עוצמה, נשיות ועיצוב

ההתרגשות מהוצאתו לאור של הספר "הכוח הנשי" הגיעה לשיאה בערב ההשקה הנפלא. עד שתדפדפו את הספר בעצמכם, אתם מוזמנים להתרשם מהתפעלותם של חלוצי הקוראים

כשמגיעות החבילות שעוטפות את העותקים החדשים של הספר "הכוח הנשי" – ההתרגשות במערכת בניין ודיור מגיעה לשיאה. כל העובדים מניחים את העטים, מנתקים את הטלפונים ומתכנסים מסביב לספרים מנוילנים שעוד מדיפים ריח של דפוס.

לאחר תהליך הפקה שנמשך חודשים, כל אחד מהעובדים ממהר לקחת ספר ולשבת איתו בפינה שקטה לדפדוף ראשוני. בקצב גובר מתחילות להישמע קריאות ההתפעלות שעוברות מאחד לשני כמקהלת אקפלה של תשבחות. לכולם ברור שהם אוחזים כעת בעוד יצירה מבית בניין ודיור, שמדברת עיצוב בדרך אחרת.

השקת הכוח הנשי

אירוע ההשקה החגיגי של הספר

השקת הכוח הנשי
השקת הכוח הנשי

משתתפות הספר פוגשות בו לראשונה

משתתפות הספר פוגשות בו לראשונה

הספר "הכוח הנשי" מתמקד מן הסתם בעיצוב, אולם יש בו הרבה מעבר לזה. ייחודו של הספר, כפי שמרמז שמו, הוא בעיסוק בכוחן של אדריכליות ומעצבות. כל אחד מעשרת פרקיו, מוקדש לאשת מקצוע אחרת, ומתאר את הדרך שהובילה אותה ליעד שהציבה לעצמה.

עשר הנשים שמופיעות בספר הגיעו כל אחת ממקום אחר ועם סיפור ייחודי המדגיש את עוצמתה האישית. לאחר ההיכרות עם הרקע של האדריכליות והמעצבות, מוצגות דוגמאות מעבודותיהן החושפות את סגנונן ואת יכולתן המקצועית.

רחל וטל שיינפלד

רחל וטל שיינפלד עם כותבת הספר חדווה אלמוז

רחל וטל שיינפלד
רונית שיסמן

רונית שיסמן עם חדווה אלמוז

רונית שיסמן
עליזה כהן

עליזה כהן מקבלת את הספר

עליזה כהן
נעמי יחזקאל

נעמי יחזקאל עם העותק שלה

נעמי יחזקאל

ערב השקת הספר התקיים בביתה של כותבת הספר חדווה אלמוז. אחת אחרי השנייה הגיעו האדריכליות והמעצבות המשתתפות בספר, לקבל גם הן עותק של התוצר. בשלב הזה ההתרגשות הגיעה לשיא חדש. עיניים נפקחו לרווחה, והנשים הודו כי המציאות גברה על כל דמיון.

לרקע מוזיקה רכה ולמול שולחן עמוס במאכלים ים תיכוניים, התקבצו כולן ועלעלו בספר – מחפשות את עצמן ומחלקות מחמאות ליתר המשתתפות.

מיכל שיין

מיכל שיין והספר

מיכל שיין
יעל גוטרייך אורון

חדווה אלמוז עם יעל גוטרייך אורון

יעל גוטרייך אורון

מלבד מחברת הספר והנשים שעליהן נכתב, השתתפה באירוע ההשקה גם אסנת אונגר מנכ"לית קבוצת בניין ודיור. לאחר שהסבירה המנכ"לית כי על שיווק הספר תהיה אמונה המחלקה המסחרית של בניין ודיור, היא הקסימה את הנוכחות כשסיפרה שחמישים אחוז מהרווחים של מכירתו יועברו כתרומה לעמותה למען נשים מוכות.

לאחר השקת כוסות יין, חדווה אלמוז הודתה לנשים שחשפו בפניה את סיפורן האישי, ובכך העניקו לספר את אופיו הייחודי. כמו כן, הודתה אלמוז למי שהיו שותפים מכריעים בהפקתו של הספר – העורך הגרפי אילן זלינגר, ועורכת המשנה יפעת אברהם. בשעת לילה מאוחרת, כשהן שבעות מרצון וממאכלים נפלאים, התפזרו כל הנשים – אך לא לפני שהבטיחו לשמור על קשר זו עם זו.

אסנת אונגר

אסנת אונגר מסבירה על הספר

אסנת אונגר
אריאלה עזריה ברקוביץ

אריאלה עזריה ברקוביץ עם כותבת הספר

אריאלה עזריה ברקוביץ
אורלי דקטר

אורלי דקטר מקבלת לידיה את הספר שלה

אורלי דקטר
אסתי דינור

אסתי דינור מוצאת מקום לקרוא

אסתי דינור
מיכל יפתח רותם

מיכל יפתח רותם קוראת את הספר לראשונה

2מיכל יפתח רותם
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...