הבר הביתי שלי: במקום לצאת החוצה, הכינו לכם בר ביתי מעוצב ומפנק

נשארים בבית! קבלו את כל הברים הביתיים הכי מרהיבים שיאפשרו לכם לעשות לחיים בסטייל

יח"צ

אם תמיד חשקתם בבר ביתי מזמין ומפנק, כזה שישרת אתכם בערבים בהם מתחשק בילוי ביתי סולידי, או בימים בהם תרצו לארח ולהרשים את האורחים, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה תמצאו ברים ביתיים בעיצובים מרשימים, שילמדו אתכם איך במקום לצאת, תוכלו לעצב לכם בר ביתי. ממקרר בירות קטן ועד עיצובים מרשימים ומגניבים של ברי משקאות בבתים, השמיים הם הגבול.

"הבר הביתי הפך בבתים רבים למוקד המקרב בין אנשים, מייצר אווירה שמחה ובד בבד מציג לראווה את בקבוקי האלכוהול שהם כשלעצמם מעוצבים. הוא מהווה סמל סטטוס הנושק לעשיר וליוקרתי אך בהחלט ניתן לראות אותו מככב בבתים של בני מעמדות שונים." מסבירה מעצבת הפנים טל תמיר "למעשה, כל מדף מעוצב, כוננית או עגלה ניידת יכולים לשמש כבר משקאות, נייח או נייד וכמובן שאפשר לקחת את עיצובו וליישם בשלל קונספטים שונים: אקלקטי, כפרי, מודרני, תעשייתי. הכל אפשרי".
בר ביתי בסגנון ניו יורק בר ביתי בעיצובה של טל תמיר, צילום: עודד סמדר
לדברי מעצב הרהיטים יפרח בן צבי, "בעיצוב העכשווי, מרחב ביתי אולטימטיבי משלב את הפונקציות השונות כחלק משמעותי בקונספט העיצוב. כך גם במקרה של ברי המשקאות הביתיים שהופכים לחלק אינטגרלי מהמזנון הביתי שכולל גם מגוון מוצרי חשמל, מולטימדיה ופונקציות נוספות בצורה סמויה מבלי לפגוע בניקיון העיצובי". כך למשל תכנן המעצב מזנון באורך שלושה מטר עבור דירה תל אביבית. "המזנון מהווה עוגן תחתון לקיר המולטימדיה המרחף בעיצוב א-סימטרי כחלק מהקונספט המודרני- אקלקטי השולט בדירה", מספר המעצב. "הרהיט נצבע בצבע אפוקסי בגוון אפור וחלוקתו נעשתה ארגונומית על פי המידות והצרכים של בעלי הבית. מקרר היינות הביתי גם הוא נטמע אינטגרלית במזנון ומעליו שני ארונות מחופים נירוסטה המשמשים כבר משקאות עליון".
מזנון 3 מטרים שהוא בר ביתי
מזנון באורך 3 מטרים המשמש כבר ביתי, של מעצב הרהיטים יפרח בן צבי. צילום: נדב פקט

הבר הביתי הבא ממוקם במרתף והוא חלק מחלל חווייתי מדליק, תוסס, ויוצא דופן. המתחם כולל שולחן סנוקר, ואזור ישיבה מול מסך טלוויזיה גדול ודומיננטי לטובת צפייה ממושכת בסרטים, משחקים מול המסך וכו. המעצבת עשתה שימוש רב בגוון השחור, לטובת יצירת אווירה דרמטית ומראה עשיר. התוצאה מרגישה ממש כמו בר אמיתי.

בר כמו בוגאס בבית בר ביתי במראה יוקרתי ומרהיב של המעצבת דנה אוברזון, צילום: עודד סמדר. באדיבות קבוצת כהנא בית חכם 
 
הבר הביתי הבא מוקם בלב ליבו של מרתף הבית, איזור נטול אור טבעי, לכן, הושקעה מחשבה בבחירת התאורה והתאמתה לאופי הנדרש. בחלל שולבו מספר סוגים של גופי תאורה, ביניהם ספוטים, תאורה נסתרת וקריסטלים. בכדי להעניק מראה חם, צופתה הרצפה בפרקט אלון תלת שכבתי, מתחת לשולחן הביליארד שעוצב בהתאמה מלבד בגוון כתום המתכתב עם אופי הצבעים בחלל, הוצב שטיח זיגלר אמיתי להשלמת המראה. בתוך החלל נוצרה חצר אנגלית סגורה מלאה במבוקים ופרחים בגווני הכתום השולט בחלל, בתקרת החצר נקבע צוהר חשמלי המאפשר לפתוח ולסגור את הגג בלחיצת כפתור. לטובת אירוח ערבי צפייה, מוקם במרתף מסך פלזמה ענק בגודל 80 אינץ' המשמש כאולם קולנוע ביתי ולמולו הוצבה מערכת ישיבה מותאמת. בר העץ הייחודי אובזר עד תומו כולל בחירת משקאות דקדקנית של עזריה ברקוביץ עם בעלי הבית, בתקרתו נתלה מעמד כוסות ומאחוריו במה מוגבהת לברמן התורן. גם הפרטים הקטנים זכו לתשומת לב מיוחדת, המנורות הוצבו בהקפדה כך שכל אחת מהן תיראה כיוצאת מקודקודי המשולשים, מתגי החשמל והפאנלים של מערכת מיזוג האוויר נשלחו לצביעה בתנור כך שיתאימו במדויק לגווני החדר, המראות שהוצבו מאחורי הבר הותאמו לפאזות של ריפוד הקיר.
 בר ביתי משגע
בר ביתי בפרויקט של מעצבת הפנים אריאלה עזריה ברקוביץ. צילום: עודד סמדר
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...