הבטחות לשנה חדשה: שיפורים ושדרוגים שאתם חייבים לבית שלכם בשנה הקרובה

שנה חדשה, עיצוב חדש- החגים מביאים עמם הזדמנות פז לטיפול בדברים שהזנחתם במהלך השנה, החל מארון מסודר ומאורגן ועד שימוש בפרזול איכותי והשקעה באקססוריז וחפצי נוי – כך תעשו זאת נכון

יח"צ

 אקססוריז וחפצי נויהשנה נעשה שימוש חכם באקססוריז וחפצי נוי. תכנון ועיצוב דורית וינברן. צילום: שי גיל

שנה חדשה מביאה עימה שלל הזדמנויות לשדרוג החלל, ואנחנו לגמרי ממליצים לכם לנצל את הטיימינג החגיגי ולעשות את מה שדחיתם במשך 365 הימים האחרונים. בכתבה הבאה אספנו עבורכם את כל הדברים החשובים שכולנו נוטים להזניח בסביבה הביתית, כי הם אלו שבעצם עושים את כל ההבדל. הבטחות לשנה החדשה- כך תיישמו הלכה למעשה.

מבטיחים לשמור על ארון מסודר – ארגון נכון ונוח יסייע לשמור על הסדר לאורך זמן


השנה נפרדים מכל הבגדים שעוברים איתנו כל עונה מהבוידעם לארון וחוזר חלילה, ונמנעים מאגרנות וסנטימנטליות יתר. לא לבשתם פריט שנתיים ברציפות? זה הזמן להיפרד ממנו. קחו לכם כמה שעות לטובת מיון וסידור מחדש של הבגדים שמשמשים אתכם באופן יומיומי. את הבגדים שכבר קטנים על ילדיכם, או סתם כאלו שמאסתם בהם תוכלו למסור לתרומה, את הבלויים- לפח. את ברי המזל שזכו להישאר בארון, חלקו לפי קטגוריות, לשימוש יומיומי, חגיגי, פיג'מות ועוד. את אלו המשמשים אתכם תכופות, מקמו באופן שיהיה נוח לשליפה מבלי ליצור בלאגן מיותר.

הקפידו לנצל באופן מקסימאלי את שטח הארון, קפלו בגדים באופן צר וארוך יותר או לחילופין בצורה רחבה, בהתאם לשטח המדף העומד לרשותכם. קיפול נכון יכפיל את כמות הבגדים שתוכלו לאחסן בכל מדף. השתמשו בכלי אחסון ייעודיים, במיוחד במגירות. מקמו קופסאות או סלסלאות (מומלץ לבחור בכאלו בצורה מרובעת, שלא יתפסו שטח מיותר) לאחסון של גרביים, תחתונים ואקססוריז שונים, אלו יעזרו לכם לשמור על חלוקה נכונה ואף יחסכו במקום. במידה ואתם חולקים ארון עם בן הזוג, או שארון אחד משמש את כל ילדיכם, קבעו את חלוקת המקום בין המשתמשים לפי כמויות הבגדים שיש לכל אחד מבני המשפחה בפועל. התברכתם/ן בהרבה נעליים? כיף לכם. כאשר אתם עוברים מארון חורף לקיץ, או להפך, אחסנו גם את נעלי העונה שאינן בשימוש, וכך תיהנו ממראה מסודר ומיותר מקום פנוי.

 קופסאות מעוצבותלאחסון של גרביים, תחתונים ואקססוריז שונים, השתמשו בקופסאות מעוצבות שיעזרו לכם לשמור על חלוקה נכונה. שירה מוסקל והדס רוט, הלל אדריכלים, צילום: לירן שמש

  

 מבטיחים להשתמש בחוכמה באקססוריז וחפצי נוי – כי הם אלה שעושים את כל ההבדל


חפצי נוי יהפכו כל חלל משועמם לבעל עניין ואמירה אישית, אך היכן עובר הגבול? כולנו חולמים על בית מעוצב ממש כמו בקטלוגים ובעמודים הנחשקים באינסטגרם, אבל לא תמיד מה שמתאים בתמונה, עובד גם במציאות, בבית אשר חי ונושם. לכן חשוב לזכור- מינון הוא הכל. השנה אנו מתחייבים להכניס טאצ' אישי ובד בבד להימנע מגודש צורני ושילוב יתר של אקססוריז. נקו את החלל מחפצים מיותרים, גם אם מדובר בוויתורים כואבים, בפרידה מחפצים מסוימים או אחסון שלהם, התוצאה לגמרי שווה את זה- מראה מאוורר ונקי. גם תקופת החגים מביאה איתה שלל הוצאות, אנחנו מעוניינים להתחדש ומבזבזים הרבה יותר, לכן כדאי להימנע מקנייה מופרזת של חפצים שבסופו של דבר יצברו אבק ויעמיסו על המראה הכללי. זכרו, מה שנראה טוב בחנות לא בהכרח ייראה כך בבית, חשוב לחשוב על הקשר בין הפריטים השונים לבין הצבעוניות, החומריות והמראה הכללי בכל חדר, על מנת ליצור מראה הרמוני ושלם, בניגוד לבליל של פריטים שכל אחד מהם יפה בפני עצמו, אך שאינם משתלבים זה לצד זה.

 

מבטיחים להשקיע בפרזול וריהוט איכותי למטבח – הם יעזרו לכם לעבוד בקלות וביעילות


המטבח הוא הלב של הבית, וככזה, הוא תמיד פועם ועובד, ובנוסף לבישול הוא משמש גם לישיבה משותפת, להכנת שיעורים ועוד. על מנת שתוכלו לעבוד בצורה יעילה וליהנות ממראה מסודר ונקי, עליכם לבחור בצורת אחסון נגישה ונוחה, זו תקל עליכם ותסייע לשמור על הסדר לאורך זמן. היות ומדובר בחלל שכל הבית מתנהל סביבו, חשוב לקחת בחשבון את השימושים השונים, ולהקצות שטח ייעודי לכל אחד מהם.

 

מטבח מודרני עם עץ ובטוןלמטבח הביתי בעל שלל תפקודים מלבד בישול, הדורשים התייחסות נפרדת. מטבחי דא קוצ'ינה, קרדיט: יח"צ

גם פנים הארונות מחייב התייחסות וחשיבה נפרדת. נכון, אנחנו לרוב מעדיפים להשקיע במה שרואים בחוץ, ולקמץ כאשר מדובר ב"מה שלא רואים", אבל למעשה, המערכות הפנימיות במטבח הן אלו שמכתיבות את איכות השימוש, כאשר תבחרו במוצרי פרזול איכותיים עבור פנים הארונות, יחידות אחסון חכמות ואביזרים נוספים המותאמים למטבח האישי שלכם, חווית המשתמש תושפע ישירות, ותוכלו ליהנות מעבודה קלה ונוחה יותר, כך שללא ספק מדובר בהשקעה כדאית.

מבטיחים לשלב פריטי אמנות ועיצוב – הם יגרמו לחלל כולו להיראות מתוחכם יותר


בניגוד לתפיסה הרווחת, אמנות מקורית אינה חייבת להיות יקרה. גלריות רבות כיום מציעות פריטי אמנות שונים במחירים נגישים אשר יאפשרו לכל אחד מאיתנו להיות הבעלים הגאים של יצירה מקורית. שילוב פריטי אמנות יסייעו לכם להכניס תחכום מיידי, יהפכו כל חלל מרגיל לשונה וייחודי ויאפשרו אמצעי נוסף לביטוי אישי. אם עדיין חשוב לכם לשמור על תקציב נמוך, תוכלו לרכוש הדפסי יצירות הקרובים לדבר האמיתי, ולא יאלצו אותכם לשבור תכנית חסכון. הקפידו לרכוש הדפסים איכותיים ולא להתפשר על הדפסים גנריים וזולים אשר יגרמו לאפקט ההפוך ויוזילו את מראה החדר. לצד יצירות של ממש, תוכלו לעטר את קירות הבית גם באלמנטים יותר קונבנציונליים כמו מתלים מעוצבים שיוסיפו חן ועניין, לצד מראה מקורי ומסקרן.

עבודות אומנותהתייחסו לבית שלכם כאל גלריה פרטית ושלבו יצירות שונות. עבודות אמנות המוצעות למכירה במחירים נגישים בסטודיו יפרח בן צבי. צילום: שי אפגין

 מתלה בצורת ענפיםגם "סתם" פריטי עיצוב שונים יהפכו את קירות הבית שלכם למעניינים ומקוריים במיוחד. דומיסיל. צילום: יח"צ

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[…] לכתבה המלאה לחצו כאן […]

בודק...