בלי רגשות אשם: כל הפריטים השווים לבית בהשראת ג'אנק פוד

אל תקרא לי ג'אנק: לכבוד יום הג'אנק פוד הבינלאומי קבלו את הפריטים המעוצבים לבית בהשראת המאכלים שקשה לעמוד בפניהם

יח"צ

סט מצעיםסט מצעים הדפס גלידה קריר. ורדינון צילום: שירה רז

מהכתבה הבאה גם יוכל ליהנות גם מי ששומר על דיאטה מוקפדת, לרגל יום הג'אנק פוד הבינלאומי החל ב21 ביולי, ליקטנו עבורכם את כל הפריטים המעוצבים לבית בהשראת המאכלים שכולם קוראים להם היום ג'אנק, אבל אנחנו פשוט שומרים להם פינה חמה בלב. אז עזבו לרגע אחד את רגשות האשם והתמסרו לקצת גילטי פלז'ר.

בלי לשלם כרטיס


הולכים לקולנוע בשביל הפופקורן? הפריט הבא בשבילכם. תמונת קיר ענקית שאי אפשר להישאר אדישים אליה, בהדפס פופקורן מקורי, על פוליאסטר ארוג. להשיג באתר Society6 בחנות של Tal Gur's MUSTHAVES.מחיר: 300 דולר.

תמונת קירעושה חשק לנשנש. תמונת קיר של Tal Gur's MUSTHAVES. צילום: יח"צ

 

שומרים על הגזרה


מבשלים קינואה אבל חולמים על פיצה? גם אנחנו, אז בואו לפחות נעשה את זה בסטייל, עם תחתית לסיר עשויה PVC באיור פיצה פוטוגנית במיוחד. רעיון נפלא גם כמתנה לחובבי הבישול. להשיג בחנות של רוני רפפורט באתר מרמלדה. מחיר: 49 שקלים.

תחתית לסריםתחתיות לסירים חמים עם איורים מגרים, רוני רפפורט. צילום: יח"צ

גלידה במיטה


אין הרבה הנאות שמשתוות לגלידה טובה, או שינה טובה, אז מה קורה כשמשלבים בין שניהם? התשובה היא קסם. לכבוד העונה החמה מציעים בורדינון סט מצעי קיץ עם ציורי גלידה, עשויים כותנה קלה ואוורירית. מחירים: 100-140 שקלים.

מצעים עם ציור גלידה

מיטה וגלידה, השילוב האולטימטיבי. ורדינון. צילום: תמי בר שי

נא לא להכניס מזון לשטח הבריכה


יש פריטים שבמקור עוצבו בשביל קטנטנים אך אומצו בחום גם ע"י מבוגרים, מזרנים וגלגלי ים מעוצבים הם לגמרי כאלה. זה שלפניכם מגיע בדמות דונאטס ססגוני ומשמח. במיוחד להשיג ב bestway. מחיר: 39 שקלים.

מזרן ים בצורת דונטס דומה לדבר האמיתי. המזרן של Bestwway. צילום: יח"צ

לא שוכחים אף אחד


יש לכם הולכים על ארבע בבית? פנקו אותם בכרית מרובעת רכה לנוחות מקסימלית. הכרית מגיעה בהדפס דונאטים ססגוני שיתחבב בקלות על כל בני המשפחה. המוצר עמיד וקל לתחזוקה, מתייבש מהר ומתנקה בקלות, פרט חשוב כשמדובר בבעלי חיים. להשיג בביופט. מחיר: 189 שקלים.

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...