מכורים למשחקי הכס? הפריטים שישאירו את אש הדרקון דולקת

שידור הפרק האחרון של משחקי הכס הותיר את רובנו לא מוכנים, אז רגע לפני שאנחנו נאלצים להיפרד סופית, אלו כל המוצרים שישאירו את אש הדרקון דולקת אצלכם בבית

יח"צ

חיפויי קיר בהשראת בתי מלוכהחיפויי קיר בהשראת בתי מלוכה מהעבר. עילית הלבשה לבית. צילום: ARTE STUDIO

משחקי הכס התפרשה על פני 8 עונות, צברה לעצמה מעריצים ברחבי העולם כולו ועשתה היסטוריה. לאחרונה היא הסתיימה בקול תרועה גדול, והותירה את כולם המומים, מאוכזבים או סתם עם ריק שמסרב להתמלא. אך אל דאגה חובבי שבעת הממלכות, דאגנו לכם, קבלו את כל הפריטים המעוצבים לבית שיעזרו לכם להתחבר לג'ון סנואו או לחאליסי הפנימית שלכם.

מי לא זוכר את ביצי הדרקון המסתוריות שבחרה חאליסי להשליך אל האש ובכך להביא לבקיעתן? אז קבלו את הדבר הכי קרוב אליהן, אגרטל ענק עשוי פיברגלס מוזהב בסגנון ביצת דרקון. מחיר: 890 שקלים. להשיג ברשת IDdesign .

אגרטל בסגנון ביצת דרקוןדראקאריס. אגרטל בסגנון ביצת דרקון של IDdesign. צילום: מנחם עוז

בימים אחרים, עוד הרבה לפני המצאת החשמל, שימשו עששיות ולפידים כמקור התאורה המרכזי בשעות החשיכה, וניתן לראות אותם מככבים גם בסדרה, לצד פמוטים עם שעווה מטפטפת. העששית הזו נראית לגמרי כאילו נלקחה מאחד הסטים בסדרה, והיא  מעוצבת בצורת פנס במראה רומנטי המזכיר תקופות אחרות, בשילוב אלמנטים מוקפדים כמו ידית עור קלועה. תוכננה ע"י מעצב הפנים המוערך Tristan Auer לחברת Contardi. המנורה זמינה גם עם סוללה נטענת המאפשרת לנייד בחלל בהתאם לצורך, וגם למקמה באזורי החוץ, להם היא תתאים במיוחד. מחיר: 5,518 שקלים. להשיג בקרני תכלת.

עששיתמקמו אותו בשביל הכניסה לארמון הפרטי שלכם. עששית בעיצוב CONTARDI. קרני תכלת. צילום: STUDIO ART

עוד אחת שנראית כאילו נלקחה מקינגס לנדינג, אבל פחות טכנולוגית מקודמתה, היא עששית הזהב המגיעה בעיצוב עתיק במראה שתי וערב ומאפשרת תלייה באמצעות וו בכל מקום בו תחשקו למקמה .מחיר 220 שקלים. להשיג ב-NOVELL COLLECTION.

. עששית זהבהישר מקינגס לנדינג. עששית זהב של NOVELL COLLECTION. צילום: עדי קראוס

ואם בתאורה עסקינן, אי אפשר לדבר על משחקי הכס מבלי להזכיר את השנדלירים המרשימים וגדולי המימדים הנמצאים בכל ארמון שמכבד את עצמו. זה של המותג MOOOI מגיע עם טוויסט קטן ומרענן, והוא מורכב מעץ וקרטון בגימור של נייר. זמינה בשני גדלים: לארג' ואקסטרה לארג' לאפקט מקסימלי. מחיר:  החל מ- 21,530 שקלים. להשיג בקרני תכלת.

שנדליר צבעוניאותו השנדליר אבל עם טוויסט מרענן. קרני תכלת. צילום: STUDIO ART

הפריט הבא הוא כנראה הכי קרוב לכס הברזל שתוכלו לשבת בחייכם. כיסא בר עשוי מתכת המיועד באופן מפתיע דווקא לאזורי החוץ. להשלמת המראה, תוכלו לבחור מתוך שלל ריפודים. מחיר: 4,800 שקלים. להשיג בסטודיו יפרח בן צבי.

כיסא ברזל מעוצבכמעט כמו לשבת על כס הברזל. יפרח בן צבי. צילום: שי אפגין

חיפוי קיר יוקרתי בהשפעת ארמונות ובתי המלוכה מהעבר. החיפויים כוללים הדפסי קטיפה מלאכותיים בצבעוניות דרמטית אשר ישוו לכל חלל מראה עוצמתי ומלא נוכחות. מחיר: 378 שקלים למ'. להשיג בעילית הלבשה לבית.

טקסטיל דרמטיבמראה טקסטיל עשיר. עילית הלבשה לבית. צילום: ARTE STUDIO

שולחן בסגנון המזכיר את שולחנות האבירים רחבי הידיים, עם קריצה מודרנית. בסיס השולחן עשוי מתכת בגימור טבעי ומתפרש על פני 3 מטרים המאפשרים אירוח כיד המלך. מחיר: 23,000 שקלים. להשיג בסטודיו יפרח בן צבי.

שולחן קריצה לשולחנות האבירים. יפרח בן צבי. צילום: שי אפגין

ונסיים במגוון אקססוריז מוזהבים במראה מלכותי שנראים כאילו נלקחו הישר מחדרה של סרסיי (בימים טובים יותר, אנחנו מתכוונים). הראשון הוא מגש מוזהב הכולל מראה, מבטיח לייצר אפקט רושם בכל אירוח, אבל תוכלו להפוך אותו לפריט עיצובי של ממש ולמקם עליו חפצי נוי שונים כמו אגרטלים ועציצים קטנים. מחיר: 119 שקלים. להשיג ב-golf & co

הישר מחדרה של סרסיי. golf & co. צילום: ערן סלם

מתלה דקורטיבי מוזהב לתלייה על הקיר במראה צדף, או מניפה, תלוי איך אתם מסתכלים על זה. כך או כך, מדובר במראה ייחודי ללא ספק. מחיר: 240-340 שקלים. להשיג ב-Prat Living.

מתלה דקורטיבימתלה דקורטיבי של Prat Living. צילום: יח"צ

כמה כוסות שיכר נשפכו במהלך שמונת העונות של הסדרה, כנראה שרק עוזרי ההפקה יודעים. אתם תוכלו לעשות את זה יותר בסטייל, עם שמפנייר המוזהב עשוי פליז. מחיר: 309 שקלים. להשיג בסופי.

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...