כמה עולה לפנות דירה מריהוט ישן?

יש לכם דירה בבעלותכם ואתם מעוניינים לפנות את הריהוט הישן שבה לצורך עיצוב מחדש, השכרת הדירה או פינוי לאחר שהאדם שחי בה עזב את העולם?

חשוב שתדעו כי אתם לא צריכים לחשוב איך תבצעו זאת לבד, יש כיום שירות שנקרא פינוי תכולת דירה אשר מבצע את הפינוי עבורכם. במאמר הבא נסביר כמה יעלה לכם לפנות דירה מריהוט ישן.

כמה עולה פינוי דירה מריהוט ישן?

נתחיל מזה שעלויות פינוי דירה הן אינן עלויות בשמיים. מדובר על סכומים נמוכים מאוד המאפשרים לכם את החופש לא להתעסק בכל הקשור לפינוי הדירה. העלות מתחילה בדרך כלל ב-150 שקלים ועולה בהתאם למורכבות העבודה ועשויה להגיע בדרך כלל עד 800 שקלים עבור דירה שלמה. עלויות גבוהות מ-800 שקלים עשויות להתרחש כאשר מדובר בדירה של אגרנים שבה אין סוף לציוד הקיים.

כמו שאתם מבינים, מדובר בעלויות ממש נמוכות ביחס למה שתקבלו לאחר הפינוי. במקום שתתעסקו בסבלות והורדת הציוד בעצמכם, אתם יכולים לתת לצוות של מומחים לבצע זאת בחצי מהזמן ולנצל אותו לדברים חשובים אחרים.

ריהוט לפינוי
ריהוט לפינוי

למה כדאי לבצע זאת על ידי מומחים בתחום?

פינוי דירה עם חברת צ'יק צ'ק הוא פינוי המתבצע על ידי צוות סבלים המומחה בהורדת ציוד מהבית והעברה שלו למקומות הנכונים. במקום שתחשבו מה לעשות עם הציוד שאתם לא צריכים, הסבלים של החברה חוסכים מכם את המחשבות האלו ומוצאים מי שיהיה מעוניין בציוד. אומרים שפסולת של אחד היא מכרה זהב עבור האחר ולכן, רהיטים באיכות טובה יעברו לאנשים שמעוניינים בהם.

בסוף התהליך אתם תקבלו דירה נקייה מרהיטים ישנים מבלי שעשיתם דבר חוץ מלשלם את הסכום הנמוך עבור פינוי הציוד. לפני שנבצע את הפינוי, נציג שלנו יגיע אליכם כדי להאריך את כמות העבודה. הארכת העבודה היא חשובה על מנת להביא מספיק כוח אדם עבור הפינוי. כמובן שזה פרמטר חשוב אשר יקבע גם את המחיר. המחיר הוא סמלי, אך כמו שאמרנו הוא נע לפי טווח מחירים המגיעים בדרך כלל עד 1000 שקלים ולא יותר מכך.

מה קורה לאחר הפינוי?

לאחר פינוי הדירה, אתם נשארים עם דירה נקייה מרהיטים. אם זו דירה שהולכת לשכירות, מומלץ להזמין מיד לאחר מכן גם שירותי ניקוי. דירות עם חפצים ישנים צוברות המון אבק ומגוון מזיקים שאת חלקם אפילו לא רואים. אם אתם מעוניינים להשמיש את הדירה או לעצב אותה מחדש, אתם חייבים ניקיון מקצועי.

לכן, לאחר שהדירה תהיה פנויה מחפצים וניפרד לשלום, חפשו שירותי ניקיון ושירותי הדברה מקצועיים שיעזרו לכם להכשיר את הדירה.

צריכים לפנות דירה? הזמינו את פינוי צ'יק צ'ק: https://www.pinuy-mahir.co.il

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...