מה תביאו מתנה? המתנות הנחשקות לחג שכל בית חייב, עד 300 שקל

רשימת חתונה יש רק בחתונה? כותבות אתר בניין ודיור קוראות לרשימה כזו גם בחגי ישראל. שכרו של כל מארח מתחיל בפסח הזה, מהזול ליקר

 

מתנות לחגכן, גם זו מתנה נחשקת. סט של SELETTI, 649-124.90 שקל, להשיג ב-SOHO. צילום: יח"צ חו"ל

 

 

לא רבים המקרים שבהם מתנה, המוגשת לנו עטופה בנייר צלופן וסרט מתקתק, קולעת בול לטעמנו או למה שאנחנו צריכים אותו וחולמים עליו. לרוב יהיה זה כלי לא שימושי, שיש לנו כמותו, גם אם לא באותם צבעים ודוגמאות, או עציץ פרחים שיצטרף לעשרים הקיימים ממילא. אם בחתונה מייצרים רשימות חתונה, אנחנו מבקשות לייצר הקבלה לחג משמעותי כמו פסח, בו נפתח השולחן הארוך ונערך עד גדותיו כדי למלא ולהשביע את אורחיו. תתחילו לרשום, כאלה מתנות אנחנו רוצות.

 

מתנת הפסח של לימור קלר: חברים בכריות


עיצוב של בית מונחה על פי טעמו של בעליו, לכן לא בכל בית שניכנס תישמט הלסת מהתלהבות, אבל צריך להודות שאביזרים קטנים עושים את ההבדל, מעניקים את האופי המיוחד לבית מעידים גם על דייריו. מתנה שתגרה את הדייר/ת להשלים את הסדרה כולה היא הכרית של החברה השוודית SPIRA, שעליה דמות מאוירת, אחת מסדרה שלמה של דמויות, כל אחת השם, האופי והטעם שלה. כך אם קונים את כולן, מקבלים סדרה שלמה שמתאימה זו לזו. לא צריך לשבור את הראש איך להתאים כרית אל כרית ולהסתכן בקטסטרופה עיצובית, וגם אין סיכוי להרגיש בודד בבית עם חבורה של פרצופים ידידותיים.

 

כמה יוצא לי בטוטאל: כרית 19.5£ (כ-92 שקל), להשיג ב-www.andshine.co.uk

 

הזדמנות לרענן את הכריות, Andshine. צילום: יח"צ חו"ל

 

 

מתנת הפסח של שירלי כץ: כלי טראצו


יש בנוסטלגיה משהו שמיד מחמם את הלב, והכי כיף להעניק מתנה שגם מעלה חיוך, גם מפתיעה, גם יפה וגם שימושית. הטראצו (Terrazzo), שעשה בשנתיים האחרונות קאמבק רציני ונכנס למשבצת הרטרו המבוקשת, מצליח מצד אחד לעורר בנו געגוע ומצד שני להמציא את עצמו מחדש. סדרת כלי הטראצו החדשה של הסטודיו לעיצוב של בוליה מדנמרק, המשווקת בארץ על ידי סטודיו ,PRAT LIVING היא הזדמנות נהדרת לשמח ולהפתיע עם מתנה מקורית ומעניינת במיוחד. הסדרה כוללת מגש עגול ואובלי על רגל, מגשי טאפסים, פירות וגבינות ופמוטים, והיא מגיעה בשלושה גווני טראצו: לבן, ניוד ואפור כהה.

 

כמה יוצא לי בטוטאל: כלי טראצו, 280-120 שקלים, להשיג בסטודיו PRAT LIVING או באתר www.pratliving.com

 

מתנות לחגפיסת נוסטלגיה במתנה. צילום: יח"צ

 

 

מתנת הפסח של ליטל שם טוב: כל בית צריך ג'ירפה


אני מודה, מדובר בהתמכרות קשה לכל פריט שמגיע בתצורת בעל חיים, ממתלה בצורת אריה ועד מלחייה בצורת פלמינגו. תקראו לזה ג'ונגל אורבני, תקראו לזה טרנד הספארי, זה לא באמת משנה, זה נראה כמו חיה? קניתי. הטרנד הזה נכנס לחיינו לפני כמה שנים, ומאז מסרב לעזוב. כל מותג עיצוב שמכבד את עצמו מחזיק לפחות קולקציה אחת המוקדשת לבעלי כנף, זוחלים, ההולכים על ארבע ומה שביניהם, ולי זה בא בול. לפסח הקרוב מצאתי מתנה שאשמח להעניק ואף יותר מכך – לקבל, ואזה מגניבה ולא שגרתית בדמות ג'ירף או נמר, תלוי מה החיה הפנימית שלכם אומרת. על אף המראה הצבעוני והנאיבי הן מבטיחות להשתלב כמעט בכל סגנון עיצובי, ככה שלבטח יתאימו גם לבית שלכם ויוסיפו מעט שיק לפינת האוכל המנומנמת.

 

כמה יוצא לי בטוטאל: ואזה נמר 159 שקל, ואזה ג'ירפה 189 שקל, להשיג ב"סופי".

 

מתנות לחגתלוי בחיה הפנימית שלכם. צילום: RICE DK 

 

 

מתנת החג של דנית אמינוף: מפת שולחן


כשאני מדמיינת חג, אני מדמיינת פרחים, עדיף נוריות, ומפה, רצוי מפשתן או כותנה. כך שהבחירה במפת השולחן ובמגבות המטבח מהקולקציה החדשה של jemma home décor טבעית עבורי לא פחות מהבדים עצמם. הצהוב החלמוני זורק אותי לפרחי שדה, בעוד שהמפה האפורה משדרת פשטות שמחזירה לימים בהם הייתה רק מפה אחת בארון, שחיכתה ליום החג. את המפה או המגבות כדאי לשלב עם כלים פשוטים, אולי מאמייל, אולי מזכוכית ואולי מקרמיקה לבנה וכמובן, פרחים. כי בעיניי, הכי משפחתי זה הכי פשוט וטבעי.

 

כמה יוצא לי בטוטאל: מפות שולחן מפשתן וכותנה במידות 150X150 ס"מ, 150X250 ס"מ, 280-195 שקלים; מארז שתי מגבות מטבח בשני צבעים במידות 45X65 ס"מ, 60 שקלים, להשיג ב-jemma home dיcor במתחם "בואכה יודפת" ביודפת ובאתר www.jemmahomedecor.com

 

מתנות לחגמשפחתי זה הכי טבעי. צילום: יעלי גבריאלי

 

 

מתנת הפסח של דניאלה מקמיל חלוץ: מתקן לקפה


מה מהנה יותר מאשר לפתוח את היום עם קפה טוב ומשובח, כזה שמעורר את כל החושים ומשאיר טעם טוב בפה? קפה מהווה עבורי את אחת ההנאות הקטנות של החיים, וכשאני שותה אותו חשוב לי שיהיה קפה איכותי בעל טעם דומיננטי וארומה חזקה. לכן את הקפה שלי אני אוהבת לשתות בבית או במקומות שמתמחים בהכנתו. מתקן קפה בעל פילטר איטי הוא מתנה מיוחדת ופריט חובה לכל אוהבי הקפה, שלא מתפשרים על ההנאה הקטנה שלהם. בזכות פעולת הסינון האיטית של המתקן, הקפה שמתקבל הינו עשיר ומשובח יותר. האסתטיקה והצורה שלו יוסיפו אלגנטיות לנראות של כל מטבח והימצאותו על השיש תהפוך אותו לאקססוריז מושלם גם כשאינו נמצא בשימוש.

 

כמה יוצא לי בטוטאל: מתקן קפה של KINTO היפנית, 299.90 שקלים, להשיג ב-SOHO.

 

מתנות לחגמעורר חושים. צילום: יח"צ

 

מתנת הפסח של שירה הלוי: שעון למרגוע


יכול להיות שתקראו לי מופרעת, אבל שעון זה דבר שתמיד מרגיע אותי. להסתכל על המחוגים שזזים, לתכנן את העתיד ואת מה שעליי לעשות ולהקשיב לתקתוק המונוטוני. לכן עבורי שעון קיר יפה הוא לא רק תוספת עיצובית לחלל, אלא גם תוספת מרגיעה לנפש. למי שמעדיף שעונים בעיצוב קלאסי, גולף מציעים שעונים אלגנטיים במבחר גדלים כמו שעון קיר BOBBY. טרנד חדש הוא שעונים תלת ממדיים בהדבקה, שניתן להרכיב ועל ידי כך לקבוע את גודל השעון. מומלץ להדביק את השעון על קיר מרכזי, והוא יכול להיות אלמנט עיצובי העומד בפני עצמו כמו למקם תמונה על הקיר. שעונים כאלה ניתן להשיג בחנות שמתמחה במדבקות לקיר – WALLSTICK.

 

כמה יוצא לי בטוטאל: שעון BOBBY 79.90 שקל, להשיג ב-www.golfco.co.i. שעון מדבקה 99 שקל, להשיג ב-http://wallstick.co.il

 

מתנות לחגשעון BOBBY, גולף אנד קו. צילום מתוך אתר www.golfco.co.il

 

מרכזית
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל המתנות פה יזרקו אחר כבוד לפח האשפה
מיותר לחלוטין !!!

מתנות
מתנות מקסימות, מיוחדות, ולא שיגרתי

בודק...