צאו מהקלאסיקה: 5 עיצובים מנצחים עם שחור ולבן

שחור ולבן הם הצבעים שלכם? ואם נספר לכם, שהוספת טאץ' של נגיעות צבע בגווני קפה ואדמה, פסטל וצבעים קרים רק ישדרג את המראה, לא תבואו לראות?

קיר עם טלויזיה

יש אנשים של לבן וצח, יש אנשים של שחור ודרמה ויש את אוהבי השילוב בין שניהם, שיוצר מראה קלאסי ועל זמני בכל בית. אבל מה קורה כשרוצים להוסיף צבע נוסף? אילו צבעים מחמיאים לעיצוב בשחור לבן ואיזו השפעה יש להם בחלל?

שחור, לבן וצבעי אדמה

קיר בהיר אך דומיננטי בחלל הציבורי, מסתיר את מערכות האודיו-וידאו והמיזוג, את בר המשקאות ואת האחסון. הגוון השחור מופיע בשולחן הבטון בסלון, בעץ צבוע בשחור, בפרופילי תאורה למיניהם, בחיבורי הדלתות ובפסי ניתוק באדריכלות. נגיעות בצבעוניות של אדמה בריהוט, בטקסטיל ובפרקט מגוונות את המראה הקלאסי.

קיר עם טלויזיה

נגיעת צבע עדינה

קיר עם טלויזיה
צילום: עודד סמדר | עיצוב: ניצן הורוביץ

שחור, לבן וקפה

כשגוון מוקה קפה מצטרף לחלל שעוצב בלבן, מתקבלים מראה הרמוני ואווירה רכה, עדינה ומלטפת, המושלמת לחדר שינה. תקרה בגוון קפה עדין זולגת אל הקירות, מעניקה לצבע הלבן בולטות ומגדירה אותו בצבע בפני עצמו. הפרקט החם והטבעי ממסגר את השילוב ומגדיר את גבולות פלטת הצבעים – מלבן בוהק נקי בווילונות ועד העץ הטבעי והחם ברצפה והגוונים אשר ביניהם. הצבע השחור הוא כמו קו של מכחול, מופיע וחוזר ותופר הכול יחד, החל מהמאוורר, דרך האמנות ועד השידות.

חדר שינה זוגי

השחור עובר כמו במשיכת מכחול

חדר שינה זוגי
צילום: אלעד גונן | עיצוב: לירון בן ארצי

שחור, לבן וכחול

חדר שינה בפנטהאוז שעוצב בעיקר בגוונים קלאסיים של אפור, שחור ולבן קיבל צבע נוסף, כחול, שנותן עומק יפה לגוונים הא-כרומטיים, ומייצר בו זמנית דרמה ושקט בשל השתייכותו למשפחת הצבעים הקרים.

חדר שינה זוגי בתכלת

דרמה ושקט בו זמנית

חדר שינה זוגי בתכלת
צילום: אורית ארנון | עיצוב: שושה גולן

שחור, לבן וירוק עמוק

סוויטת אירוח פרטית עוצבה במראה אלגנטי רגוע ומפנק. חיפוי פרקט שחור לרצפה יוצר דרמה ואלגנטיות ולמרות האמירה הנוכחת שלו, הוא מעניק תחושת שקט ורוגע לחלל ומהווה רקע אחיד לשאר הפריטים. בקיר גב המיטה גוון ירוק מרווה עמוק ומעונן, שמשתלב עם הפרקט השחור כאילו נועדו לחבור יחדיו. שאר פריטי הריהוט, התאמת הטקסטיל, פרטי הסטיילינג, האמנות וגופי התאורה נבחרו בגוונים רכים וניטרליים, להשלמת המראה הרך והשקט לחדר.

חדר שינה זוגי ירוק

ירוק מעונן

חדר שינה זוגי ירוק
צילום: סוזי לוינסון | עיצוב: מירב סואד

שחור, לבן ופסטל

חדר שינה עוצב בהשראת מלון בוטיק בגווני שחור לבן, שילוב שהוא timeless. נגיעת ורוד, אופנתית ועדכנית, מוסיפה טאץ' נשי ונראית כאילו נזרקה לחלל במקרה, אך נבחרה בקפידה. למרגלות המיטה הונח שטיח עבה ומפנק בטקסטורה גיאומטרית המשתלב עם פרטי הטקסטיל שעל המיטה ויוצר הרמוניה עם שאר הפריטים בחלל. כריות נוי עשויות פשתן בדוגמת פסי סיכה גבריים לצד מצעי סאטן לבנים רקומים בפס שחור אלגנטי מקנים לחלל ניחוח בוטיק וסקס אפיל. האמנות שעל הקיר נבחרה והודפסה במיוחד כדי להשלים את השפה העיצובית בטאץ' האישי.

חדר שינה זוגי

טאץ' נשי

6מירב-שטיינברג.jpg
צילום: גלעד רדט | עיצוב: מירב שטיינברג

כשבוחרים צבעוניות תוססת לחדר, אחת הדרכים לתת לה את הבמה היא באמצעות השקטה בגווני שחור, לבן ואפור. לחדר שינה שעוצב עבור זוג צעיר נבחרה צבעוניות מיוחדת של ורוד-חום לקיר המיטה וירוק מרווה עמוק לנגרות ארון הבגדים. שאר קירות החדר נצבעו באפור חם בהיר ושולבו בו אלמנטים בשחור ולבן באמנות, בגופי תאורה ובטקסטיל.

חדר שינה זוגי אפרסק

אלמנטים בשחור על רקע ורוד-חום

חדר שינה זוגי אפרסק
צילום: שירן כרמל | עיצוב: רויטל ארז
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...