בית קפה בבית: עשו לכם פינה מטריפה לאספרסו שלכם

איך אתם שותים את הקפה שלכם? לא, אנחנו לא מתכוונים לכמה סוכר אתם אוהבים לשים בו, אלא יותר לאיפה אתם יושבים? או עומדים? יש לכם מקום קבוע? זו פינת הקפה הפרטית שלכם. תנו לה כבוד

פלייסמנט מעוצב לקפה
פלייסמט מעוצב לשולחן של קרן דניס. 29 ש"ח ליחידה. צילום: יפית בשבקין
אם גם אתם לא יכולים לפתוח את הבוקר בלי קפה, ברוכים הבאים למועדון. יש שיעידו, שבלי הקפה של הבוקר, היום שלהם לא עובר חלק, והוא רווי בכאבי ראש ועייפות. אבל לא באנו לדבר כאן על ההתמכרות לקפה. אנחנו אוהבים בתי קפה, בעיקר כאלה שמעוצבים בחכמה ועושים לנו להרגיש נעים. החלטנו, שהגיע הזמן לתת כבוד גם לקפה של הבית. כי הרי הוא מלווה אותנו לא רק בבוקר, אלא לאורך כל היום, בעיקר בעבודה, אבל הקפה ששותים בבית הוא הקפה הכי חשוב. בבוקר – כי הוא פותח את היום ובערב – כי הוא אתנחתא מהיום שעבר. אז בואו נקדיש לו מקום מיוחד.
 
איפה תשבו בבקשה?

ההחלטה על מיקום פינת הקפה שלכם בבית היא פשוטה. איפה אתם שותים אותו בדרך כלל? זו הפינה שלכם. במרפסת? בשולחן האוכל? ליד השיש במטבח? על הספה בסלון או אולי דווקא בחדר, תוך כדי התארגנות לעבודה? מצאו את המקום שבו אתם בדרך כלל שותים את הקפה שלכם והקדישו לו פינה משלכם.
אם אתם לא שותים במקום קבוע, הגדירו אחד כזה. זה לא חייב להיות מקום גדול. פינה קטנה עם מקום לשולחן קטן או כורסא עם שרפרף, תספיק. העיקר שזו תהיה פינה שתרגישו בה נוח.
 שולחן מגזע עץ טבעי
שולחן מגזע עץ טבעי של חותם. עיצוב חובק עולם. צילום: עידו סקעת
פינת אוכל מוארת
ליד החלון עם השמש של הבוקר. באדיבות רשת ביתילי מרכז דיזיין פלוס באר שבע. צילום: יח"צ
 
השולחן הזה תפוס

אם יש לכם שולחן אוכל – הוא יכול לשמש אתכם גם לפינת הקפה שלכם. אם בחרתם לשבת לשתות קפה על הכורסא האהובה שלכם –  שולחן קפה הוא אידיאלי. שולחנות קפה יש למכביר בעיצובים שונים. הם קטנים ודקורטיביים ולא תופסים הרבה מקום. אנחנו בעד שיהיה גם מקום ליד השולחן לעיתונים, מגאזינים או ספרים. למעשה תוכלו למקם את פינת הקפה שלכם צמוד למזנון הספרים, או לעשות לכם פינה כזאת. יש לכם מזנון או מדפים בסלון? יופי. שימו בהם ספרים ומגזינים, הציבו לידם כורסא ושולחן קפה וכבר יצרתם לכם פינה כמו בבית קפה אמיתי.
פינת קפה מעוצבת
פינת קפה מעוצבת בנישה בקיר. ישראלביץ אדריכלים. צילום: עודד סמדר
ומה על השולחן? אנחנו עפנו על הפלייסמנטים של קרן דניס. שימו פלייסמנט כזה על השולחן וכבר ערכתם את השולחן כאילו אתם בבית קפה. קופסת עוגיות שווה, עציץ קטן, רמקול למוסיקה, או כל דבר שעושה לכם טוב – יתקבלו כאן בברכה.
פלייסמנט צבעוני
ראנר מעוצב לשולחן של קרן דניס. 99 ש"ח ליחידה. צילום: יפית בשבקין
 
לא רק מכונת אספרסו

אוהבי הקפה משקיעים במכונת אספרסו ביתית, אבל אנחנו רוצים לקחת את זה שלב קדימה. בין אם הקפה שלכם הוא ממכונה או מקומקום פשוט, הקדישו תשומת לב לפרטים הקטנים. כוסות הקפה כמובן, הן דבר חשוב, וכדאי שתהיה לכם לפחות כוס אחת שאתם ממש אוהבים. אם יש לכם מכונת קפה, רכשו לכם מעמד או קופסא לאחסון הקפסולות. זה צבעוני וחמוד ואין צורך להסתיר אותן בארון.
קופסא שקופה לקפסולות
קפה ג'ו. קופסא שקופה לאחסון קפסולות. 75ש"ח. צילום: רונן מנגן
רוצים להתפנק ממש? רכשו כפית מיוחדת שתשמש לערבוב הקפה, מקציף חלב, וכלים דקורטיביים לסוכר ולקפה. זו לא חייבת להיות השקעה גדולה, אבל תצטרכו לבחור את הפריטים עם הרבה תשומת לב, כך שיעשו לכם הרגשה טובה בכל פעם שתשתמשו בהם. אתם תודו לנו על זה כל בוקר.
כורסא אפורה
לשתות קפה ולהקשיב למוסיקה ברמקולים ניידים. שולחן עץ משולב מגש ברונזה של חותם. עיצוב חובק עולם. צילום: יח"צ
ספה שחורה
שולחנות קפה מעץ בצורת משושה מבית חותם. עיצוב חובק עולם. צילום: יח"צ
שולחן שקוף זהב
Zara Home שולחן גיאומטרי עם זכוכית מחיר 749 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל
כורסא וקיר ירוק
שולחן קפה ממתכת של איקאה. צילום: יח"צ
בית קפה 553
4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתי
כתבה נהדרת, רעיון נחמד שמזכיר לנו לטפל בעצמנו בתחילת כל יום. כתוב היטב!

שאפו!
כיף של כתבה! וגם הכותרת מתאימה לתוכן מה אפשר עוד לבקש? כל הכבוד!

מול המחשב
אנחנו שותים את הקפה שלנו בעבודה, בשביל להישאר ערים מול המחשב. אולי כשאהיה בפנסיה אשתה אותו להנאה בפינה יפה..

כתבה מקסימה

בודק...