או הפוגה ממשקפי הקריאה. להשיג בסניפי תומס תאורה ובאולם התצוגה המחודש של S.T.OR, גלגלי הפלדה 4 הרצליה פיתוח.
מנורת עמידה
מנורת עמידה WEVER&DUCRE  מבית ST.OR /תומס תאורה
אפשרות אחרת, המשלבת פונקציונליות, מקדשת גם את ערכי החשיבה מחוץ לקופסה. את גופי התאורה המעוגלים, אף הם מבית WEVER&DUCRE, ניתן לתלות בשני כיוונים: פתוח או סגור, למטה או למעלה, וכך להשיג פיזור של תאורה או מיקוד תאורה. הם מגיעים במגוון צבעים וגם אותם ניתן להשיג בתומס תאורה או ב-S.T.OR.
גוף תאורה מיוחד
פתוח סגור, WEVER&DUCRE מבית ST.OR /תומס תאורה
מה כבר אפשר לחדש בתחום התאורה, תשאלו? מנורת שולחן שאפשר לקחת לכל מקום מוכיחה שנקודה של אור לא חייבת להיות במקום קבוע. למנורה מוגנת המים של ESTILUZ יש טבעת במספר גימורים וצבעים ובנוסף לפונקציונליות שלה, היא מתברכת בחיי סוללה של מעל 6 שעות, מטען עם חיבור USB וכן, גם עיצוב אלגנטי. להשיג בקבסו תאורה, התנופה 7 ירושלים. www.cabaso.co.il
מנורת שולחןמנורת שולחן, קבסו תאורה
הטרנד המטאלי

הכניסה של הצבעים והחומרים החדשים לעולם העיצוב המודרני השפיעה גם על עולם התאורה, כשהטרנד העכשווי ביותר הוא צבעי הפליז והעץ בעיצובים מינימליסטיים מודרניים. קווי הגופים נשארים מודרניים, ישרים וחדים, אך הצבעים מתחממים, ואם בעבר נפוצו צבעי לבן ושחור, היום שולטים הפליז וגווני הזהב, במעין שילוב בין ישן וחדש.
גוף תאורה מעוצבשילוב ישן וחדש, ברק תאורה
גופי התאורה של המותג VERONESE מעוצבים כיצירת אמנות כחלק מהמסורת לשמר ולקדם אמנות צרפתית. גוף התאורה עשוי זכוכית מוורונה משומרת בעבודת יד והוא משלב בין היסטוריה מלאת השראה לגימור עכשווי קלאסי. להשיג ב-elita gallery, הלח"י 17 בני ברק‎.
גוף תאורה צרפתישימור אמנות צרפתית, VERONESE, להשיג ב-Elita Gallery
TOOY הינו מותג חדש של GLOW, המציע גופי תאורה דקורטיביים, המאופיינים באלגנטיות ובמקוריות. גופי התאורה מתאפיינים בטיפולוגיות, צורות לא קונבנציונליות, חומרים וצבעים המעניקים אווירה ייחודית לחלל המעוצב. http://www.tooy.it
גופי תאורה מעל פינת אוכלהמותג TOOY מבית GLOW. צילום: יח"צ
עולם של טבע

הדאגה העולמית לשלומו של כדור הארץ ומכאן גם לשלום האנושות החזירה את המגמה הטבעית למרכז העשייה וחומרים גולמיים או בהשראת הטבע צצים בכל מקום. קולקציית גופי התאורה החדשה של סוהו נוצרה בהשראת פרח הסחלב ומשלבת טכנולוגיית לד מובנה, אם בגופים תלויים ואם בגופים צמודי תקרה וקיר. הגוונים הם פליז ולבן.
גוף תאורה פריחת הסחלבפריחת הסחלב, סוהו
גם גופי התאורה של אולטרה שעיצב משה זהר מדמים את הטבע בצורת טיפות המגיעות בהרכבים שונים – כיחידות בודדות או כמקבצים. לכל גוף תאורה עדשה מפרספקס בחלקו התחתון המשלימה את צורתו, וניתן לבחור אם הציפוי יהיה מוזהב או מוכסף או בכלל בצבעים. להשיג ב-ST.OR.
גוף תאורה טיפות זהבגוף תאורה טיפות זהב מבית אולטרה, בעיצוב משה זר. ST.OR/ תומס תאורה
פן אחר של התחום האקולוגי מחזיר את מראה עבודת היד לעיצוב הבית. כאן בדמות גופי תאורה צמודי קיר של המותג ההולנדי PIETER ADAM, שיצא עם קולקציית גופי תאורה עשויים זהב או כסף ומעוצבים בסגנון פרובנס נוסטלגי. הצבתם במקבץ מעניין יוצרת פוקל פוינט שלא ניתן להתעלם ממנו. להשיג ב-elita gallery.
גוף תאורה במראה עבודת ידPIETER ADAM במראה עבודת יד, מבית Elita gallery
חדשנות טכנולוגית

את החדשנות הטכנולוגית מייצג מיזוג מסקרן בין מותג הרכב Mercedes Benz ומותג התאורה האיטלקי היוקרתי ARTEMIDE, שיצר מנורה במראה עתידני, הינו הומאז' לסילואטה האמורפית של דגם ה-S500 המפואר של מרצדס. הטכנולוגיה העדכנית מאפשרת שליטה מלאה בתפעול המנורה גם מרחוק על ידי הסמארטפון או הטאבלט ולשלוט בעוצמת התאורה, גוון האור אותו היא מפיצה (יש גם גרסת RGB בגווני אדום, ירוק וכחול) וכמובן על כיבויה והדלקתה. להשיג בקמחי תאורה, לח"י 23 בני ברק.
תאורה מודרניתמנורת AMELUNA, קמחי תאורה

 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...