אלגנטית או נינוחה: עיצובים שיפילו אתכם מהכורסא

ד"ש לארצי באנקר: כורסת טלוויזיה מפנקת שאפשר לנחות עליה בסוף יום מפרך, זה לגמרי כל מה שאנחנו צריכים. הכירו את כל הכורסאות שלא תרצו לעזוב

יח"צ

כורסאות עלים חורף ענוג. גלריית אילן זהבי. צילום: רמי סולומון

מה משותף לצפייה בסרט טוב, קריאת עיתונים או שקיעה בספר? התשובה פשוטה למדי, את כל אלה תוכלו לעשות על כורסת טלוויזיה. הרהיט הזה שנראה שנמצא איתנו מאז ומתמיד, הוא שובב כמו שהוא קטן. אז נכון, לפעמים מתקבלת התחושה שהוא לא באמת קריטי בחלל, ואפשר להסתדר בלעדיו, אבל אחרי שתמקמו אותו, כבר לא תוכלו להיזכר כיצד נראה הסלון שלכם בלעדיו. בכתבה הבאה תמצאו את כל כורסאות הטלוויזיה המעוצבות, המרהיבות והמפנקות.

ליידיז פירסט, ולכן נתחיל עם אווה, כורסא נוחה, מפנקת ומעוצבת, אותה ניתן לקבל במגוון בדים, צבעים וטקסטורות לפי בחירה, כך שתשתלב באופן הרמוני עם שאר הרהיטים שלכם ותתאים בדיוק לסגנון העיצובי אותו תרצו לייצר בחלל. להשיג בסוהו עיצוב ריהוט ותאורה. מחיר: 4,900 שקלים.

 כורסאות צבעוניות כורסת אווה מבית סוהו עיצוב ריהוט ותאורה, המעצבת אלה מורגן בחרה לרפד את הכורסא בצבעים עזים המתמזגים בצורה מושלמת עם החלל בבית. צילום: שירן כרמל

 כמה ענוג


כורסא מפנקת וקלילה, מרופדת בבד קטיפה ירוק במראה עשיר ועמוק. הכורסא הזו מתאפיינת במראה מרחף ומזמין, והיא לגמרי מה שאתם צריכים כדי ליצור תחושת אלגנטיות מוקפדת בחלל.  נמשיך עם כורסא בהדפס פרחים תכולים במראה וטקסטורה ענוגה וחורפית, במיוחד לכבוד העונה הקרה. הכורסא מצליחה לשלב באופן מושלם בין נוחות ותחושת פינוק לבין תפיסה מינימלית של שטח החלל כך שהיא תורמת לתחושת מרחב, ומעשירה את המרחב הביתי. להשיג בגלריית אילן זהבי.

 

כורסאות ירוקות כורסאות מדגם אינדיגו של המעצב אילן זהבי. צילום: רמי סולומון


עוד מניקולטי, כורסת עור הפוך ורגלי טיטניום במראה רטרו, המספקת ישיבה אורטופדית ונוחה. להשיג בניקולטי. מחיר הנחה לסוף השנה 9,900 שקלים.

כורסא חומה כורסת עור מבית ניקולטי. צילום: איליה מלניקוב

שוקעים בכורסא


אם אתם מאלה שלא אוהבים לקחת את החיים ברצינות רבה מדי, ודאי תחבבו את הספות הבאות, מדובר בקולקציה רחבה של ספות וכורסאות פוך במילוי נוצות נוחות ומעוצבות במיוחד לסלון הבית. הריהוט יתאים לכל גודל חלל, ומציע כורסאות, ספות בודדות ופינתיות במגוון גדלים. כלל הפריטים עשויים מעור בשלל צבעים. ניתן אף לבחור את צבע הרוכסן הדקורטיבי המופיע לאורכם של פריטי הקולקציה בגוון שחור, בז' או חום כהה. להשיג באליתה ליוינג. מחיר: החל מ- 14,800 ש"ח לכורסא.

פופי ישיבה משולשים פינת ישיבה אלטרנטיבית, קולקציית Suite מבית אליתה ליוינג

בהמלצת הדוקטור


אחת מכורסאות הטלוויזיה האולטימטיביות מגיעה אלינו מהדוקטור. ד"ר גב. כורסא מעוצבת במראה מעוגל, בריפוד עור במגוון צבעים .כוללת מנגנון בלעדי מבית לייזיבוי, הכולל אפשרות להטיית הכורסא ל-54 תנוחות שונות לתמיכה אופטימלית. הכורסא בעלת שני מנגנונים להטייה בנפרד של משענת הגב והמושב. מגיעה עם הדום רגליים הכולל 3 מצבים,  אפשרות למנגנון מתנדנד, קבוע או מתנדנד ומסתובב ותמיכה מיוחדת לצוואר והראש. להשיג בד"ר גב. מחיר: 4,990 שקלים.

כורסא לבנה

כורסת קורונה מבית ד"ר גב. צילום: יח"צ

כתום זה השחור החדש


הכורסא הבאה מציגה שילוב שלגמרי עובד בין פונקציונליות לאסתטיקה. היא מגיעה עם הדום תואם ומעוצבת במראה קפיטונז' בניחוח רטרו נוסטלגי. מדובר ברהיט בעל נוכחות מורגשת ומראה חמים, המספק את הקריצה הנכונה, באמצעות בצבע פסטלי עז. להשיג ב BRADEX. מחיר: 1,490 שקלים.

כורסת CALIPSO מבית BRADEX . צילום: יח"צ

חיבבתם את הכורסא בשילוב ההדום? קבלו עוד אחת בסגנון, כורסא מתכווננת בריפוד עור עם הדום נפרד. מגיעה בצבעים אפור ושחור, לטובת יצירת הלוק המונוכרומטי החורפי הכה מבוקש. מחיר 9,990 שקלים. להשיג ברשת IDdesign

ספה וכורסא שחורה אפורה עור כורסא מתכווננת דגם Landsy. רשת IDdesign. צילום: שירן כרמל

סוכרייה על מקל


לוליפופ, כורסת טלויזיה מבית ניקולטי, במראה רטרו עכשוי, עשויה עור רך עם רגלי ניקל ומעטפת עץ אלון למאחז נוח ואלגנטי. מספקת ישיבה אורטופדית ונוחה.

כורסא בז

כורסת לוליפופ מבית ניקולטי. אלגנטית ועכשווית. צילום: יח"צ

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...