מלבישים את הבית: פריטי הצמר והלבד לחורף חמים ומלטף

קר בחוץ? חם בפנים! הצמר שמזוהה עם העונות הקרות של השנה, הוא בונבוניירה מקסימה לחלל הבית. הוא מגיע בשלל וריאציות, כמו כריות ופופים במגוון צבעים. הם יפים, מחממים ומלאי שיק, כל פריטי הצמר שאתם חייבים לעצמכם לחורף הקרוב

יח"צ

 סלון עם כריות חורף ב H&M HOME. צילום: הנס מוריץ

החורף כבר כאן- עובדה משמחת עבור חלק מאיתנו, החלק השני ייאלץ להמתין בסבלנות עד לבואו של הקיץ. אם אתם לא נמנים על אנשי החורף, ומצוברחים מבואה של העונה הקרה, תנו לנו לעשות לכם קצת שמח, עם כלי חורף מחממים שיאפשרו אירוח, בילוי ואכילה בסטייל.
בונבוניירה בסלון

הצמר שמזוהה עם העונות הקרות של השנה, הוא בונבוניירה מקסימה לחלל הבית. הוא מגיע בשלל וריאציות, כמו כריות ופופים במגוון צבעים. הפריטים הללו מאפשרים זריקת צבע לכל חלל, והטקסטורה יוצרת מראה חמים ונעים בין רגע. הפופים של חותם סרוגים מצמר בעבודת יד, ומגיעים בגדלים שונים ובמגוון צבעים. מחירים: החל מ 199 שקלים. להשיג בחותם.
סלון צבעוני
צמריריים. חותם, צילום: עידו סקעת
  
גן חיות

יש דברים שעובדים בכל גיל, כמו למשל מעצורי הדלת האלו, אשר מגיעים בצורת חיות שובות לב. קשה להישאר אדישים לחיות המתוקות האלה והן יתאימו לכל חלל, מחדר ילדים נאיבי ועד איזור מגורים מתוחכם. להשיג ברשת IDdesign. מחיר: החל מ 119 שקלים.
 חיות מצימר
תעצרו כאן. בובות מעצור לדלת בצורת חיות. IDdesign צילום: ישראל כהן
 
פרוותיים

קולקציית הסתיו של H&M HOME שמה דגש מיוחד על החומרים היוצרים אווירה חמה ומזמינה ומציעה בין היתר כריות פרוותיות, מפנקות ונעימות, אשר יוסיפו דרמה לכל ספה ויתאימו אף לחדר השינה. להשיג ב H&M HOME. מחירים: 89.90-159 שקלים
 
מפנקים את הספה. הכריות של H&M HOME. צילום: הנס מוריץ
מתכרבלים

לפנינו שעות רבות של רביצה על הספה מול הטלוויזיה, וזה בדיוק הזמן להתאבזר בכרבולית מחממת ולא פחות חשוב, שיקית. נטוצי מציעה לחורף הקרוב קולקציית כרבוליות בשלל צבעים וגוונים השמיכות עשויות מבדי צמר איכותיים ומפנקים. מחיר : החל מ- 880 שקלים. להשיג ברשת חנויות נטוצי.
כירבוליות
כרבוליות מבית נטוצי איטליה. צילום יח"צ
סבתא סורגת

מראה החבלים הסרוג הוא מראה קלאסי שעובד תמיד, הפעם הוא מגיע כסלסלת אחסון שימושית עשויה חבלים קלועים במראה כפרי, פתרון נהדר לאחסון פירות חורף, למשל. להשיג בגולף & קו, מחירים: 34.90-59.90 שקלים.
סרוגים. גולף & קו, צילום: ערן סלם 
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...