ספיישל סילבסטר: מכניסים את הגלאם ל-2019

כל הפריטים המעוצבים, המנצנצים והחגיגיים שיעזרו לכם לפתוח את השנה הכי גרנדיוזי וחגיגי שאפשר, מהזול ביותר, להכי יקר

יח"צ

פינת אוכל הלבשה אקסלוסיביתארוחת סילבסטר מוזהבת. HOME DESIGN POLEG. צילום: בועז לביא

שנה אזרחית חדשה כבר בפתח ועימה חגיגות הסילבסטר שהופכות לגרנדיוזיות משנה לשנה, גם בפרובינציה הקטנה שלנו. אז בכדי שתוכלו להכין את הבית לערב הכי מנצנץ בשנה, אספנו את כל הפריטים השווים שאתם פשוט חייבים לאמץ, מסודרים מהזול ביותר להכי יקר, כי כאלה אנחנו, מתחשבים. אז בואו נתחיל.

בלי לקרוע את הכיס: הפריטים המעוצבים שישמחו את הבית וגם את מנהל הבנק


אם אתם מאלה שמאמינים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, דעו שבמאמץ קטן תוכלו ליצור שינוי גדול ולהפוך כל חלל לחגיגי ומרשים. לכו למשל על אגרטלים וכלי נוי מתכתיים בציפוי מוזהב.

כמה זה יעלה לכם: החל מ-149 שקלים. להשיג ברשת IDdesign

 אגרטלים מוזהבים לוק דרמטי במינימום תקציב. אגרטלים מוזהבים ברשת IDdesign. צילום: שירן כרמל

 

לא צריך לשפץ את הבית כדי להכניס קצת גלאם, אפקטים לקיר יהוו תוספת עשירה לכל חלל, ללא תקציב גבוה ובלי הרבה מאמץ. בעזרת צבע מטאלי ושתי ידיים עובדות תוכלו לחדש כל חדר ולהכניס טאץ' של חגיגיות הביתה, בכל יום מחדש. בהמשך לטרנד המטאלי שמלווה אותנו בשנים האחרונות, ורלוונטי לסילבסטר יותר מתמיד, תמצאו סדרת אפקטים במראה מטאלי בשלושה גוונים: זהב, כסף ונחושת.

כמה זה יעלה לכם: כ-320 שקלים למיכל של 3 ליטרים. להשיג בטמבור

צביעה מיוחדתסדרת מטאל טאץ' של טמבור. צילום: בועז לביא ויונתן בלום

פריטי ריהוט קטנים כמו כורסת יחיד, הדום או שולחן קפה הם דרך נהדרת לגוון את מבחר הרהיטים שלכם, בלי להיכנס להוצאות כבדות מדי. שולחן הצד שלפניכם מעוצב בצורת אליפסה, עשוי מתכת בצבע נחושת ומגיע במחיר של יחרוך לכם את הכיס. כמה זה יעלה לכם: 1,590 שקלים. להשיג ברשת IDdesign

אקססוריז עיצוביםלקנות רהיט חדש מבלי לחרוך את הכיס. רשת IDdesign. צילום: שירן כרמל

מקום טוב באמצע: לא זולים במיוחד, אך עדיין כאלה שתוכלו לרכוש בלי לשבור תוכנית חיסכון


כולנו חולמים להכניס את מעצבי העל אלינו הביתה אך למרבה הצער רובנו לא באמת יכולים להרשות זאת לעצמנו. איך בכל זאת עושים את זה? מתחילים בקטן. פרט זניח יחסית כמו ידית לדלת, יכול להפוך לחגיגה, שלא לומר למקור גאווה. מותג היוקרה OLIVARI חבר למעצבי העל הגדולים בעולם ויחד יצרו קולקציה מרהיבה של ידיות לדלתות כניסה, בעיצובם של השמות הגדולים והמוכרים ביותר, כמו זאהה חדיד, פטריסיה אורקיולה ומרסל וונדרס שעיצב סדרת ידיות קריסטל במראה עשיר ויוקרתי. גבישי הקריסטל מדמים בצורתם יהלומים ומעוינים במראה פרחים תלת מימדים. מה שנקרא, ללכת בלי ולהרגיש עם.

כמה זה יעלה לכם: החל מ-1800 שקלים. להשיג בדומיסיל

שנדליר הוא פריט חובה כשמדובר ביצירת אוירה חגיגית. גם אם מדובר בחלל לא ענק, נברשת או גוף תאורה מרשים יעזרו לכם לייצר תחושה מיידית של פאר והדר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בגוף מונומנטלי בעיצוב ידי אמן. הנה שתיים שאהבנו במיוחד:

מנורת תקרה בעיצוב אישי של שמעל'ה פלג, אמן אור וזכוכית בינלאומי, שגופי התאורה שלו משווקים בכל העולם. זה שלפניכם מעוטר ב-84 טיפות על בסיס בקוטר מטר, בגימור כסף מוברש.

כמה זה יעלה לכם: החל מ-2500 שקלים. להשיג באתר האמן.

שנדליראין סילבסטר בלי שנדליר. גוף תאורה בעיצוב שמעל'ה פלג. צילום: אלכס פרלמן

עליזה שינזון מציגה יצורי כלאיים על קו התפר בין גופי תאורה לפסלים, אותם היא מכנה פסלי תאורה. קולקציית 'חלקת מאדים' בעיצובה, כוללת פסלים המעוצבים כיציקות אלומיניום ופולואוריטן בשילוב תאורה.

כמה זה יעלה לכם: החל מ-2000 שקלים. להשיג בסטודיו האמנית

 פסלפסלי ה-Moonface  של עליזה שינזון. צילום: גדעון לוין

היוקרתיים והיקרים: פריטים בתקציב בלתי מוגבל שיעזרו לכם להרגיש כמו אוליגרכים


הזהב הורוד נכנס לחיינו לפני כשנתיים וכבש את ליבנו בסערה, ולא סתם. הוא עשיר, רומנטי, מעודן יותר מהזהב הצהוב הבוהק, ומביא איתו תחושת יוקרה שקטה. חובבי הז'אנר ישמחו לדעת שהרוז גולד מככב גם בחללים פונקציונליים כמו המטבח, שם הוא מופיע גם באלמנטים יומיומיים כמו ברז המטבח של Dornbracht המצופה זהב ורוד.

כמה זה יעלה לכם: החל מ 5,900 שקלים. להשיג ב- HeziBank

HeziBank- Dornbracht --Tara_Classic_ברז החל מ 5900 שח צילום תומס פופינגר.jpg

ברז המצופה זהב ורודהרוז גולד מככב בכל פינות הבית. ברז המצופה זהב ורוד ב-HeziBank. צילום: תומס פופינגר

 

פינות אוכל מעוצבות הפכו מזמן לפריט חובה בכל בית, אם פעם חיפשנו בעיקר שולחן אוכל פונקציונאלי שנפתח בקלות ונוח לאירוח, היום המצב שונה. פינות האוכל של היום הפכו לכוכבות של ממש, ומלבד אפשרויות אירוח כמעט בלתי מוגבלות הן מביאות עמן גם עולם שלם של אפשרויות עיצוב, שימוש בחומרים שלא הכרנו בעבר, ושילוב טקסטורות וגימורים מפתיעים ומקוריים. כיאה לסילבסטר, שולחן האוכל המוזהב שלפניכם מעוצב במראה מלכותי ועשיר.

כמה זה יעלה לכם: 8000 שקלים. להשיג במתחם הום דיזיין פולג.

שולחן אוכל מוזהב של המותג רקפת ספירשולחן אוכל מוזהב של המותג רקפת ספיר. צילום: בועז לביא

 

חגיגות הסילבסטר מתקשרות בעיקר לחללי האירוח, הסלון בואכה מטבח, אך הם לגמרי עושים לנו חשק לחגוג בגדול גם כשמדובר בחללי הרחצה. בהתאם לגישה הרווחת כיום, המתייחסת לחדרי האמבטיה כאל הדרך שלנו לייצר ספא ביתי, מעין מקדש פינוק אישי, תוכלו למצוא כלים סניטריים שיאפשרו לכם לעצום עיניים ולהרגיש הכי גלאם ועושר שאפשר. האמבט העומד המפואר שלפניכם לוקח את הגישה הזו הכי לאקסטרים, ובהתאם לכך הוא מצופה זהב 24 קראט.

כמה זה יעלה לכם: החל מ-100,000 שקלים. להשיג ב-HeziBank

 אמבטיה מצופה זהב טהורלטבול ולהרגיש אוליגרך. אמבטיה מצופה זהב טהור. HeziBank. צילום: Devon&Devon

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...