ישראלי ברשת: הבלוג שיגרום לכם להתאהב בבית שלכם

מה שמעצבת הפנים קרן בר הכי רוצה בעולם הוא, שתלמדו לאהוב את הבית שלכם, כי הוא זה שמספר את הסיפור שלכם. איך עושים את זה? בעזרת טיפים מקצועיים שהיא הופכת לנגישים מאוד בבלוג שלה

גולשים אל: Karen B

מאחורי הקלעים: קרן בר

שנת הקמה: 2014

כמות גולשים חודשית: 4,000

מספר פוסטים: 84

תחום עיסוק: עיצוב פנים, DIY ולייפסטייל

 

 

אישה אופה צילום: שירה גנני

 

ספרי קצת על הבלוג שלך.

"אני מגדירה את הבלוג שלי כמקום שבו אנשים לומדים לאהוב את הבית שלהם. הבתים הכי יפים בעיני הם בתים שמספרים את הסיפור של האנשים המתגוררים בהם. בבתים אלה יש אסופה של אביזרים ורהיטים שנאספו בקפידה לאורך השנים, כל חפץ הוא בעל משמעות נוסטלגית והאוסף הייחודי הזה מייצר בית אמיתי. הבלוג שלי קושר בין חוויה לבין עיצוב הבית, וניתן למצוא בו המון טיפים ורעיונות ישימים, כדי שכולם יוכלו לעצב לעצמם את בית החלומות שלהם".

 

סלון מעוצב

מטבח ופינת אוכל מעוצב

 

אבל למה בכלל הקמת את הבלוג? 

"הבלוג נולד מתוך רצון לשתף את הידע שרכשתי במהלך השנים כמעצבת פנים, ולהפוך אותו נגיש לכולם. לא חסרים בלוגים לעיצוב פנים, ולא רציתי לפתוח עוד בלוג שמסקר טרנדים ומראה תמונות יפות. היה לי חשוב לגשת לנושא העיצוב מנקודת מבט אישית, ולכתוב על התהליך ולאו דווקא רק על התוצאה הסופית".

 

מטבח אפור

 

ספרים ופרח

 

מה את עושה בחיים חוץ מהבלוג? 

"לפני הכל אני נשואה ליובל ואמא לאיליי ונלה. נכון לעכשיו אני בחופשת לידה, אבל כבר משתוקקת לחזור ולעצב בתים. בימי שישי אני מרצה לעיצוב פנים ומוצר במכללת 'אורט', ולאחרונה הצטרפתי לנבחרת הבלוגריות של מועצת נשים כפר סבא, שם אני יכולה לכתוב על נושאים אחרים שאינם קשורים לעיצוב, כמו אמהות, העצמה נשית והקשיים שלי כעצמאית".

 

מיטת ילדים ורודה

 

מגבת בנה וכריות קש

 

מיטה סגולה

 

מאיפה מגיעים הרעיונות לעבודות שלך? 

"הסטודיו שלי, Karen B, מתמקד בעיצוב אישי, כך שכל דירה שאני מעצבת נראית שונה לחלוטין, בהתאם לסגנון והלייפסטייל של הדיירים שגרים בה. ההשראה העיקרית שלי היא תחומי העניין של המשפחה לה אני מעצבת, כך שלכל דירה אני תופרת קונספט ייחודי שמשקף את האהבות והצרכים של דייריה. כשהתמונות של הדירות מגיעות, אני פשוט כותבת את הסיפור האישי של תהליך העיצוב, והפוסט שבבלוג כמעט וכותב את עצמו. מלבד סיפורי הבתים, יש בבלוג המון תוכן איכותי כמו טיפים, הדרכות ורעיונות, אותם אני שואבת מהשאלות והדילמות העיצוביות שאני נשאלת עליהן".

שידה צהובה

 

מיטה סגולה

 

אחסון נעלים מעץ

 

ויש פידבקים?

"אני תמיד מופתעת מכוחו של הבלוג. החיבור האמיתי שנוצר ביני לבין הקוראים שלי הוא מדהים! הבלוג שלי מאוד אישי וכתוב באופן כנה ואמיתי, ולכן קל לאנשים להתחבר אליו ולכתוב לי בחזרה. הפידבקים נהדרים. אני מקבלת הרבה אהבה מהקוראים, שכותבים לי תגובות, שולחים מיילים ולפעמים אפילו יוצרים קשר טלפוני. אני אדם מאוד פתוח וחברותי, וחשוב לי להיות נגישה לקוראים שלי ולעודד דו-שיח. בעקבות הבלוג זכיתי בשיתופי פעולה וחברויות חדשות".

פרח

 

לפני סיום, לא תתני לנו טיפ קטן?

"הטיפ שלי בעיצוב הוא שאם אתם אוהבים את זה, זה לא משנה מה השכנים יחשבו.  קל  להיסחף עם הזרם ולעצב לפי הטרנדים הקיימים, אבל אני מאמינה שיש חשיבות גדולה  לאמירה האישית של בני הבית  אני ממליצה לכם לגלות מה הסגנון האמיתי שלכם ומה חשוב לכם בעיצוב הבית, כדי שהעיצוב יכלול דברים שאתם אוהבים באמת. טרנדים באים והולכים, אבל טעם אישי וסגנון הם על-זמניים".

 


עוד בלוגים שאסור לכם לפספס:

ישראלי ברשת: הבלוג שכל אמא חייבת להכיר

ישראלי ברשת: הבלוג הכי מתוק בעיצוב הבית

ישראלי ברשת: הבלוג שכל חובבי התפירה והנייר מוכרחים להכיר

553
7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך עושים את הכתם על הקיר ?

קרן בר
אהבתי את העיצוב שלה, פשוט ויפה לא קווים מסובכים, העיצוב עדין ומדבר לליבי.

תשובה לשנטי
הכתם על הקיר הוא טפט שנרכש באינטרנט

תשובה ל-1
זה טפט

מעצבת נהדרת!
עם עין מדויקת, ולא פחות חשוב - חיוך מרגיע וטונה של סבלנות!

קרן בר
מבט החשיבה היצירתי בדברייך מאוד אמיתי וחיובי ,שאפו .

מאוד אהבתי את הכתבה מתחברת לתוכן

בודק...