ספיישל תאורה: 5 טיפים שיעזרו לנו להטביע את חותמנו באמצעות תאורה

עיצוב דירת החלומות עובר דרך יצירת קו עיצובי אישי המשלב מכלול של רהיטים ואלמנטים. אך כאשר מדובר בפתרונות תאורה, קשה להשיג מוצר מדף התואם לנו ב- 100%. חברת 'ברגמן אמני תאורה' ציידה אותנו ב- 5 טיפים לבחירת תאורה מותאמת אישית שתטביע את חותמנו בעיצוב

תכנון פתרונות תאורה מותאמים אישית יאפשרו לנו להטביע את חותמנו העיצובי בלי להתפשר. כך למשל אדריכל או מעצב פנים שרוצים לעצב בית בסגנון כפרי יוקרתי, יוכלו להזמין מנורות בהתאמה אישית המבטאות את הקו העיצובי הזה: המנורה תורכב מזכוכית מורנו – זכוכית איטלקית, בשילוב עם דפי Gold Leaf שיוצרים חמימות בניחוח יוקרתי. ליצירת מראה אופנתי, ניתן להוסיף למנורה גם בדים מיוחדים.
תאורה נברשת
 ברגמן אמני תאורה
תכנון ועיצוב פתרונות תאורה מותאמים אישית פותחים צוהר למגוון אינסופי של אפשרויות להטביע את חותמנו, בלי להתפשר בדרך. כדי לעשות את זה בהצלחה, ריכזנו 5 כללי האצבע לבחירה נכונה שלהם:
1. תכנון והגדרת מטרות

מכיוון שבעיצוב תאורה מותאם אישית אין גבול לאפשרויות, שלב התכנון משמעותי לצורך קבלת התוצאה הרצויה. בשלב הזה חשוב להגדיר תחילה מהו הקו העיצובי הרצוי: האם קלאסי או מודרני? כפרי או אקלקטי? מעבר לפן העיצובי, חשוב לוודא כבר בשלב התכנון  כי התאורה עצמה מאירה את הבית באור הרצוי. אחרי הכול, העיצוב המושקע, הריהוט המרהיב ומשחקי הצבעים שיצרתם בחלל –מושפעים כולם מאופייה של התאורה, כיוון האור, רמת הפיזור והעוצמה שלו. כדי לאפשר לעיצוב שיצרת להיחשף במלוא הדרו באמצעות הארה נכונה, חשוב להגדיר מטרות עבור כל אחד מפתרונות התאורה: האם מדובר בתאורה פונקציונאלית או תאורת אווירה? האם יש צורך בתאורה מפזרת או תאורה ממקדת (למשל כאשר רוצים להבליט חפצי אמנות או אלמנטים דוגמת קשתות)? הגדרה מדויקת של מטרות התאורה בכל אחד מחללי הבית, תוביל ליצירת שכבות התאורה הרצויות.
תאורה מיוחדת
 ברגמן אמני תאורה
2. גם יפה, גם עמידה: בחירת סוג המתכת

רוב המנורות המיובאות מסין ומדינות אירופה עשויות מברזל. אך בשונה מהאקלים במדינות אלו, האקלים הישראלי מאופיין בלחות וברמת מליחות גבוהים. בנוסף, הנטייה הישראלית לחיות עם חלונות פתוחים גורמת לחדירה מרובה של אבק אל תוך חללי המגורים. מאפיינים אלו מובילים להיווצרות חלודה על גבי הברזל, ולקיצור תוחלת חייו.  לכן, אם כבר בוחרים בפתרון תאורה מותאם אישית, חשוב להקפיד על מתכת עמידה כמו פליז או קופר. לשם המחשה, בעוד ברזל עשוי להחליד תוך מספר שנים, מנורות עשויות פליז בבתי כנסת מחזיקות מעמד מאות שנים.
   מנורה מעוצבת    ברגמן אמני תאורה
3. להכניס צבע לחלל, באמצעות בחירת הגוון וסוג הציפוי

בחירת הגוון ואופיו עפ"י הקו העיצובי שהגדרתם, מתאפשרים באמצעות סוג הציפוי:
• ציפוי אלקטרוליטי של פליז או קופר ייצור גוון של ניקל, ניקל מבריק, ניקל מוברש, זהב או פיוטר. הגוון המוזהב יתאים לעיצוב הקלאסי,    ניקל למראה המודרני ופיוטר למראה הכפרי.
• צביעת אפוקסי בתנור – צביעה בכל גווני ה- RAL.
• אוקסידציה (חמצון) – יצירת חזות "עתיקה" או כפרית באמצעות תהליך כימי, שבסיומו מתקבל גוון עמוק ועשיר יותר.
מנורה נחושת
בתמונה מעלה: מנורה שעברה "אוקסידציה" . ברגמן אמני תאורה
מנורה
 מנורה עשויה מ"פליז". ברגמן אמני תאורה
 
4. בחירת סוג הזכוכית

גם בחירת הזכוכית מורכבת מקשת בלתי נגמרת של אפשרויות: החל מהגודל, הגוון והצורה של המנורה – ועד לטקסטורות (עם סיבים או בלי, שקוף או מט), מידת פיזור האור הרצויה, רמת השקיפות ועוד. כדי להתאים את העיצוב לצרכים שלכם, חשוב לוודא כי הזכוכית מיוצרת בהתאמה אישית למאפיינים שהגדרתם, באמצעות טכניקת "ניפוח פה".
 מנורה מיוחדת
 ברגמן אמני תאורה
5. הוספת שיק אופנתי, באמצעות הבדים המתאימים

כאשר רוצים שהאלמנטים השונים בחלל (ובכללם פתרונות התאורה) ידברו באותה השפה, אפשר לשלב את אותו סוג הבד למשל של הווילונות והרהיטים גם בפתרונות התאורה. מעבר לשיקולים העיצוביים בעת בחירת הבד, חשוב להקפיד שהוא לא יהיה סינתטי לגמרי, על מנת שהוא יידבק למשטח בצורה טובה. בהקשר זה בד כותנה משרת את המטרה.
 מנורה
 ברגמן אמני תאורה
בחירת פתרונות תאורה בהתאמה אישית בהתאם לשיקולים המפורטים מעלה, תאפשר לך להבליט את הקו העיצובי שיצרת ולהאיר את הפרויקט כולו באור חיובי. ברגמן אמני תאורה ישמחו לתת לכם ייעוץ בביתכם ולהציג בפניכם עוד מגוון עשיר של גופי התאורה. בתאריך 1 לינואר 2018 החנות תעבור למשכנה החדש, הצורן 4 ב' אזור תעשייה פולג צפון, נתניה.

לפרטים נוספים:

ברגמן אמני תאורה, 099586729

אתר: ברגמן אמני תאורה  >>

 ברגמן אמני תאורה בפייסבוק >>

 

553-1
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...