עוברים לשעון חורף מבלי לדכא את הבית

מתגעגעים לקיץ? הכירו את הפריטים המעוצבים שיכניסו אותו הביתה גם כשבחוץ אפור וקר

יח"צ

תמונה של קשת בענןקשת בענן. המודפסים של White pepper TLV. צילום: עומר הסקל-שטיינמץ

המעבר לשעון חורף וחשיכה מוקדמת תופסים את כולנו לא מוכנים בכל שנה מחדש, ואף גורמים לחלקנו קצת דיכאון. אז איך תוכלו להעמיד פנים שעדיין קיץ ושמש בחוץ ולהתעלם מהאפור הזה שבחוץ? עקבו אחר ההוראות, כמה טיפים מנצחים לעיצוב הבית ואתם לגמרי שם.

וילונות יעזרו לכם לשלוט בכמות האור שנכנסת פנימה, ולהשאיר את הימים האפורים בחוץ


 כולנו יודעים שתריסים מוגפים משרים תחושה כבדה ואפלולית, ולכן מומלץ להשאיר אותם פתוחים בשעות היום על מנת לאפשר כניסה טבעית של אור, אך מה לגבי ימים גשומים ואפורים? תוכלו פשוט להשאיר אותם בחוץ. קבלו שתי אפשרויות שאהבנו במיוחד:

טרנד הווילונות המודפסים תופס תאוצה, והיום תוכלו להכניס טאץ' אישי לכל אזור בבית, בעזרת הדפסה של תמונה לבחירתכם. האפשרויות הן אינסופיות, מזריחה מעל שדה פרחים שתאיר לנו את החדר גם כשמחשיך כבר ב4 אחרה"צ, ועד סלפי משפחתי מחופשת הקיץ ביוון.

כמה זה עולה לי: החל מ-350 שקלים. להשיג ב-Blinds Us.

תמונה שעושה את השינויתוכלו לבחור בין כל תמונה שצילמתם בעצמכם. וילונות של Blinds Us. צילום: יח"צ

גם שכטר בוטיק מציעה קולקציה המשלבת שלל הדפסים מהטבע, וכוללת פירות יער, פרגים, ואפילו פטרוזיליה וארטישוק, חובבי הטוטאל לוק ישמחו לדעת שהקולקציה כוללת מגוון טפטים וסוגי טקסטיל. את העיצובים המקוריים תוכלו להתאים אישית, על מנת שיתאימו במדויק לצרכיכם ולמראה הבית.

כמה זה עולה לי: החל מ- 590 שקלים. להשיג בשכטר בוטיק.

וילון פרחונייאפשרו לכם להשאיר את החורף בחוץ. וילון מתוך קולקציית הוילונות של המותג האנגליOsborn & Little, שכטר בוטיק. צילום: יח"צ

חיפויי הקיר יאפשרו לכם ליצור כל אוירה שתרצו בין רגע – עשו בהם שימוש נכון


חיפויי קיר הם דרך נהדרת ופשוטה יחסית ליצור עניין בחלל, במיוחד היום כשתחום החיפויים מציע עולם ומלואו של אפשרויות מגוונות החל מגימורים מיוחדים, טקסטורות והדפסים ייחודים. השתמשו בהם ככלי להכנסת אור וצבע לחלל וכך תימנעו מהמראה האפור והחשוך שמביאה עמה העונה הקרה. אלה שכאן מגיעים במראה פרחים רעננים בצבעוניות בהירה שתכניס עוד אור. המעצבת ההולנדית Kiki van Eijk לקחה את מוטיב פרח הנורית והגדילה אותו לפטרן פסיפס זכוכית מרשים לחיפוי קירות, רצפות ואפילו על גבי התקרה. כך שחללי הבית הופכים לשדה נוריות פורח.

כמה זה עולה לי: החל מ-700 שקלים למ"ר. להשיג ב- HeziBank.


חיפוי קיר מאריחים פרחוניים
הפכו את הבית לשדה פורח. חיפוי קיר מבית חזי בנק. צילום:  HeziBank Bisazza

 

לא רבים יודעים, אבל מלאכת גידול הבננות היא לא פשוטה, ולאחר שלושה יבולים יש צורך בכריתת העצים. חיפויי הקיר הללו עושים שימוש נהדר בקליפות העצים הללו, בין אם בעזרת הצמדת רצועות עבות זו לזו, עיבוד וצביעה, או טוויה של הסיבים יחד. חיפויי הקיר הללו יוסיפו מימד אקזוטי לבית ויזכירו לכם ימים חמים יותר, ויעדים טרופיים רחוקים ונחשקים.

כמה זה עולה לי: 340 שקלים למטר. להשיג בעילית הלבשה לבית.

 חיפוי קיר מקליפת עץ בננההשתמשו בחיפויים כדי ליצור כל תחושה שתרצו להעביר בחלל. חיפוי קיר מקליפת עץ בננה של עילית הלבשה לבית. צילום: ARTE 

עצבו את חדר השינה בצבעים חיים- הם יעוררו אתכם


החורף מביא איתו באופן טבעי שעות רבות מאוד של התכרבלות במיטה עם כוס משקה חם, עם ספר טוב או מול סדרה אהובה בטלוויזיה. ואם אנחנו כבר הולכים לבלות שם כל כך הרבה, אז למה שלא נשקיע ביצירת אווירה שתכניס אותנו למצב רוח נכון, ותנקה מאיתנו את עצבות החורף? דרך נהדרת לעשות זאת היא באמצעות מצעים צבעוניים שיכניסו אור ושמחה לחדר השינה, מצאתם כאלו עם פרחים? שתי ציפורים במכה אחת. אלה שלפניכם מגיעים בהדפס במראה של צבעי מים אשר מעניקים עומק ותחושת רב ממדיות לפרחים.

כמה זה עולה לי: 49.90-329.90 שקלים. להשיג בפוקס הום.

מצעים צבעוניים בהדפסים שוניםהכניסו חיים לחדר השינה באמצעות מצעים צבעוניים בהדפסים שונים. פוקס הום. צילום: יורם אשהיים

היפרדו מהמונוכרומטיות והכניסו צבע לסלון – בחורף יותר מתמיד


כולנו רגילים לסקאלת צבעים ה"טבעית" לעונות הסתיו והחורף- צבעוניות מונוכרמטית של גווני חום ואפור, אבל אין סיבה לדבוק בגוונים הללו בלבד, שימוש בצבעוניות עזה בסלון ובחללים הציבוריים תעזור לכם ליצור מראה מואר וחי יותר. שילוב פרטים בסגנון מיקס אנד מאטצ' יאפשר לכם ליצור מראה אקלקטי ועשיר. הרשו לעצמכם להתפרע ולשלב טקסטורות והדפסים שונים, בצבעוניות מגוונת, התוצאה שתתקבל תהיה מעניינת וייחודית רק לכם. צרו לכם מערכות ישיבה אלטרנטיביות כמו אלה שלפניכם, המגיעות בהדפסי טקסטיל מרהיבים של פרחים, עצים, כמו גם ירקות ופירות, עם מוטיבים שונים ומגוונים, וכוללות כריות, ריפודים, וילונות, או טפטים ובעיצובים מקוריים. כל אלה מבטיחים להכניס הביתה משב רוח מרענן.

כמה זה עולה לי: החל מ-290 שקלים לכרית נוי, 1490 שקלים לכרית מרבץ קזבלנקה, 1690 שקלים  להדום. להשיג בשכטר בוטיק.

מגוון כריות צבעוניותשילוב של כמה טקסטורות והדפסים ייצרו מראה שמח וחי. שכטר בוטיק, צילום: איליה מלניקוב

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איזה עושר של צבעים!
אני אישית מאד אוהבת להכניס צבע לכל חלל, וכמעצבת פנים עושה זאת בעיקר עם אקססוריז שניתן להחליפם ולגוונם בקלות.

בודק...