עצבו את זה: השינויים שירעננו את הבית לקראת השנה החדשה

ראש השנה הוא תירוץ טוב להתחלה חדשה ולשינויים. גם לבית מגיע רענון ואתם יכולים לעשות אותו בקלות ופשטות. איך? קבלו את השידרוגים הקטנים שעושים את ההבדל

כמה פעמים יצא לכם לחשוב על שינוי מראה הבית? המחשבות נעות מהוספת חלק למטבח, דרך הורדת הקיר שמפריע בחדר השינה או הוספת מחיצה כדי ליצור פינת עבודה – כל מה שמודחק ליום אחד בעתיד הרחוק. יכול להיות שקיים טרנד שהתאהבתם בו ולא הספקתם לשלב בבית, ואולי אפילו צבע הקיר שהיה משאת החלומות כבר לא רלוונטי ונראה מיושן.

כדי לטפל בכל אלה לא צריך תקציב גדול במיוחד, אלא רק מניע לשינוי. תחילתה של שנה חדשה היא זמן טוב לשינויים, גם אם מינוריים, אותם תוכלו להשיג עד ראש השנה הקרוב כדי לשמח לא רק את עצמכם אלא גם את האורחים שיגיעו להתארח. משתוקקים להתרענן? הנה כמה דרכים פשוטות לריענון הבית, שיזכו אתכם בסיפוק ובשקט לפחות עד השנה הבאה:

 

סלון לבן

ראש השנה הוא זמן מצויין לשינויים

סלון לבן

סידור שונה לריהוט

אם מערך הריהוט שנבחר לסלון מרגיש חנוק וסוגר את החלל, אם הוא פונה לקיר ולא לנוף שאתם כל כך אוהבים או אם הוא לא יוצר מעגל שיחה נעים, זה הזמן להתחיל לשנות – להזיז את הספה לצד השני, להפוך את כיוון הכורסאות ולגלות סידור חדש, שיחליף גם את נקודת המבט על המרחב. לא מרוצים? תמיד אפשר להחזיר למצב הקודם.

סלון מודרני

אותם הרהיטים בסידור שונה, נראים חדשים לחלוטין

סלון מודרני

החלפת כריות

ספה היא לא רהיט שמחליפים כל שנה. היא יקרה יחסית, נייחת וכבדת משקל והחלפתה כרוכה בהובלות. לעומתה, הכריות שעל הספה ניידות וקלילות, אפשר להחזיק אותן ביד אחת כשחוזרים מיום קניות ותמיד ימצא להן מקום אחר בבית אם רוצים להתרענן. גם הצבעוניות יכולה להשתנות בהתאם למצב הרוח – הכול בחירה שלכם.

כריות ואקססוריז מרעננים

הוספת כריות ואקססוריז מרעננים

כריות ואקססוריז מרעננים

ניקוי וילונות

בהנחה שלא ויתרתם על וילונות לחדרי הבית השונים, מהסלון ועד אחרון חדרי השינה, קרוב לוודאי ששמתם לב שהם לא נותרו בצבעם המקורי. האבק נח עליהם, השמש צרבה אותם וניקוי הוא פעולה מתבקשת. הורדה של הווילונות, הכנסה למכונת הכביסה וחזרה למוט התלייה לא ייארכו יותר מאחר צהריים אחד.

וילון רך

הזדמנות מצויינת להזכר מה היה צבע הוילון

וילון רך

טפט חדש לקיר

הדבקת טפט היא פעולה מורכבת, אבל בחירתו בחנות תשתלם לטווח הארוך: הוא מוסיף עושר לחלל, סוגים שונים שלו מתאימים כמעט לכל אזור בבית ואין תחליף להנאה שמקבלים מהעיצוב.

טפט- המרענן הרשמי של הבית

טפט- המרענן הרשמי של הבית

טפט- המרענן הרשמי של הבית

החלפת מנורה

את מנורת הקבלן כבר הסרתם מהתקרה? אם לא, זה הזמן לעלות על סולם, לשחרר את בית המנורה הפשוט ולהחליף אותו בגוף תאורה ראוי יותר, שיהיה חלק חשוב מעיצוב הבית. גם אם סיימתם לחבר את כל גופי התאורה בתקרה, תוכלו להוסיף מנורה עומדת שתוסיף טאץ' משלה.

המנורה היא מרכז החלל

המנורה היא מרכז החלל, אל תשכחו אותה

המנורה היא מרכז החלל
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...