חם גם בחורף: אירועי העיצוב ששווה לצאת בשבילם מהבית

מזג האוויר הקר לא משאיר אותנו בבית, ומזמן תערוכות מקוריות, חגיגת עיצוב מקורה ואפילו סיור שמציץ פנימה לסטודיו של אמנים. אירועי העיצוב הקרובים שיקלפו מכם את השמיכות

בית כנסת מרשים

בית הכנסת הגדול ברמת גן, צילום של אמיר חודורוב

חדשות חורף
בית כנסת

גם בחורף עולם העיצוב לא שוקט על השמרים ומנפק שלל אירועים ותערוכות שנוכל לראות בתוך מבנים סגורים. לבשו מעילים, קחו מטריות והתכוננו לשטוף את העיניים בצילומים, סטודיואים וחנויות.

 

לפני כולם: תערוכת אקססוריז


מתי להיות מוכנים:
26.2.2020, תל אביב

תערוכה מקצועית לבעלי חנויות, יבואנים, יוצרים ומעצבי מוצר ישראליים, BOX DESIGN, נפתחת גם לקהל הרחב ונכללת באירועי העיצוב שמתקיימים מדי שנה. 1,000 מ"ר של צבע, שיק וסטייל משלהבים את הדמיון ומראים למבקרים מה עכשווי ונכון בתעשיית העיצוב העולה.

הפרטים הקטנים: שעות 21:00-19:00, יד חרוצים 11 תל אביב, הכניסה חינם

תערוכת עיצוב

צילום: סיון מויאל

חדשות חורף
תערוכת עיצוב

אצא אל היער: תערוכת דובים ודובונים


מתי להיות מוכנים:
עד 18.4.20, חולון

דובים, האהובים על ילדים ובוגרים גם בספרות וגם כצעצועים, התנחלו גם בחדר הילדים וזכו לחיבוק אוהב מידי קהל צעיר ומבוגר. מאות דובי צעצוע מהאוסף הגדול של אריק נודלמן, מהאוסף של טדי קולק ז"ל ראש עיריית ירושלים לשעבר, דובים של המעצבות הישראליות קלרה גולשטיין, רות גרומר ושל נוני אביטל ובתוכם דובים שעוצבו במיוחד לסיפורים של אפרים קישון ז"ל מגיעים לתערוכה "כן דובים ולא יער", שאצרה חנה הרצמן, ולצידם צילומים, פעילויות וסדנאות יצירת דובים, כחלק מאירועי עיצוב של ממש.

הפרטים הקטנים: ג'-ה' 20:00-17:00, ו'-שבת 13:00-10:00, גלריית המשכן בית מאירוב, הרצפלד 31 חולון. כניסה ללא תשלום,
03-6516851

בובות דובי

אוסף אריק נודלמן. צילום: רן יחזקאל

חדשות חורף
בובות דובי

היה או לא היה: תערוכת צילומים


מתי להיות מוכנים:
עד 9.2.20, תל אביב

אחד מאירועי העיצוב החודש מתרחש במתחם האדריכלים והמעצבים, סטודיו שמעון בוזגלו. אמיר חודורוב, צלם-אמן ישראלי ובינלאומי, מציג תערוכת יחיד עם צילומים עירוניים של ירושלים הנחבאת, נצרת, כנסיות, חוף הים התל אביבי ועוד, שכל אחד מהם הורכב בפינצטה ממאות צילומים שנעשו באותו לוקיישן אך מזוויות שונות. חודורוב מביא לצופה את ההשפעות העכשוויות של העולם הדיגיטלי בו אנו חיים, עם עבודות שנראות כמארג של פיקסלים שהעין אינה שבעה לראות. על אף היותם של המקומות מוכרים ויודעים, האמן מייצר סימני שאלה אם הלוקיישן המצולם הוא אכן הוא. אוצרת: אילנה כרמלי לנר.

במקביל ועד 2.5.20 תוצג בחוצות גן המוזיאון בחולון תערוכה נוספת של חודורוב, "פתיחת ההיכל", המוקדשת להיכלי תפילה ובתי כנסת. ויצמן 61 חולון, סמוך למוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס. הכניסה חופשית.

הפרטים הקטנים: א'-ה' 17:00-10:00, סטודיו שמעון בוזגלו, חיים בן עטר 22 תל אביב, כניסה ללא תשלום.

מבנה ישן יפו

השתקפות חוף יפו. צילום: אמיר חודורוב

חדשות חורף
מבנה ישן יפו

לצפות ביצירה: סיור אמנים


מתי להיות מוכנים:
14.2.2020, פרדס חנה

עוד אירוע עיצוב מיוחד הוא הסיור אל "מאחורי הקלעים" של מקום יצירתן של אמניות הפותחות את חללי העבודה שלהן – קרמיקאית, קולעת סלים, מציירת על דיקטים, על ברזל, אמנית מיחזור, והרצאה על משמעות הבית ועל הכנסת אישיות לבית על ידי בחירה נכונה של חפצים וחומרים.

הפרטים הקטנים: שעות 15:30-9:30. 280 שקל, כולל ארוחת בוקר. רוית אורגד ברלב, 054-7629315

סיור אמנים

צילום: רוית אורגד ברלב

חדשות חורף
סיור אמנים

עושים שוק: חנות עיצוב חדשה


מתי להיות מוכנים:
מדי יום, פרדס חנה

חנות חדשה מצטרפת למצאי חנויות העיצוב, הפעם באורוות האמנים בפרדס חנה, מתחם שיכול להפוך לאירוע עיצוב בפני עצמו. MARKET מציגה במתחם רחב ידיים רהיטים, אקססוריז, גופי תאורה, וילונות, פרחי משי, שטיחים, פריטי יד שנייה משוקי פשפשים בעולם ועוד, בקונספט קהילתי כלכלי, המאפיין את מתחם האורוות, שדוגל ברכישת מוצרים ללא פערי תיווך ובמחירים אטרקטיביים. פריטי העיצוב נוצרו על ידי יוצרים ואמנים בארץ ובעולם ולוקטו על ידי בעלת החנות, אורנה חג'ג'.

הפרטים הקטנים: פתוח א'-ה', 18:00-10:00, שישי וחג 15:00-9:30

חנות חדשה

MARKET באורוות האמנים. צילום: אביב קורט

חדשות חורף
חנות חדשה

האחות הקטנה: סניף חדש


מתי להיות מוכנים:
מדי יום, טירה

דברים טובים באים בזוגות, ואכן סניף חדש נולד לחנות הצפונית מרקש שבקיבוץ הגושרים, ושמה בישראל Dar Marrakech (דלת למרקש). נסו לשלב בין אירועי העיצוב המרגשים גם סיור בחנות האותנטית, שמביאה אלינו את התרבות המרוקאית דרך חפצים, רהיטים, כלים ושטיחים.

הפרטים הקטנים: פתוח מדי יום, 18:00-11:00, ובתיאום מראש עם יהונתן 053-7343551

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...