קורל אהבתי: הצבע הלוהט של 2019

הקורל כבר מככב אצל כל מותגי העיצוב, וכדאי לכם להישאר מעודכנים. כך תשלבו את הצבע הנועז והחצוף הזה בסביבה הביתית ותגרפו מחמאות מהאורחים

יח"צ

קירות בצבע קורלקירות בצבע קורל. סדרת הטפטים Textured plains ברשת כרמל פלור דיזיין. צילום: יח"צ 

 

הוא חצוף, צעיר ונועז , צבע הקורל נבחר כצבע הפנטון לשנת 2019 וכבר קשה להתעלם ממנו. חברת פנטון נחשבת לאחת ממכתיבי הטרנדים הגדולים ביותר בעולם העיצוב, ובחירת צבע השנה שלה היא זו שמשפיעה על מה שתראו בחנויות בשנה הקרובה, אז אם חשוב לכם להישאר מעודכנים בכל מה שחם, קבלו את כל הפריטים בצבע הקורל שכדאי לכם לאמץ אצלכם בבית.

לבשל בורוד


אל תתייחסו אל מוצרי החשמל כאל פריטים שיש להטמיע ולהסתיר אלא להפך, הבליטו אותם והתגאו בהם, הם יכולים לתפקד כאקססוריז של ממש, המוסיפים צבע ועניין. כך למשל מציע המותגTEKA מקררים עם חיפוי בהתאמה אישית על פי בחירה, וכן, תוכלו לבחור גם בצבע הקורל, שיהפוך את המטבח לססגוני ושמח. מחיר: החל מ-10,990 שקלים. להשיג ב- TEKA.

מקרר כתום

תעדיפו להשאיר אותו סגור. המקרר שלTEKA . צילום: ג'ו לידס

לטבול בצבע


הורגלנו לתפוס את חדר הרחצה שלנו כהיכל ספא צחור ונקי, כך שרובנו לא מעיזים לשבור את הצבעוניות הבהירה, ובוחרים שוב ושוב בכלים סניטריים בלבן בוהק בלבד. לאלו שמעוניינים לצאת מהמסגרת ולשלב פריט מונומנטלי שיהפוך את החלל למשהו אחר לגמרי, ממתין האמבט הניצב הזה, עשוי שרף שקוף המאפשר לאור לעבור דרכו ולצבוע את החדר כולו בגווני ורוד. חומר הגלם החלקלק מעניק לאמבט מראה מוצק אך עם זאת קליל, כך שהוא הופך לסוג של אבן חן גדולה ומרשימה. מחיר: 65,000 שקלים. להשיג ב- HeziBank‎

קערת כיור בצבע כתוםכמו אבן חן גדולה במיוחד. האמבט של Antoniolupi ל- HeziBank‎. צילום: STUDIO LUPI

נמשיך עם פריטים בלתי שגרתיים בחדר הרחצה, כשהפעם הכיור זוכה לתשומת לב מיוחדת. כאן הוא מגיע על רגל, בצורה אורגנית ועדינה ועם זאת חדשנית ומקורית במיוחד, כל זאת בצבע קורל חי ובוהק. מחיר 12,000 שקלים. להשיג ב- HeziBank

כיור כתוםכיור ago ל-HeziBank‎. צילום: STUDIO LUPI

להוסיף צבע לסלון


גם רהיט אחד קטן יכול לייצר שינוי גדול, אז רגע לפני שאתם מחליפים את כל הסלון, או מתחילים לצבוע קירות, נסו להוסיף זריקת צבע בקטנה, אבל בחוכמה. פריט כמו כורסא אחת בודדת יכול לשדרג את הסלון כולו. חיבבנו במיוחד את זו של איקאה המעוצבת במראה רטרו בצבע הקורל לצד גוונים נוספים. יש ילדים בבית? אדרבא. הריפוד עשוי 100% כותנה ונשלף לטובת כיבוס. ניתן מחיר: 595 שקלים. להשיג באיקאה.

כיסא כתוםהצבע הוא העיקר. איקאה. צילום: איקאה

ואם בישיבה עסקינן, תוכלו להכניס את צבע הקורל לפינת האוכל שלכם ואפילו לפינת העבודה, עם הכיסאות הללו המשלבים פלסטיק ומתכת ומעוצבים בקווים ישרים במראה נקי. מחיר: 490 שקלים. להשיג ברשת IDdesign.

תוספת צבע לפינת האוכל. IDdesign. צילום: שירן כרמל

אקססוריז בורוד


מה עוד אפשר לומר על הפלמינגו שלא נאמר? הוא אקזוטי, שיקי והפך לפריט חובה בכל חדר בבית. כאן הוא מככב בדמות מתלה ורדרד לקיר, שיחמם אתכם גם בשיא העונה הקרה ויזכיר לכם שפעם היה כאן קיץ. מחיר: 55 שקלים. להשיג ב- Adika.

מתלה תתום

שובה של הציפור הורודה. המתלה של Adika. צילום: ערן סלם

עידן הסמארטפונים הפך את השעון לפריט פחות רלוונטי, כשלכל אחד יש שעון בילט בכף היד או בכיס. אבל כמו תמיד, יש מקרים חריגים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם, כמו השעון כאן המשלב את צבע הקורל לצד מספרים בזהב. מחיר 60 שקלים להשיג בגולף אנד קו.

שעון כתוםשעות ורודות. גולף אנד קו. צילום: ערן סלם

553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טרנד שיציפו אותנו בו,
עד שיצא לנו מכל החורים, ואז יעלם כמו באווחת גרזן.

לא הייתי שמה אותו בשום דבר חוץ מכריות וחפצי נוי

ואחרי שנה מחליפים מקרר כי הצבע השתנה...???

בודק...