ניירות ערך: מוצרי הנייר שיעשו לכם את החג

אפשר להדפיס "שנה טובה" ב-WORD, אפשר להשתמש בלוח השנה שקיבלתם מרופא השיניים, ואפשר להכניס תמונות לתיקייה במחשב. אבל את כל אלה אפשר לעשות אחרת, בהרבה יותר יפה, ומנייר. איך? מיד תגלו

אפשר לעשות חג בלבן, אפשר לעשות חג בזהב, אפשר אקלקטי או מודרני או קלאסי או ווינטג'י. אבל לא משנה איזה חג תבחרו, תמיד תוכלו להוסיף לו כמה פריטים מנייר שישדרגו את האווירה. הם לא יקרים, הם זמינים, את חלקם אפילו אפשר להדפיס בבית, והם מגיעים בעיצובים גרפיים מרהיבים. בואו לעשות חג מנייר:

 

שנה טובה ומפוסלת


מה? אם בא לכם לתת מתנה שהיא גם שימושית וגם כבר מכילה ברכת שנה טובה בילט-אין, שווה להציץ בלוחות השנה של אפרת חסון דה בוטון – מעצבת, מאיירת ואמנית נייר – שצילמה את מגזרות הנייר שלה וארזה אותן לכדי לוח אחד יפה ומעוצב.

מחיר: לוח בגודל 30X40 ב-99 שקלים, ובגודל 24X15 ב-79 שקלים.

 

 

לוח שנה

 

לוח שנה מעוצב

 

מתנה שנה טובהעיצוב וצילום: אפרת חסון דה בוטון

 

 

ערכות אירוח


מה? אם אתם רוצים ליצור שולחן מעוצב וססגוני במהירות ובלי מאמץ, ודאי תשמחו לאמץ את הקיט שיצר עמית בטרני, מעצב ובעל הסטודיו LMNOP design. הקיט מתאים לאירוח של 20 איש, והוא מכיל פלייסמטים, חבקים למפיות או צלחות, ותגיות לקשירה (20 יחידות מכל פריט). כמו כן, ניתן להזמין סט ברכות צבעוניות (8 יחידות) או שחור לבן (12 יחידות) המעוצבות בסגנון דומה.

מחיר: ערכת אירוח ב-119 שקלים, ברכות ב-40 שקלים.

 

 

סכום לשנה החדשה

 

סידור שולחן

 

חג שמח

 

כרטיסי שנה טובהעיצוב וצילום: עמית בטרני

 

 

שנות טובות אצלכם במדפסת


מה? הפרינטאבלס הם עיצובים גרפיים שניתנים להורדה, בדרך כלל בחינם, ואפשר למצוא אותם ברחבי הרשת. גם מיכל נוימן, בעלת סטודיו למיתוג ועיצוב גרפי לאירועים, הכינה פרינטאבלס כאלה בדמות שנות טובות, שתוכלו להוריד לגמרי בחינם ולהדפיס אצלכם במדפסת הביתית. בצד אחד גרפיקה מקסימה, ובצד השני – אתם כותבים את הברכה שלכם.

מחיר: חינם

 

 

כרטיסי שנה טובה

 

כרטיסי שנה טובה

 

כרטיסי שנה טובהעיצוב וצילום: מיכל נוימן

 

 

מקום של כבוד לתמונות 


מה? ראש השנה הוא זמן מצוין לכל המשפחה להתאחד, לשתות יין ולבסוף אפילו להצטלם כולם יחד בסשן תמונות נדיר שקורה פעם בשנה (טוב, אולי פעמיים). אז איפה תשימו את כל התמונות? בטח לא על ההארדיסק. YOOLETTA מציעים אלבום תמונות דביק של המותג ICONIC DESIGN, כדי שבאמת תדפיסו את התמונות ותתנו אותן מתנה למישהו אהוב. יותר טוב מכל מתנת חג אחרת.

מחיר: 139 שקלים

להשיג ב: חנות YOOLETTA, באתר ובחנויות עיצוב ברחבי הארץ

 

כרטיסי שנה טובהצילום: יח"צ

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...