אוהב מתנות יחיה: כל המתנות הכי שוות לפסח

לפני שאתם שוברים את הראש ואת הרגליים בשגעת המתנות לפסח, תנו לנו לעשות לכם חיים קלים! המתנות הכי שוות עבור כל אחד מבני המשפחה

טניה קארוון

לנוצרים יש את כריסמס, ולנו יש את ראש השנה ואת פסח, שני חגים גדולים ומשמעותיים, בהם אנו נוהגים להעניק מתנות מכל הלב ליקירנו. שבועות ארוכים לפני החג, החנויות כבר עובדות שעות נוספות והקניונים עמוסים, אבל אנחנו הולכים לחסוך לכם את השיטוטים האינסופיים בין הרשתות ולעשות לכם חיים קלים. השנה לא צריך לשבור את הראש כי אנחנו מביאים אליכם הצעות מנצחות מאיתנו למתנות חג, עבור כל אחד מבני המשפחה, בהתאמה אישית:

 
לאבא חובב התיעוד

אם גם לכם יש אבא שלא יוצא מהבית בלי מצלמה, ומקפיד לתעד כל רגע משפחתי קטן כגדול, במיוחד מאז שנולדו הנכדים, הוא ודאי ישמח למראה המתנה הסנטימנטלית הזו – לוח שחמט המעוצב מתמונות אישיות. על מכסה המשחק ממוקם לוח אלומיניום, בו מעוצבות תמונות של החוגג ויקיריו בשחור לבן כך שהתמונות יוצרות את לוח השחמט. מושלם כתוספת לשולחן המשרד כשרוצים להכניס בו אווירה ביתית, ולהרשים קולגות על הדרך.
להשיג ב: אתר Md4u.co.il
מחיר: 1,200 שקלים
שחמט
צילום: טניה קארוון
לחמות הנוסטלגית

שנים לפני הסנאפצ'ט והפייסבוק, אנשים ממש היו יוצרים בשעות הפנאי שלהם. במשך שנים רבות, חישוקי רקמה היו להיט גדול ועיטרו בגאווה כל קיר ביתי. תשאלו את חמותכם, היא בטוח זוכרת. סטודיו חמוטלת מחזיר את התקופה הזו ומציע חישוקי רקמה באווירת וינטג' ובעבודת יד, בהשראת אפריקה הרחוקה. החישוקים משלבים איורים המודפסים על גבי בד קנבס ופשתן בטכניקת דפוס משי במראה טבעי, בסגנון סקנדינבי תמים ושובה לב. איורי איילים, חיות טרף צמחיית פרא ואלמנטים מן הטבע מהווים בסיס ליצירה והשראה, כל זאת תוך שימוש במגוון בדים כמו כותנה, קנבס ופשתן, עץ טבעי ונייר ממוחזר.
להשיג ב: חנות האטסי ובעמוד הפייסבוק של Hamutelet
מחירים: 75-129 שקלים
חישוקי ריקמה
 צילום: איה וינד
לאמא הארטיסטית

אם התברכתם באמא בעלת נפש חופשייה ונשמה אמנותית, אין מצב שהיא תישאר אדישה למתנה הזו. סטודיו 10F135 מציע סדרת זהב אקסקלוסיבית המשלבת עיצובים מקוריים בשילוב טכנולוגייה של הדפסת זהב מטאלי יוצאת דופן. מכל יצירה מודפסים 50 עותקים בלבד, הממוספרים וחתומים על ידי האמנים והם נמכרים ברחבי העולם. הקולקציה מציגה הדפסים בודדים לצד קומבינציות של הדפסים. התוצאה מרהיבה, ייחודית וכזו שידברו עליה מסביב לשולחן החג עד שלב הקינוחים לפחות.
להשיג ב: סטודיו 10F135
מחירים: 690-1,590 שקלים
הדפסת זהב
צילום: בועז לביא 
לאח שמתגעגע לאייטיז

קנו מתלי מקרמה לעציצים, שיחזירו אותו הישר לגרניום של חנה מ"קרובים קרובים". העשור הכי שמח שיש, היה גם שעתו היפה של המקרמה. כל בית הפך לסדנת מקרמה מאולתרת וכל אימהותנו התקבצו יחד ליצירת עציצים, מתלים וכל הבא ליד. עכשיו, המקרמה עושה קאמבק של ממש וחוזר לככב ברשתות החברתיות כדבר החם בעולם העיצוב. גם אצלנו אפשר למצוא אותם, אלו של מיקאסה למשל עשויים מבד כותנה ונעשים בעבודת יד. הם מבטיחים לשמח כל פינה זנוחה בבית ולהפוך כל מרפסת לחגיגה.
להשיג ב: מיקאסה
מחיר: 99-219 שקלים
מתלי מקרמה
צילום: הגר דופלט

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כורסא ירוקה
שלום, מהיכן הכורסא הירוקה שבתמונה?

בודק...