הכינו ביתכם לחורף! ככה תשמרו על הבית חם ומעוצב

מחממים את הבית: כל האביזרים שישמרו לכם על הבית חמים, מהזול ביותר אל הכי היקר

יח"צ

החורף כבר כאן, וכשבחוץ קר, אנחנו בוחרים להישאר הרבה יותר בפנים, ומעבירים את שעות הפנאי והבילוי אל פנים הבית. אז כדי שתוכלו להעביר את העונה הקרה כמה שיותר חמימה ועוטפת, אספנו עבורכם את כל האביזרים היעילים והמעוצבים שיחממו לכם את הסביבה הביתית- ממחממי מגבות ועד מדורות גן, הכירו את כל פריטי החובה, לפי תקציב, מהזול ביותר אל הכי יקר.

הכי משתלם: מפזר חום קרמי


רוצים לחמם את הבית מבלי לקרוע את הכיס? לכו על מפזר חום, הוא יעיל, לא תופס מקום רב, ואפשר לאחסן אותו בקלות בתום הקור הגדול. זה של סאוטר כולל תצוגה דיגיטלית, טיימר ואפילו שלט רחוק. בעל תנועה סיבובית למשב רוח עדין ופיזור חום אחיד ואפשרות לבחירת עוצמת משב הרוח. הורים לקטנטנים ישמחו לשמוע שהמוצר אף ניתן לנעילה מפני ילדים. מחיר 499 שקלים. להשיג באלקטרה.

ג'אדגט מנצח למקלחת: מייבש מגבות


מכירים את זה שאתם יוצאים מהמקלחת החמה, הישר אל חדר הרחצה הקריר, מתעטפים במגבת ורצים לחדר להתחמם תחת המזגן?  עכשיו כבר אין צורך, מחממי המגבות הללו ישמרו על חום גופכם גם לאחר הרחצה, ויהוו פריט דקורטיבי של ממש, שיכניס הרבה חן לחדר האמבטיה. כשהם לא בחשמל, אפשר לעשות בהם שימוש כמתלים, כך שהם שימושיים לאורך כל ימות השנה. מחיר: החל מ-800 שקלים. להשיג בדומיסיל.

מחממי מגבותמחממי המגבות של דומיסיל. צילום: יח"צ. מפזר חום קרמי מגדל של סאוטר. צילום: יח"צ אלקטרה

בלי לנפח את חשבון החשמל: שטיחים מחממים


שטיחים הם דרך נהדרת לייצר מראה חמים וביתי, ובו בזמן גם לחמם פיזית את החלל. כולם מכירים את הרגע המצמרר בו כף רגל ערומה פוגשת רצפה קרה, שטיח ימנע מכם העונג המפוקפק הזה, ועל הדרך יהפוך כל חדר משועמם למעוצב ומוקפד. סדרת איפיניטי של כרמל פלור דיזיין מציעה שטיחי אריגה נמוכים וצפופים בעלי מראה ומגע של שטיחי עבודת יד אופנתיים, וכוללת שטיחים בצבעים רכים ובהירים בשילוב נגיעות צבעים כמו חרדל וכחול. מחיר החל מ-1,970 שקלים. להשיג בכרמל פלור דיזיין.

ישמור על כפות הרגליים שלכם חמות. שטיח דגם אינפיניטי. כרמל פלור דיזיין. צילום: יח"צ

היקרים והיוקרתיים: מדורות גן מעוצבות, קמין ביתי


מדורות גן מעוצבות מהוות אלטרנטיבה חמימה לחללי החוץ ומאפשרות אירוח בגינה, גם כשמזג האוויר מתקרר. אלו של FIREPIT מאובזרות במערכת גז חכמה ובטיחותית, בה האש מרקדת ונראית כמו מדורה של ממש. המוצר מאפשר הדלקה בלחיצת כפתור, ללא צורך בחומרי בעירה, ומנגנון בטיחותי להגנה מפני ילדים. מעבר לחימום מהיר ונוח של איזורי החוץ, מדורות הגן משמשות פריט דקורטיבי ומעוצב שיקפיץ את מראה הגן שלכם ויהפוך אותו למושקע במיוחד. כל הדגמים כוללים כיסוי להגנה מפני מזג האוויר (קיץ וחורף), כיסוי מבערים (ההופך את מדורת הגן לשולחן) ואבנים. ניתן לרכוש בנפרד כיסוי זכוכית. מגיע עם אחריות לשנה. מחירים: מדורת גן דגם קלאסיקו. 2,899 שקלים, מדורת גן BAO FIREPIT, 3,900 שקלים. להשיג ב- FIREPIT.

פיירביטמדורת גן של המותג FIREPIT דגם קלאסיקו. צילום יח"צ

להיות בלי ולהרגיש עם: קמין חשמלי עם אפקט להבה


חולמים על אח בוערת כמו בארצות אירופה הקרות? יש פתרון נגיש וזול יותר, בלי צורך בארובה, עצים ושאר בלאגן. הקמין של Antoniolupi בוער על ביו- אתנול (אנרגיה מתחדשת), ותוכלו לשלב אותו בכל פינה בבית ללא הכנה מיוחדת. הקמין עשוי פלדה וזכוכית מחוסמת שמבטיחה את בטיחות השימוש בפנים ובחוץ וגם מראה מרשים של הלהבות הדולקות. מחיר: החל מ 6500 שקלים. להשיג ב- HeziBank.

קמין מעוצב לסלוןפועל על אנרגיה מתחדשת. קמין של Antoniolupi ל- HeziBank. צילום: סטודיו לופי

הדובדבן שבקצפת: רדיאטור מחומרים ממוחזרים


רדיאטור עשוי פלטה גלית, עליה ניתן להוסיף מתלה למגבות,בעיצובו של  Brian Sironiלמותג Antoniolupi . הרדיאטור עשוי 100% אלומיניום ממוחזר, חסכוני בחשמל ובעל עוצמת חימום מוגברת. המכשיר יתאים לכל עיצוב ולכל סביבה בזכות סקאלת צבעים רחבה במיוחד המציעה שלל אפשרויות, מגוונים ססגוניים ועד גוון שקט ואחיד שכמעט ונבלע בתוך הקיר.
הפלטה ניתנת לתליה במצב אופקי או אנכי, כך שיתאים גם לחללים קטנים, ועליה מגוון מתלים למגבות. המוצר מותאם לכל מנגנוני החימום: מבוסס מים, מבוסס חשמל או משולב מים וחשמל. מחיר: החל מ 7,500 שקלים. להשיג ב- HeziBank.

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...