אל תהיו רציניים מדי: יש דבר כזה חדרי משחקים למבוגרים

מי אמר שרק ילדים אוהבים לשחק? הבתים והמשרדים הבאים מוכיחים שחדרי משחקים למבוגרים יכולים להכניס הרבה כיף ויופי לעיצוב

שעות הפנאי הן חלק חשוב מחייהם של מבוגרים, ואפילו במקומות העבודה החלו להפנים שיש צורך להקצות לעובדים זמן ומקום לנוח, להירגע ואף לבלות. בין אם מדובר בבית או בעבודה, זמן ההפוגה תורם לבריאות, מטעין מחדש את הסוללות ואף מעורר רעיונות חדשים ומגביר את היצירתיות, ולכן חדרי משחקים למבוגרים הפכו לחלק מעיצוב הבית והמשרד.

ביליארד: חיזוק לשעות הפנאי

מרתף שמיועד לארבעה בנים בוגרים תוכנן כך שיהווה מקום מפגש עם חברים, ויש בו שולחן ביליארד, בר, חדר סיגרים וכל מה שהם צריכים כדי ליהנות משעות הפנאי. המרתף עוצב בסגנון אירופאי קלאסי עם חיפוי קטיפה לצורך שמירה על אקוסטיקה נכונה בחדר משחקים למבוגרים.

בילארד

עיצוב: אריאלה עזריה ברקוביץ. צילום: אלעד גונן

חדר משחקים
ביליארד

מרתף נוסף בבית פרטי הפך לפינת רביצה, צפייה ומשחק, כשבמרכזו ניצב שולחן ביליארד ובהמשך לו הוצבה ספה לרביצה מול טלוויזיה גדולה. קירות גב הספה נצבעו בירוק עמוק, המתכתב עם שולחן הביליארד וגופי התאורה שמעליו, שנועדו לתחום את פינת הצפייה. פוסטרים ממוסגרים מסרטים אהובים נתלו על הקירות להשלמת האווירה של חדר הקולנוע.

ביליארד

עיצוב: רונית שקרצ'י. צילום: מאור מויאל

חדר משחקים
ביליארד

פינג פונג: אקטיביות לעובדים

גם חברת הסחר האלקטרוני הפופולרית etsy, שדרכה קונים ומוכרים פריטי וינטג' בעבודת יד, דאגה לפנק את העובדים במשרדים שלה בברוקלין עם חדר משחקים למבוגרים. המשרדים תוכננו מתוך מחשבה ל"חיבוק ירוק" לעובדים עם אזורי צמחייה ירוקים, כדורים פורחים בצבעים עזים ועבודות אמנות המקשטות את הקירות. אזורי מנוחה כוללים פינות לשיחה, סוויטת בריאות, חדרי יוגה ושקט, ספרייה, פינות מוזיקה ואזור ספורטיבי למשחק פינג פונג כחדר משחק למבוגרים העמלים.

כדורגל: להיות בלי ולהרגיש עם

קהילת הכדורגל Onefootball בברלין זכתה למשרדים חדשים במבנה ששימש בעבר למפעל. האדריכלים יצרו סביבת עבודה מקצועית אך גם מדרבנת לעשרות העובדים כדי לשפר את התקשורת ביניהם ולשדר רוח צעירה ונלהבת. מסלול דשא מלאכותי ירוק מתפתל על הרצפה ומחבר בין אזורי העבודה השונים ובין אזורי המנוחה, משדר אווירה של חדר משחקים למבוגרים, כשהוא מתייחס לנושא המרכזי של המקום – מגרש כדורגל.

עמוד: התמודדות עם כאב

במקרה של העמוד בחלל הבית, לא מדובר בחדר משחק למבוגרים גרידא, אלא בעמוד לאימון כחלק מהתמודדות עם מחלקת הפיברומיאלגיה (מחלת כאב כרונית) שבה לקתה הדיירת ובאמצעותו היא מנהלת את הכאב שלה. מאחר שהיא מקיימת בביתה חוגי בית ומספרת על חייה, תוכנן מקום נרחב להתכנסות, והעמוד קיבל מקום מרכזי מול הכניסה, ברחבה פתוחה שמאפשרת מרחב גדול לאימון עם התקנה של מראות מסביב. סמוך לו נמצאים פינת האוכל והסלון שמשנים צורה בקלות לאזורי ישיבה בזמן חוגי הבית.

עמוד ריקוד

עיצוב: רוני פסטרנק. צילום: עינת דקל

חדר משחקים
עמוד ריקוד
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...