לחיי האהבה: 12 טיפים בעיצוב שיגבירו את האהבה

לכבוד יום האהבה העברי, 12 טיפים שימושיים שלקוחים מתורת הפאנג שוואי, יחזקו ויגבירו את האהבה והרמוניה בבית בכלל ובחדר השינה בפרט

 

1.דרכה של האהבה אל תוך הבית מתחילה בשביל הגישה שצריך להיות רחב, נוח ומזמין. דלת הכניסה של הבית צריכה להיפתח לרווחה, כי אם קשה לאנרגיה       להיכנס פנימה, מערכות היחסים בין בני הבית עלולות להיפגע.

דלת כניסה

עיצוב מיקי טרבס צילום ליאור טייטלר

טו באב יום האהבה
דלת כניסה

 

2. רצוי שמול דלת הכניסה לא יהיה פתח דרכו האנרגיה יכולה לצאת מיד עם הכניסה הביתה. אם בתוכנית הבית או הדירה יש פתח מול הכניסה, מחיצה דקורטיבית שתחסום את דרכה החוצה יכולה להועיל.

 

3. במעבר מהכניסה אל חדר השינה, בחדר, שהוא הרומנטי ביותר בבית, כדאי לשים לב לתמונות וחפצי נוי שמשדרים זוגיות. תמונות ואלמנטים של בודדים ובודדות, נשים וגברים, מגבירים את תחושת הבדידות, גם אם אנחנו נמצאים בזוגיות. כדאי לבחור תמונות, פסלים וחפצי נוי שיוצרים אווירה נינוחה ויוצרים שלווה.

טו בא

עיצוב גלית בן זקן צילום מירב פלברג

טוב באב יום האהבה

4. תוספת אלמנטים סימבוליים מכוונת מטרה: פרחי הפיאונה הוורודים או בשמם הישראלי אדמוניות החורש, ופרחי לוטוס, בצורתם הטבעית, צילום או תמונה, יכולים להוסיף רבות לאווירה. לפי המסורת הסינית, תמונה או פסל של זוג ברווזים, מסמלים זוגיות ארוכה רצופה מסירות ונאמנות לכל החיים. את האלמנטים הסימבוליים יש להניח על שידה או על שולחן באזור הדרום מערבי של הבית ו/או בחדר השינה.

בית אחרי שיפוץ ייסודי והמקיף-חדר רחצה
בית אחרי שיפוץ ייסודי והמקיף-חדר רחצה
עיצוב: מיכל אנגל צילום: עומרי הכט
12

 

5. הכיוון בו מתמקדת אנרגיית האהבה–  אזור דרום מערב שבבית או בכל אחד מחדרי הבית, הוא הכיוון בו לרוב מתרכזת אנרגיית האהבה, רצוי לחזק אותו  באמצעות גוונים חמים כמו כתום, צהוב, חרדל, אפרסק או וורוד.

 

6. אי סדר, כתמי טחב ונזילות, סדקים אבק מצטבר, ערמת עיתונים ישנה, בגדים ונעלים זרוקים, בקיצור, בלגן בכל הבית ובעיקר בחלקו הדרום מערבי, גורמים לעייפות שפוגעת ביחסים בין בני הבית ומביאה למריבות וויכוחים. זריקת המיותרים ויצירת מקומות אחסון רבים ונוחים יפתרו את הבעיה

בית אחרי שיפוץ ייסודי והמקיף-סטודיו

עיצוב: אלינור בלומברג צילום אלעד גונן

בית אחרי שיפוץ ייסודי והמקיף-סטודיו
עיצוב: מיכל אנגל צילום: עומרי הכט

 

7. ובחדר השינה– כלל ראשון שחשוב להקפיד עליו, מזכיר את הכניסה הביתה. מול הכניסה לחדר יש להימנע מחלון או מדלת, אפילו דלת לשירותים. כי אם האנרגיה מוצאת את דרכה לדלוף החוצה, מערכת היחסים נחלשת ותהליך יצירת קשרים חדשים מתעכב. ואם הזכרנו את השירותים, מומלץ מאוד לשמור אותם מכוסים.

מקום להסתיר את הבלגן - מרחב חברתי

עיצוב ליאת צוברי צילום יהודית הופמן

מקום להסתיר את הבלגן - מרחב חברתי
עיצוב: מאיה האזרחי צילום: ניצן הפנר

 

8. הימנעות מחסימות– שימו לב אם בצד החיצוני של החלון או דלת הפונה החוצה יש גורם חוסם, כמו: עץ גבוה או קיר. חסימה ויזואלית עלולה לגרום לחסימה אנרגטית.

חלון עגול

עיצוב נורית נבו תנעמי צילום אלעד גונן

טו באב יום האהבה
חלון עגול

 

9. אם עוברת קורה בתקרה שמעל המיטה, עלולה להיווצר בעיה בזוגיות שמביאה לוויכוחים ואפילו לפרידה. פתרון: מצאו מקום אחר למיטה או שתכסו את הקורה. לחיזוק האהבה והזוגיות, וליצירת שלווה, רוגע  והרמוניה, מומלץ לתלות מעל המיטה מובייל רוזקוורץ אבן קריסטל שמגבירה סובלנות ואהבה ללא תנאי.

11

 

10. הצבת מראה מול המיטה עלולה לגרום להפרעה באיזון ההרמוני כי הכפלת הדמויות הנמצאות בחדר עלולה לגרום לתחושה שבנוסף לבני הזוג יש עוד משהו בסביבה הקרובה.

 

11. סיום מערכת יחסים שלא צלחה, מובילה למערכת יחסים חדשה. בכדי למנוע עיכובים, יש להפוך את המזרן, לרענן את עיצוב החדר באמצעות, תמונות וחפצי נוי חדשים, ומוביילים מחזקי אהבה וזוגיות. שנוי מרענן בעיצוב הבית יסלק אנרגיות קודמות. להשלמת השינוי אפשר לטהר את הבית בכלל ואת חדר השינה בפרט באמצעות הבערת קטורת, צרור מרווה מיובש או שמנים אתרים שנועדו לכך.

דירה עם מקומות אחסון רבים - כניסה לשירותי אורחים

עיצוב נורית נבו תנעמי צילום אלעד גונן

דירה עם מקומות אחסון רבים -
עיצוב: יוליה לגקוב צילום: ארתור דריגנט

12. בעיצוב חדר השינה, חייבים להתמקד בהרמוניה, אהבה ושלווה, לפיכך, את פינת העבודה תוציאו מחדר השינה, כי לפי אמונת הסינים מיישמי תורת הפאנג     שוואי, לא מערבבים תענוג ועסקים. תפקודים מנוגדים עלולים לפגוע הן באהבה והן בעסקים.

לסיום, עצה מועילה. תאהבו את עצמכם, כי כל מי שאוהב ויודע להעריך את עצמו, ממתיק לעצמו את החיים ונעים להיות בקרבתו.

עוגיית לב

עוגייה מעוצבת בצורת לב - דינרה קסקו

ט"ו באב יום האהבה
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...