עמוק ודרמטי: האולטרה סגול נכנס אליכם הביתה

אולטרה סגולי: הצבע האולטרה סגול הוא הבחירה של חברת פנטון לשנת 2018, ואנחנו לגמרי בעד. כך תשלבו אותו נכון בכל אחד מחללי הבית

יח"צ

 

מכניס נופך מסתורי לחלל. טפט בגוון סגול של כרמל פלור דיזיין. צילום: יח"צ

כתבות נוספות שבטח תאהבו:

נותן את הטון: כך תכניסו את הצבע לחייכם ולקירות הבית

 מכניסים צבע לחיים: טיפים ועצות לצביעה חכמה

 עניין של צבע: 8 טיפים מועילים לצביעה

מדי שנה עוצר עולם העיצוב את נשימתו בציפייה לבחירתה של חברת פנטון בצבע השנה. מסורת בחירת הצבע השנתית החלה כבר בשנת 2000 ומאז ועד היום מכתיבה החברה באמצעותה טרנדים בעולם העיצוב והאופנה. השנה נבחר צבע האולטרה סגול המסתורי והדרמטי. האולטרה סגול הוא הצבע ה-19 בו בוחרים מומחי הצבע של חברת פנטון, וכמצופה, מותגי עיצוב רבים בארץ ובעולם לא נשארים אדישים, וכבר בחרו לעשות בו שימוש בקולקציות הקרובות שלהם. על מנת שלא תישארו מאחור, קיבצנו עבורכם מצעד הפריטים המנצחים לעיצוב הבית בגוון הקסום הזה, קבלו טעימה.

בסלון


כשמדברים על הפריטים הקטנים האלה שעושים את השינוי מתכוונים בדיוק אליהם, כריות נוי מעוצבות שמוסיפות מגע טקסטיל רך ומביאות עמן המון עושר בפרטים, צבעוניות ועניין נוסף בחלל. יש האומרים שאין כזה דבר יותר מדי כריות ואנחנו לגמרי מסכימים. גולף & קו מציעים שלל כריות נוי בצבע הלוהט של השנה, שמבטיחים לשמח לכם את הסלון. טווח מחירים  50-160 שקלים.

גרסת האולטרה סגול אצל בית גולף & קו. צילום: ערן סלם

במיטה


האולטרה סגול כאילו נולד בשביל חדר השינה, הוא משרה אווירת רוגע ויש אף שמזהים בו מימד רוחני. אם צביעת קירות גדולה עליכם כרגע, תוכלו להכניס אותו לחלל בקלות באמצעות מצעים בגוון הנכון. סט מצעים זוגי, להשיג ברשת חנויות מיכל נגרין. מחירים: 549-379 שקלים. כיסוי מיטה סגול, להשיג ב-FOX HOME. מחיר: 379.90 שקלים.

סט מצעים של מיכל נגרין. צילום: יוסי אלתרמן

 כיסוי מיטה של FOX HOME. צילום: יורם אשהיים

על הרצפה


לצבע הסגול פנים רבות, הוא מתקשר לרוחניות ומיסטיקה מחד, ומאידך משדר יוקרה ומביא עימו המון עושר. המראה הדרמטי והעמוק הזה משתלב נהדר במיוחד כשמדובר בשטיחים כבדים אשר מקנים מראה עשיר ויוקרתי לחלל. אם כל הדרמה הזו גדולה עליכם, לכו על שטיח קטן יחסית, ומקמו אותו בחדר השינה. שטיח וינטג' בעבודת יד, להשיג ברשת כרמל פלור דיזיין. מחיר: החל מ-1100 שקלים למ"ר.

 מראה עשיר ודרמטי בחלל. שטיח וינטג' מבית כרמל פלור דיזיין. צילום: יח"צ

על הקיר


רוצים ללכת על כל הקופה? צבע או טפט יכניסו את הסגול אולטרה לחייכם בכל הכוח. בחללים קטנים יחסית מומלץ לצבוע קיר אחד או שניים בלבד, על מנת לא ליצור מראה עמוס וחנוק. ראשית בחרו קיר אחד מרכזי אותו תרצו להבליט, בכניסה לבית למשל, ותנו לו להכתיב את האווירה בחלל כולו. טיפ: כבר העזתם והכנסתם צבע הביתה? אל תסתפקו רק בקירות. המשיכו וצבעו גם את התקרה, כדי לקבל את התחושה שהצבע באמת עוטף את כל הבית.

 אל תפחדו להעיז. סגול אולטרה של טמבור. צילום: בועז לביא ויונתן בלום

מעדיפים טפט? תוכלו לבחור בין טפט חלק או מודפס, לבין צבע בגימור אמנותי, שיכניס הרבה עושר לקירות הבית. אחד שחיבבנו במיוחד הוא הטפט הסגול מסדרת שיק של כרמל פלור דיזיין. מחיר: 360 שקלים לגליל 10 מ'.

 טפט סגול ברשת כרמל פלור דיזיין. צילום: יח"צ

בחדר הילדים


עיצוב חדר הילדים ממש לא חייב להיות סכריני ומתיילד, הוא לגמרי יכול להיות עדכני ובעל אמירה. תעשו הפסקה לרגע מכל הוורוד והדפסי הנסיכות, והכניסו את הסגול גם לחדר של הקטנים. עם ספה מתכווננת ל-5 מצבים, המעוצבת בצורת טבלת שוקולד. להשיג ברהיטי דורון. מחיר: 290 שקלים.

כי גם לקטנטנים מגיע. ספת שוקולד מבית רהיטי דורון. צילום: יח"צ 

 

בקטנה


רוצים להכניס טאצ' קטן של צבע בלי הרבה השקעה? לכו על פריט נוי שיוסיף עניין, או כמה פריטים קטנים אך שובבים, כמו האגרטלים הסגולים של רשת ביתילי. מחיר: החל מ- 189 שקלים.

 אגרטלים סגולים ברשת ביתילי. צילום: גלעד רדט

מרכזיתסגול
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכדים הללו סגולים במציאות כמו שאני סגולה
ראיתי את הכדים הנהדרים הללו בפרסומת, ומכיוון שכל האקססוריס וההום סטיילינג בבית שלי זה על קשת הסגולים, אצתי רצתי לרכוש את הכדים. אלא שרכשתי אותם בטלפון ושילמתי באשראי ושלחתי שליח להביא אותם. לא עלה בדעתי שאפתח את הקופסאות ואראה כדים בצבע אפור עם רמז דקיק לסגול, רק כשנורא מתאמצים. אז נכון שגם אפור מתלבש על הבית שלי בול, אבל לא הייתי קונה אותם אם לא הצבע הסגול בוהק שבתמונה. צריך לציין שבשרות לקוחות, הבחורה הנחמדה שאיתה ניהלתי את הקניה בטלפון, הציעה לי להחליף אותם באחרים (למה כששלחתי לה את תמונת הפרסומת היא לא אמרה לי שהצבע שלהם אחר, לא יודעת) אבל לקחת זיכוי ולקנות משהו אחר לא התחשק לי. חבל. צריך לשאול את הצלם המוכשר איך הוא הפך כדים אפורים לסגולים. בכל מקרה, ברור שלכתבה שלכם הם לא מתאימים. הם לא סגולים. נקודה.

בודק...