שובבים בבית: המוצרים שיעלו לכם חיוך על הפנים

"סטורי", חנות האופנה הטרנדית, פתחה לאחרונה מחלקת ליווינג ובה היא מציעה מבחר אקססוריז מעוצבים לבית. הנה כמה פריטים שובבים שיגרמו לכם לחייך

כמו כל מותג אופנה עולמי שמכבד את עצמו, גם "סטורי" הישראלית הוסיפה לאחרונה לשורותיה אקססוריז מעוצבים לבית. במחלקת הליווינג החדשה שנפתחה תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים, שעוצבו על ידי המותגים המיובאים בחנות – החל מריהוט (ספות, רהיטים קטנים לילדים, כונניות ועוד) ועד מחברות ומדבקות מעוצבות. חלק מהפריטים אפילו ניתנים להזמנה דרך אתר האינטרנט. אז כדי לתת לכם טעימה מעוצבת מהמגוון שבקולקציה, החלטנו לבחור כמה מוצרים עם קריצה או טוויסט, שהעלו לנו חיוך על הפנים. בואו להציץ:

 

על הספה: כריות משעשעות


הכריות המאוירות הללו, בגודל 43X43 ס"מ מבית "ohh deer", עשויות זמש סינטטי, חלקות בצידן האחורי ובעלות הדפסים שובבים בצידן הקדמי. מחיר: 219 שקלים.

כרית מעוצבת

על השולחן: מוצרי נייר ופריטים מגניבים


רישמו את הערות והמשימות שלכם במחברת שורות עם סטייל מבית ohh deer. המחברת בכריכה רכה עם סיכות מוזהבות, מגיעה בגודל 26X18 ס"מ ומכילה 44 דפים. מחיר: 39 שקלים.

מחברת מעוצבת

קבלו רעיון למתנה מקורית וסופר חמודה לכל מי שיש בה רוח יצירתית – ערכת מלאכה "עשה זאת בעצמך", שמגיעה עם כל מה צריך לעשות כדי לתפור זוג תחתונים עם עיטור דובדבן. הערכה כוללת: גזרה, הוראות, בד 100% כותנה עם נקודות, חוט כותנה על סליל עץ, מחט, דובדבנים סרוגים וסרט צהוב לקישוט. הערכה ארוזה בקופסא יפה עם כיתוב מוזהב. מחיר: 99 שקלים.

סרט ההדבקה הזה של ohh deer, באורך 60 מטר ועם הכיתוב YOU'RE GETTING OLD, ישדרג כל עטיפת מתנה למישהו אהוב. בכל זאת, כל יומולדת אנחנו מזדקנים עוד קצת, לא? מחיר: 29 שקלים.

סלוטייפ

את RANCHERO RADIO, מכשיר הרדיו של Crosley לתדרי AM/FM, שמציע סאונד איכותי ומראה נקי וקלאסי, אתם חייבים לשים על השולחן שלכם, בפינת העבודה או אפילו בסלון. לרדיו כניסת AUX לחיבור לנגנים נוספים, והוא מגיע בגימור מבריק. מחיר: 699 שקלים.

 

כרטיס הברכה המאוייר הזה מבית ohh deer יוכל להצטרף למתנה מכם לכל מי שהתחיל עבודה חדשה, השתחרר מהצבא או סיים לימודים. הכרטיס מודפס על נייר ממוחזר בגודל A6 והוא מגיע עם מעטפה. מחיר: 19 שקלים.

כרטיס ברכה

לילדים: מוצרים שכיף לתת במתנה


הנה שק שינה מפנק לתינוקות של Nobodinoz שמגיע בצורת גביע גלידה מגניב ביותר! הוא קיים ב-5 צבעים, ומרופד מבפנים עם בד רך כדי לדמות קונוסים בצורה מושלמת. מתנה מקורית ומתוקה במיוחד עבור תינוק שרק נולד. גודל: 86×48 ס"מ, מחיר: 269 שקלים.

שק שינה לתינוק

זה הולך להיות הטאבלט הראשון של ילדיכם – לוח גיר משחק של DONKEY, מעוצב היטב ברוח הטכנולוגיה, אך נשאר אקולוגי לחלוטין. לא מתאים לילדים מתחת לגיל 3. עשוי 100% מרכיבים טבעיים. גודל: 20X13X1 ס"מ, מחיר: 129 שקלים.

טאבלט לילדים

המתלה הצבעוני הזה של Noodoll מגיע בעיצוב Dino – מפלצת דינוזאור. מושלם לצורך תליית התיק, המעיל או הצעיף. מגיע עם בורג ומוגש באריזה מודפסת וכיפית. מחיר: 69 שקלים.

מתלה לתיק

GLOW IN DARK POSTER BUNNY הוא פוסטר צבעוני וכייפי של OMY, שזוהר בחושך ואז גם נחשפת תמונה זרחנית שונה, שעושה לילדים הפתעה בלילה. גודל 30X40 ס"מ, מחיר: 99 שקלים.

פוסטר צבעוני

כל ילד יכול לרכוב על אופניים, אבל כמה ילדים זוכים לרכוב על דרקון? הדרקון הזה, מבית Donkey, עשוי שני חלקים של ספוג ומתלבש בצורה מאובטחת על כידון האופניים. מחיר: 249 שקלים.

רכיבת אופניים לילדים

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...