גוגל, BINSKY ואמנות ה DOODLIZM   

מה זאת אמנות הדודליזם ? בתערוכה של האמן הבינ"ל BINSKY תבינו וגם תגלו שבכל פעם שאתם נכנסים לדפדפן של גוגל אתם נחשפים לדודוליזם

- BINSKY אמנות הדולדיזם
אולג בלזנוב Binsky
אולג בלזנוב
אוצרת התערוכה: טלי בן סירא

אתם מכירים את  ציור הלב האדום והעין הכחולה שמופיע על קירות ורחובות תל אביב ? האם ידעתם שזה הסמל המסחרי של BINSKY ? עכשיו תהיה לכם הזדמנות להכיר מקרוב אמן ווירטואוזי בינלאומי, שנולד בישראל כרועי יעקובינסקי ומוכר בישראל ובעולם כ- BINSKY.  בתאריך 25/7  עד 4/8 הוא פותח תערוכת יחיד בהרצליה וכולם מוזמנים, הכניסה חופשית.

- BINSKY אמנות הדולדיזם

האמן הבינלאומי רועי יעקובינסקי הידוע בשם Binsky

1

בלי מעצורים בגוונים עזים 

רועי יעקובינסקי או בשמו האומנותי BINSKY" " הנו אמן רב תחומי אשר חי ופועל ברחובות תל אביב.  ציוריו מאופיינים בהבעה חסרת מעצורים, בגוונים חזקים, בצורות משונות ובעיקר בלב האדום שמוסיף לצורות הגרוטסקיות הומור, עידון ואופטימיות.

Binsky

חצי חיוך-, אקריליק ודיו על קנבס,

4

דודליזם מתחיל משרבוט

העבודות של  BINSKY עשויות בטכניקה של "דודל" DOODLE, שפרושה- אומנות השרבוט. רישום לא מודע, ללא תכנון מראש וללא מטרה ברורה. הציור המתחיל כשרבוט, ממשיך כזרם חסר מעצורים עד לתוצאה הסופית. לרוב גם לצייר עצמו אין ידיעה ברורה כיצד היצירה תראה בסופה. היות ואין כמעט אפשרות לחזור על אותו ציור פעמים, כל יצירה היא ייחודית.

- BINSKY אמנות הדולדיזם

שחור על לבן דודליזם 140X200 אקריליק ודיו על קנבס

5

קומפוזיציה של הומור 

בטכניקת הדודל, בינסקי מכסה בצבעים שונים קירות או קנבסים גדולים,  לפי מצב הרוח שלו באותה העת. לעיתים קרובות העבודות כוללות דמויות גרוטסקיות, משוכפלות, ופנטסטיות. הדמויות הדמיוניות שמתוארות בהומור, משתלבות לקומפוזיציה תלת ממדית, ויוצרות חוויה משמחת, הרמונית ומהפנטת.

- BINSKY אמנות הדולדיזם

הלב הכחול, דיו ואקריליק על קנבס

2

בינסקי בערים בישראל 

BINSKY נולד בישראל, אך גדל והתחנך בצעירותו בבירת האמנות – ניו יורק (ברובע הקווינס). בשנות התשעים, הוא שב לישראל והחל ללמוד עיצוב וציור באקדמיות השונות לאמנות ולצייר בסביבה אורבנית, במרחבים הציבוריים של תל אביב ובערים נוספות בישראל.

בתערוכה דודליזם של בינסקי שתתקיים בתאו הרצליה יוצגו 120 עבודות על קרטון ממוחזר. דמויות הלב של בינסקי, בצבעי שחור, צהוב אדום, ימכרו ב-250 ש"ח לעבודה ו 50% מההכנסות יתרמו למטה המאבק להשבת ההחטופים.

- BINSKY אמנות הדולדיזם

עבודות על קרטון ממוחזר עם הדמויות של בינסקי

3

גוגל נכנסת לתמונה 

לחלק גדול בהתפתחות הדודל כתופעה תרבותית ואמנותית, אחראית גוגל. בניגוד לאחרים, השומרים על עיצוב הלוגו שלהם כסמל שאינו משתנה, גוגל הפכה אותו לאמצעי שמקדם את אומנות הדודל. בכול יום מתגלה לעיני הגולשים לוגו חדש ספונטני ומסקרן שנראה כחגיגה עכשווית של תרבויות, מקומות, אירועים וגיבורי תרבות שתואמים או להווי החברתי והתרבותי של התאריך.

לעוד כתבות בנושא אומנות, אדריכלות ועיצוב בעולם>>>

לוגו של גוגל באומנות הדודליזם

בהשפעת הדודליזם הלוגו של גוגל מעוצב בכל יום בצרוה שונה

6

הזמנה אישית לכניסה חופשית

תערוכת הדודליזם תוצג בגלריה של תאו – , וינגייט 168 הרצליה. בערב הפתיחה החגיגי יתקיים בתאריך 25/7 בשעה 20:00 יחשוף בפני הקהל  יצירות של BINSKY על קנבסים גדולים ועבודות שבוצעו על חלקי ריהוט ישנים שהצייר מצא ברחוב. בערב הפתיחה, יוקרנו בפטיו, תחת כיפת השמיים, עבודות וידאו שנעשו בהשראת הלב של בינסקי, בהם הלב קם לתחייה, כדמות בפני עצמה, המבצעת פעולות שונות אשר נעשו בטכנולוגיית  AI.

פרטים נוספים על התערוכה של בינסקי >>>

- BINSKY אמנות הדולדיזם
970X647 תמונה לתוכן הכתבה חדש (39)
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נפלא. אגיע לתערוכה.

מסקרן מאוד! בהחלט אשתדל להגיע

Bravo! Custom Song That Tells Your Story

בודק...