נגיעות של זהב: כך תעצבו שולחן חג אלגנטי ויוקרתי

מעולם לא נס ליחו של הזהב, אבל עכשיו יותר מתמיד הוא יתאים לשולחן החגיגי של ראש השנה. צריך רק לבחור את הסגנון המועדף, את הכלים המתאימים ואת האקססוריז הנכונים שיקשטו את השולחן

אין מתאים יותר מראש השנה הנוכחי כדי להוציא את הסרוויסים המוזהבים מפעם, שאולי קיבלנו בירושה וקברנו עמוק במזנונים ובארונות הכלים. השנה היא שנת הזהב, הכסף, המטאלי והמתכת בכלל, ולכן כל נגיעה של זהב תתקבל בברכה ותיחשב סופר טרנדית ומעודכנת. מחפשים רעיונות לשולחנות החג שתערכו? יש לנו כמה הצעות בשבילכם, החל מהמראה המלכותי ועד אחרון האביזרים שיפתיעו את האורחים.

טבע רגוע


באדריכלות אוהבים להכניס את החוץ פנימה, ושולחן החג הוא הזדמנות להכניס לבית את הטבע במלוא הדרו. שולחן החג שעיצבה אורית הרץ, מעצבת פרחים, יחד עם כלים מגלריית MOMME, מקיים הרמוניה בעזרת הצבעוניות, הכלים והפרחים. שימוש בעששיות זהב מעוצבות ועיטורי זהב עדינים על גבי כלי פורצלן מעניק מראה רומנטי ומעודן, ויחד עם זאת מחזק את התחושה היוקרתית. יחד עם הפרחים, שצבעוניותם הושפעה מסגנון וצבע הכלים, שולבו צמחים אורגניים של אפונה למאכל כמרכז שולחן, כשהשורשים חשופים, ואלה יצרו חיבור בין הטבע לשולחן האלגנטי ושיוו לו מראה רך והרמוני. בשולחן נעשה שימוש מינימלי בכלים, כשהכוסות מסט האוכל הפכו לכלי הקיבול, ונוצרה חזרה של אלמנטים, צבעים וטקסטורות ליצירת פרופורציה בין העיצוב לגודל השולחן. גם ציפורי הקרמיקה מחזקות את תחושת הטבע, והפרחים ששולבו בתוך ספל יוצרים תחושה של עיצוב אישי שכל אחד שמח לקבל.

עיצוב שולחןהפקה ועיצוב שולחן: אורית הרץ. כלים: MOMME. צילום: אורית הרץ

לבן קלאסי


כשיש סט לבן בבית, אפשר להשתמש בו לשלל סגנונות, אבל רוב השולחנות, אנחנו יודעים, יעוצבו במראה קלאסי. מתחילים במפה לבנה עם עיטורים, ושוברים את הלבן עם כלים מעוטרים בכסף או זהב. אם גם הסט הוא לבן קלאסי, ניתן לחדש את מראה השולחן בעזרת כלי הגשה בגדלים ועיטורים שונים, בלי לפחד לערבב מספר סגנונות כל עוד כולם בלבן.

סידור שולחן חגצילום: רונן מנגן ל-GOLF&CO

טאץ' מלכותי


אם ראש השנה הוא החג היחיד שבו אנו מארחים, יכול להיות שנרצה להשיג רושם רב במיוחד ולשם כך נבחר בקו מלכותי. כלים אציליים באותו קו עיצובי, שהגוון השולט בהם הוא זהב, יתאימו לכל שולחן ויעניקו תחושה שאי אפשר להישאר אדיש אליה. אפשרות אחרת היא להשתמש בסגנון קלאסי מלכותי עם בולטות של לבן, אך יחד עם זאת לשמר עיטורים ציוריים בצבעי זהב וכחול, כמו בסדרת הרויאל של PIP STUDIO.

עיצוב שולחן מלכותיגוון שולט של זהב. סטיילינג: יואלה פטרון. צילום: ישראל כהן ל"נעמן"

עיטורי כחול זהבעיטורים בכחול וזהב לסגנון מלכותי וקלאסי. צילום: עדי קראוס ל-PIP STUDIO

גלאם של כוכבים


שילוב בין זכוכית מוזהבת לבין פורצלן עם הדפס כוכבים הוא הדרך להעניק לשולחן החג זוהר מנצנץ. קערות בשמנת ובשחור עם דפוס כוכב גדול מזהב משתלבים עם כוסות יין מנוקדות בזהב. חבקי מפיות בשחור וזהב בצורת כוכבים משלימים את החוויה יחד עם underplate זהב, פלייסמטים מנייר ממוחזר לשימוש חד פעמי וסכו"ם שגם הוא מזהב.

סידור שולחן זהבצילום: דניאל לילה ל-FOX HOME

שיק טרופי


לא רק הזהב סוחף את עולמות העיצוב, אלא גם האננס המקושר לרוח הטרופית. לא בטוח שיהיה לנו אומץ לכך, אבל דווקא שולחן חג בשחור יבליט "תכשיטים" כמו סכו"ם מוזהב ואננסים דקורטיביים המשמשים גם ככלי הגשה. שילוב עם צבעים נוספים יעשיר את המראה, במיוחד אם מדובר בשולחן הקינוחים.

כלים לבית בעיצוב אננססטיילינג וצילום: הדס ניצן ל"חוויה הום"

ועוד כמה פריטים שיכולים להסתנן לשולחן


שולחן מעוצב

מתחילים בשולחן: השולחן המפוסל הזה של המותג האיטלקי BONTEMPI יכול בהחלט לספק את נגיעת הזהב שאתם מחפשים, רק כדאי שתשאירו אותו ללא כיסוי כדי שהאורחים לא יפספסו את הרגליים המוזהבות שנותנות לו לוק מודרני-אורגני. להשיג ברשת אליתה ליווינג. צילום: יח"צ.

כלים זהבכשהכלים כלל אינם מזכירים זהב, יספיקו נגיעות של פריטים כמו שלישיית נרות בהדפס גיאומטרי זהב (19 שקלים), סט מלחייה ופלפלייה מזהב (299 שקלים) וסל ברזל מוזהב (129 שקלים) של TWO.M. צילום: יח"צ

סטנד לעץ מזהב

כל שולחן צריך סנטר פיס, ואם זר הפרחים מסתיר את האורחים שיושבים ממול, אפשר לבחור בקערת kubus של המותג By Lassen מדנמרק ולשתול בה סוקולנטים, פקעות של נרקיסים ועוד. להשיג ב-Pas Normal (דגם קטן 1,400 שקלים). צילום: יח"צ

קערות זהב

יחד עם הבהלה לזהב הצהוב, בואו לא נשכח שיש גם זהב ורוד. שלישיית קערות "פוש" בזהב וזהב ורוד (119 שקלים) מגיעות באריזה שטוחה ועל ידי לחיצות עדינות בתוכן אתם יוצרים את העומק הרצוי. להשיג ב"מיקאסה" www.mecasa.co.il. צילום: יח"צ

מפיות עם אייל מזהב

טרם מאסנו באייל המקשט את בתינו בכל צורה וצבע, והנה הוא מופיע בגרסה המוזהבת שלו על מפיות לשולחן (£3.99).

אטבים

כדי לסמן מקומות לכל אורח אפשר להשתמש באטבי עץ מנצנצים שיחזיקו את הכרטיס עם השם. אנחנו היינו מפזרים אותם חופשי על השולחן יחד עם הזוחלים המוזהבים הבאים… (£2.99)

קישוטי שולחן

לא הכי קונבנציונלי, אבל אם אתם חובבי חיות, אז גם חרקים ודאי יתקבלו על שולחנכם בברכה, במיוחד אם הם נראים (או נראות) כך. קצת הומור לא הבריח אף אחד משולחן החג (£28.95). 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...