מס(ט) שפתיים: ליפסטיק אדום -טרנד חדש בעיצוב פנים

בכל הטקסים העולמיים, כולן, גם קיילי מינוג, טיילור סוויפט ולילי קולינס חייכו עם שפתיים אדומות. האם הליפסטיק האדום מכתיב טרנד חדש בעיצוב פנים?

בגארמי, באוסקר, בגלובוס הזהב, בפרסי הטוני וגם אצלנו בכוכב נולד, השפתיים האדומות בלטו. רותם סלע בחיוך מאוזן לאוזן, הכריזה על עדן גולן כנציגה שלנו באירוויזיון, והלוואי שאכן תיסע. אז מה? מה קשור שפתיים אדומות וטרנד בעיצוב פנים? מניסיון בעבר, טרנדים שמציפים את עולם האופנה מגיעים די מהר לתחום עיצוב הפנים, איך? לפניכם כמה דוגמאות שאולי יגרמו לכם לחשוב על אדום

מה אומרות שפתיים אדומות

1

קלאסיקה אדומה 

קחו לדוגמה את בוקה- פֶּה באיטלקית. זו ספה שעוצבה על ידי סטודיו 65. הספה האדומה והדרמטית נוצרה באיטליה בשנת 1972 בהשראת ציור של סלוודור דאלי שצייר את פניה של השחקנית הנוסטלגית מי ווסט. מאז, הפכה הספה לאייקון, לקלאסיקה עיצובית.

לעוד רעיונות עיצוביים והשראה>>>

ספה אדומה בוקה

ספה אדומה קלאסיקה עיצובית

7

ובגרסה מודרנית 

אם אתם בראש מודרני וקליל יותר, קבלו את הגרסה המודרנית. אולי היא לא נראית כמו שפתיים ויתר דומה  לסרט גדול קשור כמו פרפר, אבל זה לא משנה את העובדה שהאדום הבולט שלה יוסיף לכל חדר תחושה נעימה של שמחה וגם רומנטיקה.

ספה אדומה
4

אדום על אדום

אפשר להישאר עם ספה לבנה ולהסתפק בלצבוע קיר אדום מאחוריה ואפשר להתחבר לטרנד האדום עם פריטים גדולים וקטנים יותר, שבחלוף הטרנד וכניסתו של טרנד חדש פשוט מחליפים. לדוגמה, ספה אדומה מעוררת כבוד, שמשתלבת עם פרטי האקססוריז הנוספים ומהווה הצהרה עיצובית מיוחדת.

ספה אדומה

סלון מודרני עם ספה וקיר בצבע אדום

זפה אדומה

מה רע במטבח אדום?

כל אלה שאוהבים את המטבח שלהם, אוהבים לבשל מטעמים לאהובים עליהם, ואוהבים לאכול תעטפו את עצמכם במטבח שכולו צבע של אהבה. על רקע של רצפה אפורה וקירות לבנים, החזית האדומה עושה את כל המטבח.

לעוד טיפים לעיצוב מטבחים במדריך המלא >>>>

מטבח אדום

מטבח אדום

970X647 תמונה לתוכן הכתבה חדש

אדום נוסטלגי

תמיד משתדלים להסתיר את המקרר בין ארונות המטבח ולפעמים אפילו מסתירים אותו מאחורי דלתות, אבל אם רוצים קצת אדום אפשר לבחור במקרר מעוצב בסגנון רטרו יכול להיות כמקרר נוסף או פתרון אידיאלי למטבח קטן ואפילו מתאים כמקרר במשרד.

מקרר אדום

מקרר רטרו אדום

8

וואוו …לזה צריך אומץ 

לעיצוב חדר רחצה שכולו אדום צריך אומץ או חזון עיצובי נועז. כך או כך זה לא משנה את העובדה שחדר רחצה אדום יהיה ייחודי ושונה מהמקובל, מה שבטוח הכלים הסניטריים הלבנים יבלטו בו במלוא יופיים.

חדר רחצה אדום

חדר רחצה אדום

3

צעיר וקליל לחלומות נעימים

האדום הרציני, הקלאסי, הנוסטלגי, הנועז והכבד, יכול להיות גם קליל, צעיר ומשמח. שחקו אתו במשבצות ובנקודות, שלבו ביניהם הקומפוזיציה עליזה והנה קיבלת חדר שינה צעיר ושמח עם מינימום השקעה ומקסימום השפעה.

חדר שינה אדום
6
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שגיאה במונח: וינטג' ,ישן מקורי.רטרו: בהשפעת סיגנון ישן.

בודק...