הצעת הגשה: שולחן חג לכל תקציב

ליל הסדר כמעט פה, וחשוב שתתכוננו אליו בהתאם - ומה הכי חשוב אם לא השולחן? קבלו את כל הצעות ההגשה לשולחן החג לפי תקציב, מהחד פעמי ועד היוקרתי ביותר

יח"צ

עיצוב שולחן חג זו אומנות בפני עצמה. שילוב הצבעים, הטקסטורות, אקססוריז נכונים והתאמה לאופי האירוע, כל אלו משפיעים על האווירה ויכולים לרומם או להוריד כל ארוחה. לשמחתנו, רשתות עיצוב רבות השכילו להבין זאת, וכיום הן מציעות שולחנות חג לדוגמא, אשר מלמדים אותנו איך לעשות את זה נכון. משמחת במיוחד העובדה, כי אפשר לעשות זאת בכל תקציב העומד לרשותכם, ולייצר שולחן חג מרהיב גם בתקציב נמוך יחסית. קבלו את כל הצעות הגשה החמות לליל הסדר לפי תקציב, מהזול והנגיש ביותר אל הכי יקר שיש – לכם נותר רק לבחור.

למי שאין כוח לשטוף כלים


השנה, המתנה שלכם לסדר הזה היא לא לשטוף כלים, וכל מארח/ת יודע/ת- אין מתנה טובה מזו. פעמית סטור מציעה שולחן חג קלאסי ואלגנטי המשלב נגיעות טורקיז. השולחן מכיל סט צלחות עם עיטורי זהב שלא תאמינו שהן עשויות פלסטיק, לצד כוסות תואמות ואלמנטים עיצוביים (ראנר, חבקים, נרות ופמוטים) בגווני טורקיז, אשר יוצרים יחד מראה מלכותי ועשיר. הכלים עשויים פלסטיק קשיח ועמיד, המספק תחושה של הדבר האמיתי.

להשיג ב: פעמית סטור

מחירים: חבילת אירוח ל-10 סועדים ב-99 שקלים (החבילה ניתנת לרכישה רק בחנות הדיגיטלית)

עיצוב שולחן

צילום: שחר תמיר

 

למי שיש לו תקציב נמוך


אם התקציב העומד לרשותכם אינו גבוה, אל ייאוש. תוכלו לייצר שולחן חג מרהיב גם בסכום נמוך. דוגמא לכך אפשר למצוא אצל GALA HOME מבית שופרסל, שמשיקה קולקציית חג חגיגית ומגוונת אשר נבנתה בהתאם לטרנדים המובילים מעולם האופנה. הקולקציה מעוצבת בצבעי כסף, זהב ולבן, צלחות מעוטרות פסי זהב, סכו"ם בצבעי נחושת, כסף וזהב, טקסטיל בשילוב בדי כותנה וסאטן. הצעת ההגשה שלפניכם כוללת צבעוניות מלכותית ואלגנטית, במאמץ לא רב ובתקציב נמוך.

להשיג ב: שופרסל

מחירים: סטים של 18 חלקים ב-99 שקלים, סכו"ם נירוסטה – 79 שקלים, סירי ומחבתות נירוסטה – 59.7-101.70 שקלים

עיצוב שולחן

 צילום: ישראל כהן

 

למי שמחפש שיק וסטייל בתקציב ביניים


הצעת ההגשה של FOX HOME, כוללת שולחן אלגנטי בשחור, זהב ושמנת. השולחן משלב בין אלמנטים גיאומטריים שונים לצד צבעוניות מלכותית. הפלייסמנטים בצבעים השונים מוסיפים עושר ועניין, ויחד עם צלחות בגוון שמנת עם נקודות שחורות, מתקבל מראה אלגנטי ומיוחד. להשלמת החגיגה מומלץ לשלב חבקי נייר מוזהבים אשר יתאימו הן למפיות נייר והן לבד, וישלימו את חגיגיות השולחן.

להשיג ב: FOX HOME

מחירים: 14.90-229.90 שקלים, למשל צלחות נקודות שחורות ופס זהב – 34.90 שקלים, צלחת מרק 26.90 שקלים ועוד.

עיצוב שולחן

צילום: דניאל לילה

 

למי שאוהב טרנדי ועשיר מבלי להשתולל עם המחיר


רשת Golf&Co מציעה שולחן טרנדי, אשר קורא תיגר על הצורך לבחור בסטים תואמים ואחידים. השולחן ערוך בצלחות בצבעים שונים או עם הדפסים מגוונים, וכך נוצר שולחן חג עשיר וצבעוני. סיגל כספי, מנהלת מסחרית ברשת, מציעה ש"תבחרו בסט בצבע אחד בולט או אפילו לבן, ואליו הוסיפו את הנגיעות האופנתיות בכלי הגשה בצבעים עזים. חברו צבעים בהירים לצבעים כהים, גם בפרטים הקטנים. בחרו גם את הכוסות, הסכו"ם והמפיות בצבעוניות מגוונת שתהפוך את מראה שולחן החג לייחודי וחגיגי". 

להשיג ב: Golf&Co 

מחירים: כלי אוכל – 9.90-399 שקלים, טקסטיל נוי – 15.90-1499 שקלים, נוי – 9.90-649 שקלים, טקסטיל- 39.90-1200 שקלים

עיצוב שולחן

צילום: ערן סלם

 

למי שרוצה לעשות שואו יוקרתי


מותג הפרימיום ראלף לורן יסייע לכם להפוך את הסדר הזה להכי יוקרתי שאפשר. הכלים מעוצבים בהשראת הקולקציות האייקוניות של מותג העל, מפיחים שיק יוקרתי ותחכום, ויבטיחו שהאורחים ידברו על השולחן שלכם הרבה אחרי הסדר. קולקציית  Ariana Dinnerware Collectionלמותג RALPH LAUREN HOME  מציעה סט 4 חלקים: צלחת מנה עיקרית, צלחת קינוח, צלחת עמוקה וספל מאג, העשויים חרסינה ייחודית בצללית טבעית בעבודת יד מאיטליה. הכלים מעוטרים בפס דק מפלטינה מבריקה. ואל חשש, ניתן להכניס למדיח כלים.

להשיג בלעדית ב: בית פיטרו הכט

מחיר: החל מ-420 שקלים לצלחת

 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...