מגע הקסם: 8 פריטים מלטפים לסתיו

אם זה טוב למלך אנגליה ריצ'רד השני, זה טוב גם לנו. קבלו 8 פריטים קטיפתיים ומלטפים שיתנו לכם את התפאורה המתאימה לימים הקרירים, הבאים עלינו לטובה

עם בואו של הסתיו, עולה בנו רצון להתכנס אל תוך עצמנו, להתכרבל על הספה עטופים בשמיכה מלטפת, להעמיד קנקן תה מהביל ולהמתין בסבלנות אין קץ לגשמים הקרבים. למען האמת, הקור עוד רחוק מאיתנו והשרבים מסרבים לעזוב, אבל ההרגשה היא מה שחשוב, וכמובן – התפאורה. כדי ליצור את התפאורה הנכונה, שתהיה גם עדינה וגם תיאטרלית, תצטרכו להצטייד בארסנל של פריטים קטיפתיים ומלטפים, שיגרמו לכם להרגיש כמו סקרלט אוהרה בימים הטובים שלה.

 
מלכותי זה הכי

לא סתם ריצ'רד השני, מלך אנגליה, הורה בצוואתו משנת 1399 לעטוף את גופתו בבד הקטיפה אותו כינה"Velveto" ,שכן מעבר להיותה מלטפת ונעימה, הקטיפה נחשבה באופן מסורתי לבד יקר אשר שימש לצרכי מותרות, כך שתפקדה גם כסמל סטטוס. מקור אמנות אריגת הקטיפה מגיע מקשמיר העתיקה, ומתוארך לתחילת המאה ה-14. במשך שנים רבות כאמור נחשבה הקטיפה ליקרה ולעיתים לאף בלתי מושגת, אך עם התפתחותו הטכנולוגית של ענף הטקסטיל הפכה לבד נגיש יותר שאינו מיועד רק לבני המעמד העליון. אבל הלוק עדיין נשאר מלכותי, וספת הקטיפה הזו, בגוון טורקיז, בטוח תוסיף טאץ' אולגירכי לסלון שלכם.
מחיר: 9,980 שקלים
להשיג ב: VASTU HOME GALLERY
ספה מלכותיתצילום: יח"צ
מסיבת תה מלטפת

עצמו עיניים ודמיינו שאתם במסיבת התה של עליסה בארץ הפלאות. נסו לא לחשוב על שטיפת הכלים הזהירה שאחרי, ופשוט תיהנו מהרגע. איך? בעזרת סדרת כלי פורצלן מצופים קטיפה.
מחיר: 169 שקלים לספל ותחתית.
להשיג ב: טולמנ'ס
הולכים על סגול

זה אמנם לא מתאים לכל אחד, אבל מצאנו לכם כורסה עטופה בקטיפה סגולה בעיצוב קפיטונאז', לחובבי הז'אנר. הצבע הסגול העשיר יוצר תחושת עומק בחלל ומהווה נקודת עניין לאלה מכם שאוהבים להתבלט. לסולידיים מומלץ להתרחק וללכת על צבע נייטרלי יותר.
מחיר: 1,990 שקלים
להשיג ב: רקפת ספיר – מתחם הום דיזיין
כורסאת קטיפה סגולהצילום: רון מילר
חלומות נעימים מאוד

השאלה העתיקה בעולם היא – מה יותר חשוב, יופי או פונקציונליות? השמיכה הקטיפתית הזו היא גם וגם, גם תשאיר אתכם מחוממים היטב וגם תרעיף עליכם כמויות של שיק. מושלמת לרביצה והתרכבלות על הספה או כשסתם בא לזרוק משהו בנונשלנטיות על הספה כשהאורחים בדרך.
מחיר: 119.90 שקלים
להשיג ב: פוקס הום
כרית ירוקה נעימהצילום: דניאל לילה
כשכותנה פוגשת קטיפה

הבחירה בקטיפה צבעונית לריפוד הופכת את החומר ה"כבד" וה"חורפי" לכאורה – לקליל ואוורירי. את הכורסאות מומלץ למקם לצד פריטי טקסטיל מכותנה ועיצובים מחומרים שונים ומגוונים, ליצירת חלל אקלקטי וייחודי.
מחיר: תלוי פריט
להשיג אצל: המעצב יפרח בן צבי
כורסא צבעוניתעיצוב: יפרח בן צבי, צילום: שי אפשטיין
ערב כחול עמוק

כולנו מכירים את השיר "She wore blue velvet", אבל אף אחד לא תיאר לעצמו שאפשר לשיר את השיר הזה גם על רהיטים ולא רק על נשים מסתוריות. אז אמנם ריפודי קטיפה לכסאות כולנו כבר ראינו, אבל כסא שכולו לובש קטיפה, ממש כמו בשיר? זה כבר ניוז אמיתי.
מחיר: 900 שקלים
להשיג ב: קסטיאל AS IS
כיסא מקטיפהצילום: ענבל מרמרי
חיבוקי ולישון

מיטת הפוף הזוגית הזו היא סוג של בבושקה – מעין מיטה בתוך מיטה, המספקת תחושה מחבקת אינסופית שתזכיר לכם את הרחם, ויש מצב שתישנו בה כמו תינוקות. היא תפורה בעבודת יד, בהתאמה אישית.
מחיר: 16,910 שקלים
להשיג ב: רשת האוס אין
צילום: שי אפגין
יושבים על שוקולד

ההשראה לעיצוב של ספת הישיבה הזו, לחדרי ילדים ונוער, באה מטבלת השוקולד, ומכאן שמה – "ספת שוקולד". היא מיועדת למיקום על הרצפה לצורך ישיבת "זולה", היא מגיעה בצבעים חזקים ומתכווננת ל-5 מצבים (משכיבה עד ישיבה) – בהתאם למצב הרוח של החבר'ה.
מחיר: 290 שקלים
להשיג ב: רהיטי דורון
ישיבה רצפתיתצילום: יח"צ רהיטי דורון

 

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ביקור חורפי ומהנה
איזו הרגשה מחממת וכייפית הכתבה הזו עשתה לי אין ספק שקטיפה חזרה ובגדול...

בודק...