המצעד: 5 כריות נוי שכל סטייליסט יאהב

הן יכולות להיות מפוספסות, צבעוניות או להעביר מסר סמוי: הנה 5 כריות נוי שלא האמנתם שתוכלו לשבץ אצלכם בסלון

פריטים לבית שמוגדרים כ"חפצי נוי" נחשבים, במידה רבה של צדק, למותרות. לא תעלו בדעתכם הרי לטרוח ולהציב ואזה אלגנטית על מזנון, בשעה שעוד אין לכם ספה לסלון, ורוב הסיכויים שלא תעמידו פסלים או תתלו תמונות – אם עדיין לא סימנתם וי על שולחן אוכל. גם כשהבית מסודר ומרוהט- כמובן שאפשר לנהל בו חיים שלמים בלי אותם פריטים דקורטיביים, שכל ייעודם הוא לרוב תוספת אסתטית שעושה נעים בעיניים.
כריות נוי, לעומת זאת, הן קצת יוצאות דופן. במקור הן באמת נועדו לסידור נונשלנטי על הספה, לתוספת חן וצבע, אך ניתן לעשות בהן עוד הרבה דברים פרקטיים, כמו למשל, לנמנם עליהן בצהריים, להסתיר באמצעותן כתם או קרע בריפוד הספה או לצפותן בציפית – אם יש אורח שבא ללון ולא נמצאה לו כרית שינה בארון. כך או אחרת, כריות נוי הן תוספת כיפית לכל ספה וכורסא, ושווה להשקיע מחשבה וגם תעוזה עיצובית, בבחירתן. אם קשה לכם לבחור ולהחליט, אספנו עבורכם כמה כריות מצטיינות, שהן רק קצה קצהו של מגוון עצום המחכה לכם בחנויות.

אוזבקיסטן זה כאן


רק מי שאי פעם ניסה את כוחו ברקמה, יודע לספר שמדובר במלאכת יד מטורפת שדורשת לא רק ניסיון, מיומנות ודיוק אלא גם סבלנות אין קץ. לנשים האוזבקיות שרקמו את הציפוי לכריות הנמכרות ב"הום וורקשופ", כנראה לא חסרה מיומנות, טכניקה מסורתית וכמובן מנה גדושה של סבלנות. זו אולי הסיבה שבגללה הכריות הללו, המעוטרות במוטיבים פלוראליים, כל כך מקסימות ואפילו נוגעות ללב.
המחיר: 250 שקלים לכרית
להשיג ב: הום וורקשופ, רבי יוחנן 4, שוק הפשפשים יפו
כרית נוי
(צילום: אסף ויסמל)

שיק אמיתי ואפילו אתגר עיצובי


רשת "הולנדיה" ידועה כמי שמספקת מיטות ומזרונים מצוינים שעושים חסד עם גב כואב ומבטיחים שנת לילה ערבה, אבל מסתבר שגם בכל הנוגע לכל מה שמסביב למיטה – יש להם מה להציע. אין לנו איך לתאר את כריות הנוי של הולנדיה, המצופות בבד סאטן בוהק בדוגמה גיאומטרית, אלא במילה "שיק" , ואם זה לא מספיק, הרי שתמיד תוכלו למצוא לעצמכם תעסוקה בעזרתן- נסו להיכנס למבוך הזויתי מצד אחד ולצאת מהצד השני. מאתגר!
המחיר: 230 שקלים
להשיג ב: רשת חנויות הולנדיה ברחבי הארץ
כרית נוי
(צילום: יח"צ)
 

לרווקים ורווקות בלבד


אם לשפוט על פי כריות הכותנה של המותג LDK, הרי שגם בניו זילנד (שם הן מעוצבות ומיוצרות) חיים פנויים ופנויות, שרוצים למצוא את החצי השני שלהם (ולו רק ללילה אחד), אבל מתביישים לומר דברים בגלוי ונעזרים בהדפסים על כריות להעברת מסרים ורמזים שובביים. זו לא משש הכרית שתתאים לספה מהודרת בסלון בורגני ומיושב, אבל אם אתם עדיין לא כאלה, תנו לה צ'אנס.
המחיר: 140 שקלים
להשיג ב: גלריה ITEMS, עולי ציון 13, יפו
כרית נוי
(צילום: יח"צ)

הקומיקס הבא שלכם כבר כאן

עזבו אתכם מספרים, עיתונים, מגאזינים או קינדל – מהיום, את חומר הקריאה שלכם תספק כרית! ולא סתם כרית, אלא אחת שעיצב המותג הבריטי הנחשב Andrew martin, המתמחה בעיצוב טקסטילים איכותיים. ישנם שלל נושאים ועלילות שמוצעות לריפוד הבדים ,ואתם יכולים לבחור לעצמכם כרית עם גיבורי על, הרפתקאותיה של דיילת אויר, סיפורו של אדריכל ועוד. לאחר מכן, יהיה עליכם לבחור כרית לריפוד (המלצה שלנו- כרית גדולה במיוחד, כדי שלעלילה יהיה מספיק מקום להתפתח…), ותקבלו את חוברת הקומיקס הרכה ביותר שאי פעם קראתם.
המחיר: החל מ- 500 שקלים למטר בד ריפוד
להשיג ב: "נוסבאום", לבונטין 3, תל אביב
כרית נוי
(צילום: יח"צ)

פסים זה הכי אחי


אם תבחנו קולקציות של חברות טקסטיל, תגלו שדוגמת פסים בעצם אף פעם לא יוצאת מהאופנה, ותמיד יש פריט אחד או יותר מפוספסים בסביבה. בדיוק בגלל זה הכרית המפוספסת והארוגה בחוטי כותנה עבים וצבעוניים הזו היא השקעה בטוחה, מה גם שמחירה הזול הופך אותה לאטרקטיבית במיוחד ומאפשר לקנות כמה כריות כמוה בבת אחת בלי לפשוט את הרגל. סקאלת הצבעים הרחבה של הפסים תתאים כמעט לכל ספה או כורסא, בין אם היא אפורה, אדומה, ורודה, כחולה או צהובה.
המחיר: 69.90 שקלים
להשיג ב: רשת חנויות פוקס הום
כרית נוי
(צילום: דניאל לילה)
234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...