איך להיות קים קרדשיאן ואיך זה קשור לוינטג'

בתצוגה של בלנסיאגה, הופיעה קים קרדשיאן עם שמלה עליה תלויה התווית "כאילו" נשכחה, כך יצרה את תשומת הלב שרצתה. בבית, כמו במקרה התווית בעלת המראה המיושן, פריט וינטג' יעשה עבורכם את העבודה

התווית שקים קרדשיאן כביכול שכחה על השמלה החדשה, לא שימש לה כתכשיט ולא התכוונה ליצור טרנד אופנתי חדש, כל מה שהיא רצתה היה למשוך תשומת לב. זה בדיוק מה שקרה כשהיא הגיעה לתצוגת אופנה של המעצב הספרדי בלנסיאגה עם אחת מהשמלות שעיצב. הקטע הזה גרם לי לחשוב, איך התווית הוינטג'ית הזאת, עוררה תשומת לב,.כך גם בבית, פריט וינטג' נכון אחד יעלה חיוך על פני הנכנסים הביתה, ללא קשר לסגנון העיצוב הנבחר של הבית.

לפניכם 10 דוגמאות ורעיונות של פרטי וינטג' שיכולים גם להיות שימושיים

סלון לבן עם מכונת כתיבה ישנה

מכונת כתיבה ישנה בסלון מודרני

10

לחובבי מכוניות ישנות  

אם החלום שלכם היה אוסף של מכוניות ישנות אבל אין לכם מוסך שמשתרע על כמה מאות מטרים רבועים, תסתפקו בדגמים. תציבו אותן על מדפים, שיכולים להראות כמו מגרש חנייה ותוכלו ליהנות מהם בכל שעה. מה שבטוח, עם האורחים שיגיעו אליכם מיד יעלה נושא לשיחה והחדר תמיד יראה ססגוני ועליז.

עיצוב וינטג' – לכל הכתבות >>

דגמי מכוניות וינטג'

דגמי מכוניות וינטג' מסודרים על מדף כמו מגרש חניה

8

פריטים מהאוסף של שרלוק הולמס 

זה לא סוד שעיצוב פנים הוא למעשה סיפורו של הבית, או של הדיירים הגרים בו. אז אם בא לכם להוסיף קצת מסתורין לסיפור שלכם,  תבחרו פריטים שמאפיינים את עבודת הבילוש של שרלוק הולמס ותנו לדמיון שלכם ושל האורחים שלכם לפרוח.

פרטי וינטג'

מצלמה, מקטרת, משקפת ושעון וינטג'

2

פטיפון עם אוזן ענקית

היום, כשהמוזיקה זמינה בכל מקום ובכל מצב, ללא תלות בתקליטים, קלטות וכדומה, לא סביר שיהיה מישהו שיטרח להפעיל פטיפון מכני ויקשיב למוסיקה במהירות משתנה ורעשי שריטות. אבל, פטיפון עם אוזן ענקית הוא ללא ספק פריט וינטג' מהמם שבוודאות ימשוך תשומת לב, כשברקע נשמעים צלילי מוזיקה איכותיים הבוקעים מרמקולים סמויים הקבועים בקירות או בתקרה.

פטיפון וינטג' עם אוזן

פטיפון מכני וינטג' עם אוזן ענקית

3

מזל שלא מיהרתם  לזרוק

כשהקלטות תפסו את מקום התקליטים, ואחר כך הגיעו הדיסקים ובהמשך ערוצי מוסיקה דיגיטליים, היו ששמרו את אוסף התקליטים, וטוב שכך, כי גם הן חזרו לאופנה ומושמעים על גבי פטיפונים חכמים וגם צורתם המעוגלת והסימטרית הפכה אותם לפריט עיצוב שיכול התשלב על כל קיר כולל קיר בריקים כפרי.

תקליטים על קרי בריקים

תקליטים על קיר בריקים בפינת מוזיקה בסלון

5

מכונת כתיבה האמא של המקלדת

את הנוצה החליפה העט, את מכונת הכתיבה החליפה המקלדת, וזה קרה לא לפני הרבה שנים. יש עדיין כאלה ששומרים את מכונת הכתיבה הישנה, עם הסרטים, הטיפקס וניירות הקופי. תבדקו בבוידם אולי נשארה שם אחת ואם לא תמצאו תוכלו בשוק הפשפשים לבחור אחת שנראית טוב

מכונת כתיבה

קלידים של מכונת כתיבה

4

תחייגו אלי, בבקשה

רק אם תשלבו טלפון ישן בפרטי האקקסוריז בבית, תוכלו להסביר לילדים וגם לחלק מהמבוגרים מאין נובע המושג: לחייג. כי פעם ליצירת שיחה טלפונית צריך היה לסובב חוגה עם מספרים. בסיטואציה של שילוב טלפון ישן בעיצוב יש הפתעה, אוהבי נוסטלגיה שימושית יכולים למצוא טלפון וינטג' שעדיין ניתן לחייג ממנו ואף לנהל שיחה.

טלפון בעיצוב וינטג' עם לחצנים במקומה של החוגה

6

השנה כתובה על הלוח

אם עשיתם בעבר טיול מחוף לחוף בארצות הברית, או רק חלמתם עליו, תייצרו לעצמכם קיר מזכרות שיחזיר אתכם לחוויה וגם יוסיף צבע ואווירה עליזה בכל חדר בו הוא ימצא. כולל חדרי ילדים, עבודה ואפילו שירותים

לוחות זיהוי של מכוניות כחיפוי לקיר

7

מזוודות שלא הולכות לאיבוד

הרבה לפני עידן הטרולים, כשכל טיול לחוץ לארץ היה בחזקת מסע, המזוודות הכבדות היו עשויות עור עם מנעולים מברזל או מנחושת. היום, אם תרצו לקחת אותן לטיול שלכם, העלות עלולה להגיע למחירו של כרטיס טיסה. לכן, כדאי להשאיר אותן בבית, להניח אותן אחת על גבי השנייה ולהציב אותן בסלון, בפינת האוכל או ליד המיטה. הן תשמשנה ככוננית וכמקום אחסון נוסף לפריטים שונים בהתאם למיקומם בבית, ויש עוד רעיונות…

המדריך המלא לעיצוב בסגנון וינטג' >>

שלוש מזוודות וינטג'

שלוש מזוודות וינטג'

9

גינת קקטוסים קטנה

בחצר, במרפסת ואפילו בסלון או בכל אחד מחדרי הבית, אפשר להפוך את המזוודה לגינה קטנה של קקטוסים וסוקולנטים, אין צורך בהרבה מים להשקיה, רק קצת אדמה כמה חלוקי נחל ואבנים והנה יש לכם מזוודה קטנה, קצת קוצנית, מטריפה ופורחת.

מזווה שעוצבה כעציץ עם צמחי סוקולנטים וקקטוסים

11

שמירת חפצים אישיים

ליד המיטה שלכם או בכניסה לבית ואפילו בסלון, מזוודה שהוסבה למיטת רביצה לכלב תהיה פרקטית מאוד, המזווה /מיטה תשתלב בעיצוב הפנים ומובטח לכם שכלבכם ישמור עליה בנאמנות רבה. ואם יש לכם חתול, גם הוא ישמח להתפנק במיטת וינטג' מקורית.

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

13

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

מזווה שעוצבה כמיטת רביצה לכלבים

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ומה לגבי מכונת תפירה ישנה דל זינגר?

בודק...