שיק מנצנץ: פריטים שכיף לפתוח איתם את השנה החדשה

השנה האזרחית בפתח, השמפניה כבר בקירור והקונפטי מוכן - עכשיו נשאר רק להצטייד בכמה שיותר שיק מנצנץ. לכבוד 2017 קבלו 10 פריטי עיצוב להשראה גלאמית וחגיגית

הספירה לאחור אוטוטו מתחילה, ושנת 2017 מגיעה אלינו ברעש וצלצולים. לרגל החגיגות הקרבות, אספנו עבורכם 10 פריטים מנצנצים, שיתנו לכם קצת גלאם, שיק והשראה לפתיחת השנה האזרחית החדשה. מוכנים? תתחילו לספור:

10: שוב הדיסקו כאן

גוף תאורה במראה מקורי, אשר נותן פרשנות מודרנית לכדור הדיסקו הנושן ויוצר לו מראה חדשני. כדור התאורה הזוהר עשוי מקיפולי אלומיניום בגימור כרום מבריק, מתאים לכל חללי הבית וישווה להם מראה גרובי ועליז, אך עדיין אלגנטי ומוקפד.
להשיג ב: קמחי תאורה
מחיר: החל מ-1,900 שקלים
גוף תאורה מקוריצילום: יח"צ
9: ים הזיקוקים שמסביב

תשכחו מפרחים וצורות גיאומטריות, והכניסו לחייכם קצת זיקוקים. טפט זיקוקי הדינור הזה יגרום לכם להרגיש כאילו כל יום הוא חגיגה.
להשיג ב: גולדשטיין גלרי טפט
מחיר: 250 שקלים למ"ר
טפט זיקוקי דינור
צילום: לוק רינסון
8: שמפנייה לגברת

שמפניה וסילבסטר הן כמעט מילים נרדפות, אי אפשר לחגוג את ערב השנה החדשה בלי לפחות שלוק אחד מהמשקה המבעבע הזה, שמסמל יותר מכל את החיים הטובים. השנה אתם מוזמנים לשדרג את חווית האירוח עם מתקן מעוצב לשמפנייה, העשוי מפלדת אל-חלד בגימור מבריק. מעבר לפונקציונליות של המוצר, אשר שומר על טמפרטורת המשקה, הוא ניחן בעיצוב סופר אלגנטי שישדרג כל חלל ויגרום לכם להרגיש על הסט של מד מן, לפחות.
להשיג ב: אתר casabugatti.
מחיר: 624 שקלים
שמפיינרצילום: studio bugatti
7: לב שאוהב

זהו מקרה קלאסי של פריט שתרכשו לחדר הילדים ולבסוף תשמרו לעצמכם… מדובר בכרית נוי מעוצבת בצורת לב, בעלת שני צדדים, האחד מבד פאייטים כסוף והשני עשוי בד כותנה  אפור.
להשיג ב: חנות Nuppi באתר מרמלדה מרקט
מחיר: 129 שקלים
כריות נויצילום: זיו שמש
6: הניצוץ

אלו מכם שחייבים את הפאייטים שלהם כבר בארוחת הבוקר, ישמחו לגלות את הפלייסמנט הזה שיכניס ניצוץ לכל שולחן אוכל.
מחיר: כ-50 שקלים
עיצוב שולחןצילום מסך מחנות האטסי
5: מטבח מהסרטים

תמיד חלמתם על מטבח מזהב? גם אנחנו. המטבח שבתמונה עשוי MDF צבוע, בגמר במראה מתכתי בשילוב של עץ מעושן. אז אם גם אתם מאוהבים בטרנד המתכתי המשלב את גווני הטיטניום והפליז בעיצוב הבית – זה המטבח בשבילכם.
להשיג ב: דא קוצ'ינה
מחיר: 150,000-600,000 שקלים
 מטבח מעוצב
צילום: יח"צ  
4: שלח לי מלאך

עוד מתנה מקסימה שתרצו לשמור לעצמכם: בובת מלאך מוזהב בעיצוב Timo. מגיעה בגרסת בד ובגרסת נייר, לבעלי מודעות אקולוגית מפותחת.
להשיג ב: חנות האטסי של המותג
מחיר: 65 שקלים לבובת בד, 45 שקלים לסט של 3 בובות נייר.
צילום: איה ויד 
3: צ'ין צ'ין

אחרי שהצטיידתם בשמפניירה, אל תזניחו את הכוסות. ההצעה שלנו? גביע יין מעוטר בנקודות זהב קטנטנות ושובבות, אשר יוצרות מראה סופר מתוחכם לכוס היין הסטנדרטית שכולנו מכירים.
להשיג ב: פוקס הום
מחיר: 29.90 שקלים
אקססוריז לשלוחן אוכלצילום: דניאל לילה
2: מריחים את הסילבסטר

הנצנצים עושים דרכם גם לענף הבישום והקוסמטיקה, ראו למשל את הדיפיוזר הזה, אשר מגיע בבקבוק מעוצב שמפיץ ניחוח של פרחים לבנים, לילי, חבצלת העמקים ומאסק ועצים לבנים, וכמובן – מנצנץ!
להשיג ב: אתר של בית הבישום SPRING
מחיר: 110 שקלים ל-39 מ"ל
בקבוק זכוכית
צילום: יח"צ 
1: מנורה מעוצבת

אם ניחנתם בנפש עתיקה, ודאי תשמחו למראה מנורת הזכוכית הזו. היא מעוטרת בפליז במראה מלכותי, ונראה כאילו נלקחה הישר מארמון ישן במרוקו.
להשיג ב: טורקיז האוס
מחיר: 1,380 שקלים
    
צילום: חגית גרוסמן 

553-1
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקסים! אהבתי

בודק...