התחזית ל- 2019: הקירות יהפכו להיות השחקן המרכזי בעיצוב החלל

נפגשנו עם WALL קירות בוטיק והתאהבנו. עיצוב קירות חדשני לבתים פרטיים ועסקים בהתאמה אישית, עם קולקציות בחתימה אישית פרי יצירתם של אמנים, יוצרים ומעצבים ישראלים.

קיר מצויר דומיננטי
אורלי רונן, יזמית ומנכ״ל WALL קירות בוטיק, במשרדיB&Y, מגדל אטריום, ר״ג / אדריכלית: קרן אלבוים / צילום: תומר בורמד
WALL קירות בוטיק הוא בית קונספט לעיצוב קירות בהתאמה אישית. אחרי שעיצבו משרדים ללקוחות פרימיום בשוק הישראלי (קניון רמת אביב, המכללה למנהל, בי״ח איכילוב, אוניברסיטת ת״א, גיא פינס ועוד), הם נכנסים עכשיו לשוק הפרטי עם קונספט חדשני וראשון מסוגו: קירות מעוצבים בחתימה אישית. באתר החברה תוכלו למצוא מאות עיצובים של יוצרים ישראלים: ציירים וצלמים, לצד קולקציות יחודיות של מותגים ואדריכלים/מעצבים.

אורלי רונן, יזמית ומנכ״ל, מספרת: ״עיצוב הקולקציות מתחיל בבריף שמכין האדריכל/מעצב עם תמונות השראה ופלטת צבעים ומסתיים אחרי תהליך יצירה שאורך מספר שבועות ולא מעט סקיצות, בקטלוג מהודר שכולל 4-8 עיצובי קירות של האדריכל/מעצב ותחת שמו. יצרנו קולציות נפלאות למעצבות מוכשרות ומובילות, ובימים אלה אנחנו עובדים על שיתופי פעולה מרגשים עם מותגים ומעצבים נוספים".

 קירות מעוצבים

משרדי worthy, מגדלי השחר, גבעתיים / אדריכל: אלברט לוין / צילום: עוזי פורת
קירות מעוצבים
משרדי ספיריט הפקות עולם / עיצוב ואדריכלות פנים: דנה נימרוד / צילום: תומר בורמד
הקיר הפך להיות שחקן מרכזי בעיצוב של החלל ואם פעם היו משאירים אותו לסוף וזורקים עליו תמונה, אז היום מבינים שהקיר הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב החלל. ״הרבה מעצבים שעובדים איתי, מתחילים את העיצוב דווקא מהקיר… אנחנו מציעים לאדריכלים ומעצבים קטלוג ככלי עבודה מול הלקוח, שדרכו ניתן להבין את הראש של הלקוח והכיוון שהוא מחפש״ מספרת אורלי.
במהלך השנה הקרובה, תמצאו יותר ויותר מותגים שמשלימים את הקולקציות שלהם עם עיצובי קירות ואת גלילי הטפטים תוכלו לקנות ביחד עם הספה או השטיח. אורלי חושפת קצת ממאחורי הקלעים ומספרת שלא מדובר רק בחנויות לעיצוב הבית ושמתבשלים גם שיתופי פעולה עם מותגי אופנה.
קירות מעוצבים
משרדי GHG, מגדלי איילון, ת״א / אדריכלות ועיצוב פנים: לירון מורן / צילום: עוזי פורת 
אורלי רונן ומיקה בר
אורלי רונן ומיקה בר / WALL by Mika Barr במשרדי puls / צילום: פרדי מולי
 טפט מעוצב
WALL by Orna Mazor / מתוך קולקציית medeterane של המעצבת אורנה מזור / צילום: שירן כרמל
החידוש של WALL קירות בוטיק הוא לא רק בקונספט, אלא גם בחומר. כל עיצוב ניתן להדפסה על טפט בד יוקרתי, מדבקות טקסטורה ייחודיות ומדבקה עם טקסטורה עדינה של בד שמאפשרת הסרה בקלות ואינה משאירה סימן על הקיר. היום כבר לא צריך ״להתחתן״ עם הטפט… אם נמאס, מסירים. בלי צבע, בלי שפכטל. הקיר נשאר נקי.
חיפוי קיר דרמטי

 WALL by Aline Langleib / מתוך קולקציית Bamboo שעוצבה ע״י המעצבת אלין לנגליב / צילום: לטיסיה בולו

חיפוי קיר בחדר שימה בסגנון מרגיע
WALL by Mika Barr / עיצוב קולקציה למעצבת מיקה בר.
את הטרנד של הטפטים ומדבקות הקיר, זיהתה אורלי, מעצבת גרפית ואשת קריאטיב במקצועה, לפני 4 שנים כשהחליטה להפרד מעולם הפרסום ולפתוח עסק לעיצוב קירות למשרדים: WALL קירות בוטיק. ״בתחילת הדרך היה מאוד ברור שהגעתי מעולם הפרסום״ מספרת אורלי. ״לקחתי את הידע והניסיון שרכשתי בפרסום ומיתוג ותרגמתי אותו לעיצוב של קירות. עבדנו אז עם בריף וקופירייטרים, אבל כשהתחלתי לעבוד עם האדריכלים הגדולים, הבנתי שהעיצוב זה הסיפור וכשהוא נכון ומדוייק, אין צורך במילים״
היום מציעים ב WALL קירות בוטיק, מסלול מוזל שמשלב בחירת קירות מתוך הקטלוג ועיצוב בהתאמה אישית. הלקוח בוחר את הקירות שאהב, וב WALL קירות בוטיק, יוצרים מכל הקירות שבחר שפה עיצובית אחידה שמתכתבת עם הלוגו והשפה הגרפית של החברה.
״התכנית העסקית שלי היתה לקוחות מרוצים, והבנתי את זה רק בדיעבד… יצאתי לדרך לפני 4 שנים עם מיני סייט וכמה הדמיות יפות. במקום מספרים ותכנית עסקית, היתה שם תשוקה, ולדעתי בזכותה העסק צומח ומצליח. אני לא עובדת, אני יוצרת."
"In order to be irreplaceable one must always be different" / coco chanel"
יצירות אומנות כטפט לקיר
WALL by Itay Magen / האמן איתי מגן יוצא מהמסגרת ומאפשר לקהל לקוחותיו לרכוש את יצירותיו בענק כטפט 
מדבקות קיר מטאליות
WALL by Merav Dahan / מירב דהן מצלמת ומדפיסה על מדבקות קיר מטאליות ייחודיות 
קיר אתני
WALL by Ginger  / מתוך הקולקציה שנמכרת עכשיו ברשת ג׳ינג׳ר.
ג'ונגל על הקיר
WALL by Toi et Moi / מתוך הקולקציה של סטודיו האמן של גילי וקרן.

 

5531
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה רעש! וחוסר טעם

בודק...