האבק יכול לחכות: הכלים שאתם חייבים להוציא למדפים או לוויטרינה

הגיע הזמן לשחרר לחופשי את הכלים היפים, הספונים בארונות הסגורים. בדיוק אותם צריכים המדפים שלכם כדי לייפות את הבית ולתת לו אופי, ועל הדרך גם פיניתם מקום בארון

כוסות מטבח מעוצבות עיצוב: חגית מוניץ. צילום: יוגב עמרני

הארונות שלנו מלאים במוצרי חשמל קטנים, סדינים, מגבות ובגדים שאיננו משתמשים בהם יום יום, אבל גם בכלים, בקבוקים, אגרטלים ומגשים שמחכים ליום פקודה, בו יגיעו האורחים ואז נפרוס בפניהם את מיטב התוצרת. אחסון הוא מצרך יקר בבית, ויש לנו רעיון איך לייצר מקום פנוי בארון ותוך כדי כך – ולא פחות חשוב – לקשט את הבית ולהלביש אותו. פשפשו בארונות, והתחילו לראות את הכלים שלכם באור אחר, שיאפשר להציג אותם לראווה על מדפים פתוחים או קונסולה עירומה, בתוך ארון בעל דלתות זכוכית או כל רעיון יצירתי אחר שיפרגן להם. לנו יש כמה דוגמאות, שידגימו מה כדאי להוציא אל האור:

בוהו שיק צבעוני ומקושקש


שפעת צבעים כמו בכלי האוכל וההגשה של H&O אין צורך להסתיר בארון סגור. האמת היא שזו כמעט חובה להציג, עם עיצוב בוהו שוק המשלב דפוסים גרפיים שונים וססגוניים ומאפשר לעשות מיקס אנד מאץ' בין כלים שונים באותה שפה עיצובית. בקולקציה קערות, קעריות, מגשים מלבניים ועוד. 29.90-4.90 שקלים. להשיג בחנויות הרשת.

הצעת הגשה: להניח על מדף עץ

כלי הגשה צלחות וכוסות H&O. צילום: ישראל כהן

אלגנטיות עם פרחים וזהב 


מותג כלי ההגשה ההולנדי PIP STUDIO ידוע בכלי ההגשה המיוחדים ובעיצוב הצבעוני שמאפיין אותו, אך הפעם הוא משיק כוסות שמצד אחד שומרות על הסגנון הייחודי ומצד שני מעוצבות בסגנון סולידי: כוסות שקופות ואלגנטיות עם עיטורי פרחים לבנים ופס דקורטיבי מוזהב בחלק העליון של הכוס. הכוסות שייכות לסדרה הפרחונית של PIP ומגיעות בשני עיצובים לבחירה – כוס מוארכת יותר וכוס רחבה. הכוסות מיועדות לשתייה קרה לשימוש יום יומי או לאירוח יוקרתי. 6 כוסות מוארכות 301 שקלים, רוחביות 231 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות כלי הבית או באתר היבואנית www.paldinox.co.il

הצעת הגשה: להציג בוויטרינת זכוכית

כוסות שתייה מעוצבות PIP STUDIO. צילום: עדי קראוס

לצלול עם הדגים


סט הצלחות של האמנית אסתי קסטרו יוצר יחד סיפור הרמוני, מרענן ומלא בברכה, שהדג מסמל עם תחילת כל שנה. צלחות הפורצלן מאוירות בעבודת יד, קלות במיוחד והאחת אינה דומה לשנייה. 90 שקלים לצלחת עם איורי דגים, 320 שקלים לרביעייה. להשיג בסטודיו של אסתי קסטרו, אילת 22 תל אביב.

הצעת הגשה: לתלות על הקיר

צלחות מעוצבות צלחות של האמנית אסתי קסטרו. צילום: לירון אלמוג

לשרוק עם קומקומים


גם קומקום הוא כלי שאפשר להציג ולא לאפסן בתוך ארון חשוך. סדרת קומקומי הרטרו הצבעוניים והשורקים של המותג הצרפתי LE CREUSET הן גם פריט פונקציונלי לשימוש על הכיריים. הם עשויים פלדת אל-חלד ומצופים אמייל בשלל צבעים משני צידיהם, ויש להם כוסות תואמות. 409-319 שקלים. להשיג בקניון עזריאלי תל אביב ובמרכז שוסטר רמת אביב ג'.

הצעת הגשה: להניח מעל הארון

חגיגה בשחור ולבן


כשהאוכל עשיר בצבעים, אפשר להרגיע את שולחן האירוח עם כלים בשחור לבן. המעצבת פאולה נבונה עיצבה עבור חברת Reichenbach סדרת כלי אוכל כחלק מקולקציית Taste, שבה היא מעניקה לכלי הפורצלן ממד ניו בארוקי עם פרשנות עכשווית. הסדרה מתייחסת לאירוח כאל חוויה שצריך לחגוג, ומזמנת משחקי מיקס אנד מאץ' בהם ניתן בכל פעם ליצור שולחן אירוח שונה. מחיר: החל מ-168 שקלים. להשיג ברשת טולמנ'ס

הצעת הגשה: לתלות על הקיר, לאחסן בוויטרינה או להניח על מדף פתוח

ישראלי בינלאומי


illy ארט קולקשיין חוגגים השנה 25 שנים של מעצבים רבים ומגוונים שעיצבו קולקציות, הפעם עם הקולקציה הבינלאומית של המעצב הישראלי רון ארד. במרוצת השנים מעל מאה אמנים ותיקים או כישרונות עולים בתחום לקחו חלק בפרויקט המיוחד הזה בניסיון להפוך את חווית שתיית האספרסו לחוויה המערבת חושים וחשיבה. השנה המעצב הישראלי רון ארד הוא זה שעיצב את קולקציית הארט קולקשן עם ספלי קפוצ'ינו ואספרסו ותחתיות תואמות בשלושה הדפסים שונים. 6 ספלי קפוצ'ינו ו-6 תחתיות 643 שקלים, 6 ספלי אספרסו ו-6 תחתיות 446 שקלים. להשיג בלנדוור חנות הקפה רמת החייל, מגדלי זיו, ראול ולנברג 24 רמת החייל או דרך האתר www.landwer.co.il.

הצעת הגשה: להניח על מדף פתוח במטבח

כוסות וצלחות illy ארט קולקשיין בעיצוב רון ארד. צילום: הדס ניצן


מרכזית
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אסתי קסטרו - אומנית מוכשרת!

בודק...