בחירות 2019: תוצאות האמת בעיצוב הבית

קבלו את תוצאות האמת של נבחרת החלומות של בניין ודיור לעיצוב הבית 2019, מהפך נרשם בחללים השונים, סלון, מטבח, חדר ילדים, חדר שינה, חדרי רחצה, גינה וחצר - קבלו את המנצחים הגדולים שלנו

"בניין ודיור" גאים להציג את פרויקט הבחירות הגדול בעיצוב הבית. שלחנו את המערכת שלנו לחשוב טוב טוב איזה פתק לשים בקלפי והם חזרו אלינו עם רשימת מועמדים מרשימה לחללי הבית השונים. במהלך השבועיים העלנו את המתמודדים השונים וכעת נסגרו הקלפיות ואנחנו יותר מגאים להציג את הנבחרת השלמה שלנו לעיצוב הבית 2019. כי אנחנו מאמינים שהשינוי מתחיל מבפנים, מעיצוב הפנים.

 

 

בסלון: קודם כל תהיי פרקטיים | לימור קלר


לכל אחד צורת החיים שלו, המטלות, האהבות והעדפות שלו, ולכן כשמעצבים סלון, הכי חשוב להתאים אותו לאנשים המתגוררים בו. ייתכן שהנוף הנשקף מהחלון הוא אחד המרהיבים בעיר או בכפר, אבל אם חשובה לנו הטלוויזיה, לא נוכל למקם את הספה מול הנוף, אלא מול קיר הטלוויזיה. כשילד קטן משחק בסביבת אזור האירוח, רצוי ליצור עבורו פינת משחק או לפחות משטח פנוי כדי שיוכל לשנע לשם את המשחקים שלו. זוהי התאמת צרכים, והשלב הראשוני ממנו יש להתחיל לתכנן את הסלון. כל השאר יבואו אחר כך.

במטבח: שחור עולה, תהיו אמיצים | אודליה ברזילי


המטבח השחור  נוכח כאן כבר לא מעט זמן.  כבר לפני 10 שנים עיצבתי ללקוחה מטבח שחור. זו הייתה בהחלט אמירה, לרגע אחד גם אני נלחצתי, חששתי שאולי זה דומיננטי מידי, שכנראה מהר מאוד זה יימאס  והטרנד "יצא מהאופנה".  לשמחתי, הופתעתי! מאז הצבע השחור במטבח קיבל נוכחות חזקה יותר והיום ניתן לראות אותו בהמון בתים ובגימורם שונים. חברות המטבחים מוציאות דגמים מיוחדים ומעוצבים ונותנים כבוד לאזור המרכזי בבית – המטבח.

מטבח שחור צבע בתנור
מטבח שחור צבע בתנור בשילוב של עץ ומגיורת זכוכית . עיצוב: אודליה ברזילי . צילום: ענית דקל 

 

בחדר השינה: רק בהיר ועץ | שירלי כץ


המצעים הלבנים מזמנים באופן מידי רוגע. ואם לא לבנים אז כמה שיותר בהירים וכמה שפחות טקסטורות וצורות משונות. אז את הפרחים, הצבעים ואת הצורות הגיאומטריות למיניהן תשאירו למקומות אחרים בבית. בחדר השינה אני בעד לבן לבן. אפילו לא שמנת).

 

ובנוגע לעץ, כאן אין חוכמות פרקט הוא לגמרי החומר שהכי נעים לדרוך עליו, ככה אני רוצה להתחיל את הבוקר שלי. ובמקרה הזה, יש הבדל בין למינציה לבין פרקט אמיתי, תלת שכבתי. עם שטיחון קטן לצידי המיטה או בלעדיו. בכל מקרה, אני בעד העץ, להרגיש אותו מתחת לכפות הרגליים, מצדיק את ההבדל במחיר במיוחד, כאשר מדובר בשטח קטן יחסית.

עץ טבעי בחדר ילדים, זה לא מבוגר, זה מתוחכם | ליטל נסים שם-טוב

פעם חשבנו שעץ לא מתאים לחדרי ילדים, התבגרנו מאז. עץ במראה טבעי משתלב נהדר בחדרי ילדים בכל גיל -מחדר תינוקות ועד חדר למתבגר. המראה הקלאסי הזה לא יוצא מהאופנה אף פעם והוא משתלב לצד שלל סגנונות, ככה שתוכלו לשלב אותו עם רהיטים קיימים ולהשתמש בכל פלטת צבעים שתבחרו.
בחדרי הרחצה: לא פחות מפאר והדר | ליטל נסים שם-טוב 

חדרי הרחצה המודרניים כבר מזמן הפכו לסמל סטטוס ולסוג של מקדשים מודרניים. אם פעם הסתפקנו במקלחון וקרמיקה פשוטה, היום אנחנו נחשפים לפאר והדר שקשה לעמוד בפניו. חדרי הרחצה המודרניים מדמים ספא ביתי, אמבטיות ענק וחיפויים בגימורים וטכנולוגיות שטרם הכרנו, וזוהי רק ההתחלה. היה קשה, אנחנו מודים, אבל הצלחנו לבחור את הסגנונות והטרנדים המועדפים עלינו, קבלו אותם.
חדר רחצה במראה רומנטי ועשיר.
מראה רומנטי ועשיר. אדריכל טל אוחיון בשיתוף סטודיו חזק. צילום: עודד סמדר
חדר רחצה במראה נקי ומרגיע
מראה נקי ומרגיע. נגב. צילום: אטלס קונקורד
בגינה ובחצר: הסגנון האורבני | ליטל שם-טוב נסים

הצפיפות בערים הגדולות, המגדלים והבניינים הרבים, כל אלה גרמו לנו לזנוח את החלום על גינה ענקית בבית צמוד קרקע, ולעשות מהלימון לימונדה, בדמות מרפסת ביתית מושקעת ומקורית. שיטוט קצר ברחובות העיר תל אביב יחשוף אתכם לאינספור מרפסות ייחודיות ומעוצבות לעילא, כאלה שיגרמו לכם לקנא וכאלה שאפילו תרצו לעבור לגור בהן. המרפסת האורבנית מאפשרת לכל אחד לייצר גינה פרטית, ליהנות מפיסת אקספיזם, ולשכוח לרגע את המולת הרחוב. פריטי החובה שאף מרפסת אורבנית אינה שלמה בלעדיהם הם גרילנדה (מנורות או דגלונים, או גם וגם!) אדניות בגדלים וצבעים שונים, מלאות עציצים, כולל קקטוסים וסקלונטים (זוכרים?) רהיטי גן עם טוויסט- כאלה שאספתם ברחוב ושיפצתם, או כאלה שבניתם מחפצים שונים, כמו ארגזים, משטחי העמסה וחומרים ממוחזרים שונים. כל אלה מבטיחים ליצור אזור אירוח אטרקטיבי במיוחד. רק תזכרו לא להפריע לשכנים אחרי 12.

 

מרפסת מיוחדת
אי של שקט בתוך המולת הרחוב. כרכום עיצוב נוף, מעצבת פנינית שרת אזולאי. צילום: עמית גירון

 

ספישל
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עושר ועושר
המדור שלכם מתיחס לקוראיו כאילו כולנו עתירי ממון, חומרים יקרים, פרקטים מעץ מלא, גם בחדרי ילדים, דירות מרווחות עם מרפסות במקרה הפחות טוב, ובתים בודדים במליוני שקלים במקרה הטוב יותר. איפה כל דירות השיכון בנות 50 ו-60 השנים שאזרחי ישראל עדיין מתגוררים בהן, עם שלושה ילדים, בשמונים מ"ר, תקראו שוב את הכתבה עם התמונות הנעימות, היחפות והנעימות ותגידו האם זה הגיוני? אתם גורמים לתסכול לכל מאות אלפי האנשים אשר אינם יכולים להרשות לעצמם לישם את כל העצות הנהדרות שלכם. לאלה שיכולים לרכוש כל טוב, אין בעייה לקחת מעצבים ולהנות.

בודק...