מיחזור מעוצב: מה עושים עם פקקי שעם מיותרים?

תחתיות לקפה, מחזיקי מפתחות, לוח מודעות ואפילו חותמות מעוצבות - 8 רעיונות מדליקים לשימוש חוזר ויצירתי בפקקי שעם ישנים

אירחתם אנשים בבית, פתחתם כמה וכמה בקבוקי יין, היה שמח, ועכשיו… מה עושים עם כל פקקי השעם האלה? אפשרות אחת היא לזרוק אותם, אבל האפשרות הכיפית יותר היא למחזר אותם לכדי אביזרים שימושיים ומעוצבים. בכתבה שלפניכם הבאנו כמה רעיונות יצירתיים ומגניבים למגוון השימושים שיש לכל פקקי השעם האלה.

 

פקקי שעם

 

לארוחה משפחתית

קחו פקקים כמספר האורחים, חרצו בהם חריץ, ובכל חריץ הכניסו פתק עם שם האורח. את הפקקים הניחו ליד הצלחות, וככה כל האורחים יישבו בדיוק איך שהחלטתם.

 

יצירה עם פקקי שעם

 

לשתייה חמה

חצו את הפקקים לשניים (לאורך) בעזרת סכין מטבח משוננת, והדביקו אותם על ריבוע קשיח כלשהו (מעץ למשל) בעזרת דבק חם, ליצירת תחתיות מגניבות לשתייה חמה.

 

יצירה עם פקקי שעם

 

לשכחני המפתחות

הבריגו וו מתכת קטן (עם בורג) למרכז הפקק, השחילו טבעת, וצרו לכם מחזיק מפתחות ייחודי. ככה לא תשכחו אותם יותר.

 

יצירה עם פקקי שעם

 

למגדלים האורגניים

נכון שכל צמחי התבלין נראים אות דבר? לא נכון! אבל לא כולם רואים את ההבדל. קשטו את אדניות הצמחים שלכם בשלטים קטנים, עשויים פקקי שעם נעוצים על שיפודי עץ, ועליהם שם התבלין, וככה כולם יוכלו לדעת מה בדיוק אתם מגדלים.

 

יצירה עם פקקי שעם

 

ליצירתיים

מה יותר כיף מלקנות חותמות? להכין כאלו! ציירו בעט על פקק השעם את הצורה שברצונכם ליצור, וחתכו סביבה את השעם העודף בעזרת סכין מטבח קטנה.

 

יצירה עם פקקי שעם

יצירה עם פקקי שעם

 

לאופנתיים

רוצים ליצור תכשיט מקורי משלכם? חתכו פרוסה של פקק (לרוחב), צבעו אותה וציירו עליה, והבריגו וו מתכת מלמעלה (כמו במחזיק המפתחות). השחילו שרשרת והתכשיט שלכם מוכן.

 

יצירה עם פקקי שעם

 

לרומנטיים

במקום להניח פרח בוואזה רגילה, למה לא למלא צנצנת בפקקים ולהניח את הפרחים ביניהם? גם יפה וגם נראה מושקע. יכול לשמש כמרכז שולחן באירועים.

 

יצירה עם פקקי שעם

 

למשקיענים

חוצים המון המון המון פקקים לשניים (לאורך), מדביקים בדבק חם לדיקט עץ גדול, ויוצרים לוח שעם לתליית פתקים ותמונות משפחתיות. הרבה יותר שווה מלוח רגיל!

 

יצירה עם פקקי שעם

DSC_0474-234
DSC_0474-403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...