עיצוב קירות ותקרות בקליק

חולמים על חיפוי עץ יוקרתי אך חוששים מעלויות, זמן ועבודות תשתית? הודות לפטנט המהפכני של חברת CLICKWOOD תוכלו להגשים את חלומכם בשעות ספורות, בעלויות נמוכות ואם תרצו תוכלו אפילו לעשות זאת בעצמכם. הכירו את חיפויי הקיר במגוון הסגנונות, מעץ טבעי ועד צבוע שיעניקו לחדר מראה מסקרן ויבודדו רעשים בקלי קלות

חיפוי קירות

חדש! CLICKWOOD הפיתרון האידיאלי לחיפוי קירות ותקרות | צילום: סטודיו קבוצת אמבר

 

עיצוב תקרות וקירות בקליק זה הרבה יותר מכך: גם יישום מהיר וקל, אפילו בשיטת עשה זאת בעצמך, גם מאה אחוז עץ טבעי,  גם חסכוני, גם מבודד וגם משפיע ביופיו על כל חלל בו ישולב – מציאות חדשה שכדאי מאוד להכיר. אני אישית  הכרתי את המוצר החדש והחדשני, כי ניסיתי אותו, התרשמתי ממנו לטובה, נהניתי  מכל דקה של יצירה וזכיתי לראות קיר מושלם שהשפיע על כל החדר.

 

חיפוי קיר
CLICKWOOD חיפויי קיר מעץ טבעי בשיטת עשה זאת בעצמך | צילום: סטודיו קבוצת אמבר
אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים מכירים את העץ כחומר גלם שיוצר אווירה. במיוחד כאשר מדובר בחיפוי קירות.
אולם עד היום, חיפוי קיר, שלא נדבר על תקרה, היה כרוך בלא מעט גורמים שלא תמיד אפשרו זאת.
נדרש היה ביצוע על ידי מקצוענים, עובדה שמייקרת, היה צורך ביצירת תשתית שמקטינה את נפח החדר או לחילופין הצמדת לוחות העץ לקיר או לתקרה אמצעות ברגים שפוגעים בקיר ובמראה ההומוגני של חיפוי העץ וללא ספק מקשים על העבודה ועל אופציה לשינוי עתידי.
כל זה נמצא היום בחזקת עבר. היום, לאור המוצר החדש שהושק לא מכבר בישראל,  נמצא הפיתרון האידיאלי לחיפוי קירות ותקרות, שטומן בחובו את כל היתרונות ופטור מכל החסרונות.
חיפוי קיר
יצירת אווירה | צילום: כרמית קארו
CLICKWOOD מותג חדש מיועד ליישום בעיצוב פנים של בתים, דירות, חללים עסקיים ומסחריים.
זה לא נראה כמו עץ ולא מרגיש כמו עץ, זה עץ אמתי, המגיע בצורת לוחות דקים בעובי של 4.5 מ"מ (כולל שכבת הדבק הנמצאת בגבו) כל לוח באורך של 118 ס"מ ורוחב של 12.8 ס"מ. הם  ארוזים עשרה בחבילה שמספיקה לחיפוי מטר וחצי רבוע. באתר החברה אפשר לצפות בהיצע עשיר של סוגי עצים שונים בגוון הטבעי שלהם או צבועים.
עוביים הדק של הלוחות, רצועות הדבק שנמצאות בגבם וגמישות החומר מאפשרים יישום קל ומהיר המתאים גם לשיטת 'עשה זאת בעצמך'. פתרון אידיאלי לעיצוב חללים שונים, יצירת אווירה, מתאים להדבקה על חומרים שונים כל עוד הם חלקים ונקיים מאבק. במקרים של קירות או תקרות עם פגמים, אותם החיפוי אמור להעלים, יש דרכים להחליק את הקירות או להוסיף דבק סופר 7 אותו ניתן רכוש בכל חנות לחומרי בנייה. הדרכה מדויקת ניתנת על ידי נציגי החברה.
חיפוי קיר מלוחות דקים של עץ אמיתי
לוחות דקים של עץ אמיתי | צילום: סטודיו קבוצת אמבר
מתוך ניסיון אישי אני יכול להעיד ולהמליץ על חוויה ממש נעימה, עבודה קלה ותוצאה שנראית מקצועית.
תוך מספר שעות חדר שינה רגיל הפך לחדר מעוצב והכל בזכות קיר העץ. בנוסף למבחר הדגמים הגדול המצוי בחברה שמתאים לכל החדרים בבית, למשרד, או לחנות, יש גם אפשרות להדפיס תמונות על לוחות העץ מהמבחר הקיים בחברה או תמונה פרטית של הלקוח.
חיפוי קיר מפרקט
פתרון אידיאלי לעיצוב חללים שונים | צילום: סטודיו קבוצת אמבר
חיפוי קיר מפרקט
אולם התצוגה של קליקווד | צילום: כרמית קארו

המוצר נמכר באריזה של 1.5 מר' במחיר של 483 ש"ח כולל מעמ (דהיינו 320 ש"ח למר') מי שמעוניין בהתקנה – ההתקנה מוצעת במחיר של 100 ש"ח ל-1 מ"ר

אולם התצוגה של המותג נמצא ברח' נחשון 3, א.ת סגולה, פתח תקווה.
יש לתאם הגעה בטל': 072-3935795

 

ראשית 553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...