עכשיו מעונן: הדפסי חורף שווים לבית

יש הדפסים שפשוט מזוהים עם החורף ומיד מכניסים אותנו למוד מתכרבל וביתי: עננים, פירות הדר, טיפות גשם וחיות צמריריות, פריטים מודפסים בלוק חורפי שייגרמו לכם לרצות להישאר בבית

יח"צ

 ציור של קשת בענןקשת בענן. המודפסים של White pepper TLV. צילום: עומר הסקל-שטיינמץ

 


יש הדפסים שפשוט מזוהים עם החורף ומיד מכניסים אותנו למוד מתכרבל וביתי- פירות הדר, או מטריות למשל, יספיק לנו פריט אחד מעוצב בהדפס הנכון ואנחנו כבר מאווררים את הפוך. אז לרגל הגעתה של העונה הקרה, קבלו את כל הפריטים המודפסים שיכניסו אתכם לאווירת החורף המושלמת.

עכשיו מעונן


החורף כבר כאן ואיתו שעות רבות של התכרבלות מתחת לשמיכה, אתם מוזמנים לעשות את זה בסטייל עם מצעי כותנת סאטן בהדפס עננים בגוונים מונוכרומטיים. להשיג בגולף & קו, מחירים: ציפת סאטן 259 -261 שקלים (תלוי במידה) ציפית 59.90 שקלים.

מצעים של עננים מצעי עננים, גולף & קו. צילום: יונתן בלום

 

תחת מטרייה אחת


טפט הוא אחת הדרכים להכניס שינוי גדול בחלל, מבלי להשקיע הרבה כסף ומאמץ. ואם בחורף עסקינן, מה דעתכם על טפט המטריות הקסום הזה? אם אהבתם, תוכלו לבחור בין מבחר צבעים, והבחירה קשה במיוחד.  מחיר: 2.48 דולר .

OH DEER


צבאים ואיילים הם לגמרי מסממני החורף, הם מביאים איתם שיק בלתי מתאמץ ומגיעים בשלל אפשרויות משמחות לעיצוב הבית. קבלו כמה הצעות שאהבנו במיוחד:

צלחת פורצלן שטוחה באיור אייל עדין, המבטיחה לשמח כל ארוחה. מתאימה לשימוש במיקרו ובמדיח. להשיג ביולטה. מחיר: 69 שקלים

צלחת עם אייל מביאים את היער הביתה. יולטה. צילום: הגר דופלט 

להתקלח בחורף זו לא משימה פשוטה, אבל אפשר לעשות אותה נעימה יותר. למשל, עם וילון אמבטיה צבעוני עשוי פוליאסטר, המגיע עם איור כובש לב של אייל חינני. מחיר: 22.99 -29.99  דולר.

עננים עננים


מוצרי נייר משמחים בהדפסים חורפיים, עננים, טיפות גשם וקשת בענן, ביניהם כרטיסי ברכה ופוסטרים לחדר הילדים או לכל מי שמרגיש ילד בליבו. להשיג בחנות Oish Studio ב-etsy.com . מחירים: כרטיס ברכה 15 שקלים, פוסטר 55-110 שקלים.

מחברת עננים White pepper TLV. צילום: עומר הסקל-שטיינמץ

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...