מה עושים עם הילדים בחופש? 5 מדריכי עשה זאת בעצמך

לכבוד אוגוסט החם, החודש בו זה רק אתם והילדים, אין קיייטנות ואין רחמים, קבלו 5 מדריכי עשה זאת בעצמך שיהפכו את הבית שלכם לרענן וקייצי. נותר לכם רק לבחור ולהתחדש

לימור אורן
אגרטל מקורי בעבודת יד

אנחנו תמיד בעד פרחים, וממש עכשיו הסתיו בפתח ועמו שלל פרחי העונה. אבל מה? תמיד ישנה התלבטות באיזה כלי להניח את הפרחים – זה שקוף מידי, זה גבוה מידי, זה נמוך, זה בעל טקסטורה, או חלק, או משעמם… אז למה שלא נניח אותם בכד לבן משגע מעשה ידינו? עקבו אחר ההוראות, ולכבוד החג תוכלו לקשט את שולחנכם בכד משגע וייחודי רק לכם!
אגרטל בעעבודת יד
עוד רעיונות לבילויים מעוצבים בקיץ
דגל קיר מושלם מחומרים שיש בבית

איזה כיף זה הירוק הירוק הזה, נכון? צמחייה ירקרקה כבר מזמן תפסה חלק נכבד בעיצוב הבית. נקודות של ירוק ברחבי הבית מחיות את הנפש ואת הנשמה, והן גם משתלבות נהדר עם עיצוב סקנדינבי או עיצוב בצבעי שחור-לבן, שלא לדבר על השילוב הנפלא של ירוק עם עץ. היום נלמד להכין תמונת בד תלויה על קולב, עם הדפס עלה ירקרק ורענן, שתשדרג לכם כל קיר ריק.
אגרטל בעעבודת יד
שטיח כניסה מעוצב בסגנון סקנדינבי

ברוכים הבאים! הכניסה לבית היא הרושם הראשוני שהאורחים שלכם מקבלים כשהם מגיעים אליכם. שווה ליצור כניסה אסתטית מזמינה, ולהקדיש לה תשומת לב מיוחדת. צריכים רעיון? עציצים ירוקים ושטיח כניסה מעוצב הם התחלה ממש טובה – אז הנה לכם הדרכה לשטיח כניסה ייחודי, עם איור של בתים בסגנון מינימליסטי סקנדינבי, שתוכלו להכין בכמה שלבים פשוטים וקלים. הוא יקדם בברכה את האורחים שלכם, ויעשה גם לכם כיף לחזור הביתה.
אגרטל בעעבודת יד
לב דקורטיבי לט"ו באב

הסממן הכי מזוהה עם חג האהבה הוא כמובן לב, מכל הסוגים, החומרים, הצבעים והדוגמאות. הפעם החלטנו ללכת על לב פשוט, העשוי חרוזי עץ בצבע טבעי, שמרוב שהוא קל להכנה אפשר לאלתר אותו אפילו על הבוקר, לפני שבן או בת זוגכם מתעוררים – ומגלים שאופס, שוב שכחתם את המתנה.
עבודת יד
כך תגישו לימונדה בסטייל

כולנו אוהבים להרשים את אורחינו בכלים יפים ובהגשה אסתטית. ועכשיו קיץ, והכי כיף לצאת החוצה, לשבת בגינה המוצלת ולשתות כוס לימונדה, נכון? אז כדי שגם הלימונדה שלכם תהיה בסטייל, הכנו לכם הדרכה לתחתית הגשה מעוצבת ומרשימה, אותה תכינו בקלות באמצעות חרוזי עץ וחוט ברזל בלבד. לא תאמינו עד כמה זה פשוט וקל. מוכנים?
לימונדה בסטייל

 

מה עושים 553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...