מעצבים חלון ראווה: העיצובים הנבחרים בפרויקט של חברת בלורן

מעצבים רבים שלחו הצעות לעיצוב חלון הראווה של ספריית החומרים של בלורן – אך רק 12 זכו להגשים את הרעיונות שלהם. המעצבת אינגריד גואטה עם עיצוב שיוצר משחק של פרספקטיבות

יגאל הררי

כל אדם שיוצא לדרך מקצועית זוכר את הרגע המכונן בו הוא "נדלק" על המקצוע והחליט לעסוק בתחום עיסוקו. לכולנו יש חלומות גדולים בתחילת הדרך ואנחנו שואפים להגשים אותם. מי שזכתה לעשות את זה, ובגדול, היא מעצבת הפנים אינגריד גואטה, שעיצבה את חלון הראווה של ספריית החומרים "בלורן" במתחם דיזיין סנטר.

אומנות
1
חנות

חלון הראווה של בלורן

002b

אינגריד נבחרה לעצב את חלון הראווה של ספריית החומרים בלורן. "היה לי ברור שהסיפור של החנות הוא ייחודי וחייבים לצעוק אותו החוצה. רציתי לבחון את התוצרים מפרספקטיבות שונות, כשכל אחת מדגישה באופן אחר את האיכויות השונות של החומר, כמו גוון, יצירה ומרקם. בזכות התאורה המגוונת של חלון הראווה, הצלחנו לייצר גם משחק מעניין של זוויות. הפריצה של חלקי יצירת האמנות לעיגולים מוארים מתחברים לכדי דמות אוונגרדית ומשקפת את הפוטנציאל הגלום בהתבוננות חדשנית במגוון החומרים שיש לבלורן להציע".

אומנות
3
אומנות
4
אומנות
5

בחלון הראווה שעיצבה אינגריד מעורבים מגוון חומרים מהספרייה של בלורן. בין היתר ניתן לראות שם אקריל המדמה מתכות כמו נחושת וזהב, מ.ד.פ צבעוני, חיתוכי cnc והדפסות על זכוכית. בנוסף יש שימוש נרחב בפורמייקה המדמה חומרים כמו בטון, טקסטיל ואבנים שונות דוגמת צפחה שחורה וסטוקו סהרה.
הקונספט של אינגריד בא להגיד "המוצרים שלנו – יצירת האמנות שלכם". היצירה שלה בוחנת את החומרים מפרספקטיבות שונות, כשכל אחת מדגישה באופן אחר את האיכויות השונות של החומר כמו גוון, צורה והמרקם. הודות לתאורה המגוונת של חלון הראווה, נוצר גם משחק מעניין של זוויות. "הפריצה של חלקי יצירת האומנות לעיגולים מוארים מתחברים לכדי דמות אוונגרדית", מסבירה המעצבת, "ומשקפת את הפוטנציאל הגלום בהתבוננות חדשנית במגוון החומרים שיש לבלורן להציע".

אומנות
6
אומנות
7
אומנות
8
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...