הכי יפים בפינטסרט: התמונות שהכי נעצתם החודש

בדקנו בפינטרסט שלנו אלו תמונות הכי השפיעו עליכם, מה נעצתם ללוח ההשארה הפרטי שלכם בתקווה להמשיך וללוות אתכם בדרך אל העיצוב המושלם. התוצאות לפניכם

שי אפשטיין

אחד מהדברים היפים בעיצוב הבית ובעיצוב בכלל הוא לראות כיצד נולדת השראה וכיצד השפעה מתפתחת לכדי רעיון נוסף ולבסוף איך כל אלו מתממשים לכדי ביצוע הלכה למעשה. כלי יעיל לעקוב אחר אותן השפעות הוא פלטפורמת הפינטרסט.

גם האתר שאתם נמצאים בו, האתר של "בניין ודיור" שואף להעניק לכם טיול עיצובי בין עולמות תוכן שונים בתקווה להעניק לכם השראה ופתרונות. בכתבה הבאה בדקנו אילו תמונות שהעלנו לפינטרסט הכי תפסו אתכם, אילו תמונות נעצתם ללוח ההשראה הפרטי שלכם. אנחנו תמיד שמחים לגלות שאתם עוקבים ומקבלים תועלת משלל הרעיונות והתמונות העולים באתר מדי יום. להלן התמונות שהכי נעצתם.

מקום הראשון: קיר שהוא יצירת אמנות


בעלי מספרה ברמת השרון הבינו שפריזורה לוהטת מתחילה עוד בעיצוב המקום והעניקו שיפוץ מרענן כדי להכניס למקום משב רוח אירופאי. נראה שאהבתם במיוחד את התוצאה.

משחקים של אור וצל משחקים של אור וצל. צילום: שי אפשטיין

מקום השני: כפריות ברמת גן


כשמתגוררים בבניין בשכונה שאוהבים וחולמים על בית פרטי בכפר, ניתן גם להגשים את החלום בצורה הקרובה ביותר למציאות. משפחה בת 5 נפשות, שהתגוררה בבניין רב קומות בשכונה בהרצליה, החליטה לממש את חלומה ורכשה דירת גן מקבלן באותה שכונה ממש. כך גרים וחיים בעיר, אבל חווים את הכפר. לכתבה המלאה

חדר רחצה בסגנון כפרי המראה הכפרי תמיד לוקח. צילום: אביב קורט

מקום שלישי: מזנון לא פחות ממושלם


פשטות ונוחות היה הקו המנחה בעיצוב בית המשפחה בהוד השרון. האדריכלית ומעצבת הפנים עינב גלילי התבקשה ליצור עבור הדיירים בית חמים ומזמין, לא מנצנץ ומנוכר, שיהיה פונקציונלי ושישרת נאמנה את בני הבית. הדגש העיצובי שניתן לכל אורך הפרויקט היה יצירת מראה כפרי וחם עם חומרים טבעיים וצבעוניות נעימה, עיצוב קליל תוך הימנעות מעומס יתר ויצירת מקומות אחסון רבים, וכמו כן, שיהיה מואר ופתוח וישתלב עם החוץ.

מזנון כפרי ירוק מזנון לא פחות ממושלם. צילום: אביב קורט

מקום רביעי: ספריית החלומות


בני הזוג ביקשו לשלב בעיצוב הבית כפריות ואורבניות יחד, תוך שמירה על אווירה חמימה אך קלילה. כדי להגשים את המטרה הזאת נבחרו אלמנטים מנוגדים שיחדיו יצרו מראה הרמוני וזורם. צבעי פסטל רכים אל מול גופי תאורה שחורים, ומטבח כפרי קליל אל מול תכנוני נגרות מודרניים ונקיים יותר בסגנונם יצרו שפה מעניינת ומגוונת שמספרת באופן שלם יותר את סיפורם של דיירי הבית, שאוהבים את העיר אך נמשכים גם לשקט של הכפר.

ספרייה מודרנית ספריית חלומותיכם. צילום: תמר אלמוג הלחמי

מקום חמישי: חלון שבזכותו הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית


כשגינה מקיפה את הבית, והחלונות צופים החוצה, חלק מחוויית הישיבה בגינה מועברת גם לתוך הבית באמצעות חלונות. מצד אחד יש חלון נושק למשטח העבודה, ומצד שני חלון עמוק בעל מפתח רחב במיוחד נוצל להגשמת חלומם של הדיירים – פינת ישיבה על ספסל שעליו מונחות כריות נוי. החלון נבנה מברזל בלגי, וחיפוי הספסל הוא שיש חברון. במצב זה נוצרה תחושה שהגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית, ושהיושבים על הספסל הם חלק מן החוץ.

פינטרסט אוגוסט 533
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...