אוהבים להתנדנד? שלבו נדנדות בעיצוב הבית ותיהנו

משפחה אחת בקיבוץ חולתה, הלכה רחוק עם הרעיון הזה, הם שילבו נדנדנות בעיצוב הבית בחוץ ובפנים, אפשר לקנא בהם ואפשר לחקות אותם ויהיה לכם כיף

נדנדה דונאטס
יולי לוביש
ינון בן דוד
יוטבת זלצמן שחם

הביקור התחיל בסלון

נורית צור, המייסדת והמעצבת של המותג ease הישראלי שממוקם בגליל העליון. המליצה לנו לבקר בבית מהמם בקיבוץ חולתה. בביתם, בני המשפחה השמחים אוהבי תנועה מרגיעה ומשחררת, שילבו נדנדות בכל מקום שאפשר. לא תאמינו מה גילינו, את נדנדות ease שהם בעצם פריט עיצוב לכל דבר, אפשר לשלב בעיצוב חדרים שונים בבית. התחלנו את הביקור בסלון, וכן, גם כאן גילינו נדנדה מעוצבת מדגם דראם, שנראית כמו תוף גדול מרופד ברכות ובהתאמה לעיצוב הסלון.

נדנדה בסלון

נדנדת דראם בסלון

נדנדת דראם בסלון

עברנו דרך מרחב מיועד לילדים ולמבוגרים

חלק ממרכז הבית, מתחת למדרגות העולות לקומה העליונה, גילינו פינת יצירה מרווחת הנועדה לילדים וגם למבוגרים. פריט העיצוב שמשך לנו את העין הייתה …כמובן הנדנדה.

חדר יצירה לילדים

חדר יצירה ונדנדות בריפוד צבעוני

חדר יצירה ונדנדות

נדנודים מתוקים

בחדר המשפחה, היכרנו אימא צעירה מבלה עם התינוק שלה. שני מתוקים שנראו רגועים, שלווים ושמחים. אותה תחושה של אושר גילינו בחדר הילדים בו שולבה נדנדה "מתוקה" בצורת מקרון וורוד ואם תרצו יש גם נדנדה בטעם דונאטס.

 

נדנדות בעיצוב

נדנדנה בחדר משפחה וחדר ילדים

נדנדנה בחדר משפחה וחדר ילדים

נדנדה אחת להורים ואחת לילדים

לבני המשפחה שמרבים לבלות בחוץ, הותאמו להם שתי נדנדות: נדנדה למרפסת ונדנה לגינה. להורים, במרפסת הצמודה לחדר השינה שלהם, נתלתה נדנדת בנצ׳ עם ריפוד יארד המתאים בדיוק לתנאי חוץ – שמש ומים. בקומת הקרקע שולבה נדנדת דראם צהובה. סוד קטן…לפעמים ההורים מתנדנדים על הנדנדה הצהובה שבגינה, והילדים מתגנבים לנדנדה של ההורים שמרפסת בקומה העליונה.

מה שהכי חשוב: "don't forget to swing-אל תשכחו להתנדנד".

 

נדנדות בחצר

נדנדות במרפסת ובחצר

נדנדות במרפסת ובחצר

נדנדות במרפסת ובחצר

נדנדות במרפסת ובחצר

נדנדות במרפסת ובחצר

נדנדות במרפסת ובחצר

נדנדות במרפסת ובחצר

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משרה אוירה נעימה ושלווה.

בודק...