רואים ואינם נראים: הפריטים הנסתרים שישמרו על הסדר

חובבי המראה המינימליסטי, הכתבה הבאה בדיוק בשבילכם, הכירו את כל הפריטים שיעזרו לכם לשמור על מראה נקי בבית, משואב אבק חבוי ועד תאורה נסתרת, כל הפתרונות בפנים

יח"צ

 מנורות קיר מעוצבותמנורות ה- Aldecimo מבית PANZERI  ביבוא קמחי תאורה. צילום יח"צ

  

המראה הנקי רלוונטי היום מתמיד, ונראה שכולנו חולמים על בית שכאילו יצא מקטלוג, ללא פיצפקעס, אביזרים לא פוטוגניים ושאר הפרעות. בדיוק לשם כך ליקטנו את הפריטים שלוקחים את הטרנד צעד אחד קדימה ומאפשרים מראה מינימליסטי ללא הפרעה, מחדר הרחצה ועד המטבח.

המטבח השקט- הפריטים שירחיקו את הבלאגן וישמרו על המטבח שלכם נקי


המטבח הוא כר פורה לשדרוגים ופטנטים שנועדו להקל על חיינו, לרבות מכשירים חשמל וגאדג'טים שעלולים ליצור מראה מבולגן ועמוס. כפועל יוצא, מותגים רבים מציעים אפשרויות בישול ואחסון הניתנים להסתרה, ובכך לשמור על הסדר ולייצר תחושה נקייה ואלגנטית. המטבח הנסתר והפונקציונלי של סמגל מציע שלל אלמנטים המאפשרים מראה מוקפד לחובבי המינימליזם, ביניהם מערכת דלתות אשר נכנסות הישר אל תוך כיס נסתר, ויסתירו את מכונת הכביסה, התנור, אזורי העבודה, וכל מה שלא נרצה לראות במטבח שלא בזמן הבישול. אלמנט נוסף שמציע המותג הוא משטח עבודה המאפשר סגירה בעת הצורך לטובת מראה נקי. המטבח שלפניכם כולל יחידה מעץ אלון המשלבת מגירות ומדפי אחסון לכלים, וכן ומשטח עבודה מבוצ'ר המאפשר עבודה והפעלת מוצרי חשמל שונים ישירות על העץ ובמראה חם, נקי ומוקפד. בתום השימוש ניתן לסגור את דלתות היחידה ובכך לייצר חזית במראה אחיד.

כיור מטבח באימשטח העבודה נעלם מאחורי הדלתות. מטבחי סמגל. עיצוב: יפעת בן צור. צילום: יח"צ

באביבי מטבחים תמצאו את מטבח INSIDE OUT, המתפקד כרהיט לכל דבר. חזית הארונות הגבוהה מסתירה בתוכה את רוב שטח האחסון ומוצרי החשמל. בזמן שימוש, הדלתות נפתחות ונעלמות על ידי מנגנון מיוחד. גם אי העבודה מאובזר במנגנון הזזה חשמלי נסתר, אשר מאפשר הזזה של שטח שיש נוסף לפי הצורך, ומשמש כשטח עבודה או אזור אכילה. מחיר : החל מ-250,000 שקלים למטבח כולו.

מטבח מאחורי דלתותהמטבח הנסתר של אביבי מטבחים. צלם: אורי אקרמן

קולט האדים נחשב לאחד מהאלמנטים החשובים בסביבת הבישול, הוא מנדף אדים וריח ושומר על האוויר נקי. עם זאת, רבים נמנעים מהצבתו במטבח, בגלל גודלו ומראהו הדומיננטי. לכן משמח במיוחד למצוא קולטי אדים מוסתרים כמעט לגמרי המשולבים בילט אין בכיריים, ויוצרים מראה אחיד וחלק. הקולט פועל בשיטת שאיבה כלפי מטה כך שתוכלו להימנע מהצבת קולט תלוי על הקיר או התקרה, ובמקום, להצניע אותו לתוך משטח העבודה. מחיר: החל מ-18,000 שקלים. להשיג בניגא שף For Home.

 .קולט אדים משולב בכירייםלמי שנרתע מקולטי אדים גדולים ודומיננטים. קולט אדים משולב בכיריים, ניגא שף-פור הום. צילום: BORA

במקרים רבים נדמה שבחירה במראה מינימליסטי באה על חשבון פונקציונליות, אך למעשה ניתן לשמור על מראה נקי ועדיין לאפשר נוחות משתמש ברמה גבוהה. כך מציעים מטבחי המותג ALPES INOX , אלמנטים מובנים בגוף הארון, שמבטיחים לעשות חיים קלים בזמן הבישול, בהן פח מובנה שהגישה אליו מתאפשרת מתוך משטח העבודה, ומעליו קרש חיתוך המשתלב בו. הפח הפרקטי מבטיח לשמור על עבודה נקייה ויעילה ומאפשר חיסכון במקום. המחיר נקבע לפי מחיר המטבח. להשיג בניגא שף For Home.

 גם משטח וגם פחגם משטח וגם פח. ניגא שף For Home. צילום: איתי אבירן

המוצר הבא הפתיע אותנו לגמרי שכן הוא עונה על צורך כה בסיסי, בצורה חכמה ופשוטה. מדובר בשואב אבק ריצפתי המייתר את הצורך להתכופף ולאסוף עם יעה את הלכלוך שטואטא. התקנתו קלה ומהירה יחסית, הוא אינו מצריך תכנון מוקדם ותוכלו להתאימו לכל מטבח עם פנל תחתון של החל מ-12 ס"מ. מחיר: 990 שקלים. להשיג בדומיסיל.

  שואב אבק רצפתיכבר אין צורך להתכופף. שואב אבק רצפתי של המותג Sweepovac  ,ביבוא דומיסיל. צילום: יח"צ חו"ל

מהספרייה ועד המנורה- פריטים נסתרים וחכמים לכל פינה בבית


חובבי הגאדג'טים שאוהבים את הפריטים שלהם עם קריצה ותחכום ישמחו לגלות את המנורות הללו אשר יוצרות אשליה אופטית של היעלמות אל תוך הקיר. גופי התאורה מאפשרים שני מצבים, האחד כשהמנורה גלויה לגמרי, והשני, כאשר היא שקועה ונעלמת בתוך הקיר כך שנוצר אור עדין, בזכות ניתוק היקפי שנוצר ברווח שבין גוף התאורה לנישה שבקיר. במצב זה יוצר גוף התאורה משחק תלת מימדי של רואה ואינו נראה. מחיר: 3,100 שקלים. להשיג בקמחי תאורה.

גוף תאורה שקועלחיצה והוא נעלם. גוף תאורה שקוע.קמחי תאורה. צילום: יח"צ

למרות הבנייה המואצת שנראה שלא פוסקת לרגע, שטחי הדירות החדשות בארצנו דווקא הולך וקטן, מה שמאלץ אותנו למצוא פתרונות אחסון יעילים שיאפשרו ניצול מקסימלי של כל פינה בבית. כך מציעים מותגי הפרזול מנגנונים ואפשרויות מתוחכמות, ביניהם דומיסיל המציעה מנגנון מודולרי נשלף המתאים לרהיטים שונים, מארונות המטבח ועד ספריית הילדים. כך תוכלו למקם מדפים, ספסלים, משטחי שולחן ומשטחי עבודה שתוכלו לשלוף בעת השימוש ובסיומו להחזיר פנימה. המנגנונים תוכננו כך שיוכלו לשאת משקל רב, והם אידיאליים ליצירת מדפים ושולחנות נסתרים בגוף הארון, בסיום השימוש חוזרת החזית לתפקד כחלק אינטגרלי מהארון. מחיר לשולחן מגירה נשלף עם רגל מתקפלת: החל מ- 4,200 שקלים, להשיג בדומיסיל.

 הגדלת שטחי אחסוןליהנות מעוד שטח אחסון גם בדירות קטנות במיוחד. הגדלת שטחי אחסון באמצעות מנגנונים נסתרים. דומיסיל, צילום: יח"צ חו"ל

הגדלת שטחי אחסוןפתרון יעיל גם בפינות העבודה של הילדים. דומיסיל, צילום: יח"צ חו"ל

  

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...