חוסכים בגדול: חנויות האאוטלט הטובות ביותר לעיצוב הבית, במחירים הכי שווים

גם לחנויות העיצוב יש סניפי אאוטלט. אותה האיכות בעיצוב ומוצרים עם טוויסט במחירים. בניין ודיור מביאים עבורכם את חנויות האאוטלט הטובות ביותר לעיצוב פנים, עם המחירים הכי מדהימים!

שיפוץ, עיצוב וחידוש של בית זקוק ליד מעצבת מכוונת, ובעיקר הרבה סטייל. משמח תמיד למצוא חנויות איכותיות ומגוונות של עיצוב, במחירים שווים עם הנחות משמעותיות. בניין ודיור אספה עבורכם את חנויות האאוטלט של העיצוב עם המחירים הכי מדהימים.

 

רוזטו

רשת רהיטי רוזטו, הינה רשת ריהוט יוקרתית המשווקת פתרונות ריהוט ייחודי, עשיר ובטוב טעם. הרשת החלה את דרכה כנגריית אומן בשנת 1978 ומשלימה השנה את שנת ה-41 לקיומה, כרשת הפרוסה על פני 6 סניפים מפוארים.  כיום הרשת הינה היבואנית הבלעדית בישראל של מותגי ריהוט נחשקים, איטלקיים וגרמניים כמו Pianca, Domicil, MAB ועוד… העיצובים הייחודים וסל המוצרים המשגע, הכולל בין היתר מערכות ישיבה מעור ומבד, כורסאות טלוויזיה , פינות אוכל, חדרי שינה וריהוט משלים מאפשרים מגוון רחב של אפשרויות עיצוביות, בהתאם לטעם ולסגנון ומאפשרים למעצבי הפנים הפועלים בסניפי הרשת, להתאים חליפת עיצוב אישית מוקפדת ומדויקת בהתאם לטעמו של הלקוח ועל פי מגבלות החלל אותו הוא מבקש לעצב. בין התחומים הבולטים בחדשנותה של החברה, הוא ההתמחות במנגנוני שכיבה חשמליים המשולבים ברבים מהדגמים המוצגים וכוללים פיצ'ארים טכנולוגיים המתקדמים ביותר.

 

ריזוטו

 

 

 

SMEG

חברת גולן ווסטליין יבואנית של מוצרי חשמל יוקרתיים למטבח, היא היבואנית הבלעדית של מותג מכשירי החשמל האיטלקיים SMEG, מותג קולטי האדים האיטלקי היוקרתי falmec, ומותג מכשירי החשמל האמריקאיים המצויינים WHITE WESTINGHOUSE.

החברה מפעילה חנות עודפים ותצוגות הכוללת מגוון רחב ממוצרי שלושת המותגים, ברחוב אימבר 7 בקרית אריה,

פתח תקווה 077-9968325

 

מבטח מודרני

 

 

 

ביתילי

חנות האאוטלט של ביתילי הממוקמת על כביש החוף, מהווה מוקד משיכה לאלפי לקוחות המבקרים בה במהלך השבוע ובעיקר בימי שבת, בהם תוכלו למצוא את החנות פתוחה, החל משעה 11:00 בבוקר ועד 20:00 בערב. בחנות קיים מגוון של מערכות ישיבה, פינות אוכל, מזנונים, שולחנות סלון, ריהוט משלים, תאורה, הום סטיילינג, תמונות ועוד שלל מציאות בהזדמנויות חד פעמיות!, בחנות ניתן יהיה למצוא מוצרי "סוף עונה" חדשים לגמרי שיצאו מהליין של סניפי הרשת ולצידם ניתן למצוא גם מוצרים שהוצאו מתצוגות הסניפים כחלק מהחלפות הקולקציה שמבצעת הרשת פעמיים בשנה. בנוסף לאלה, תוכלו גם למצוא מוצרים עם פגמים קלים. אחוזי ההנחה על מגוון המוצרים נע בין 50% ל – 80% ולעיתים אף יותר.

 

סלון ישראלי

 

 

 

קיוביק

קיוביק דיזיין בע"מ הינה חברה שמספקת פתרונות בתחום הריהוט המשרדי החדש והמשומש. החברה ממוקמת באיירפורט סיטי, במתחם תצוגה ענק של כ-2,000 מטר. קיוביק מחזיקה בנגריה ומסגריה IN HOUSE ושמה לעצמה כמטרה להגשים כל חלום בעיצוב המשרד שלכם. קיוביק משתפת פעולה עם אדריכלים ומעצבים ובכך מביאה ליצירתיות פורה בתחום הריהוט המשרדי.

 

רהוט משרדי

 

 

יש מאין 

סטודיו ׳יש מאין׳ מביא בשורות בעשור האחרון בעולם הלייפסטייל הישראלי ובחמש השנים האחרונות חדר גם לסצנה הבינלאומית ועושה בה חיל בימים אלו ממש.

תוכלו למצוא את עודפי היצוא והייצור של הסטודיו בשני אאוטלטים בעלי אופי ובמקומות סופר מיוחדים בארץ.

האחד, אאוטלט יפו – שוק הפשפשים

והשני אאוטלט זכרון יעקב- רחוב המייסדים המשוחזר.

 

באאוטלטים תוכלו למצוא ב40%-60% הנחה, את מגוון מוצרי הויניל החדשניים

והסופר פרקטיים של המותג;

שטיחי הויניל מקולקציית האריחים האהובה- מוצר הדגל של החברה.

קולקציות חדשות ומרגשות נוספו לאחרונה המביאות את מלאכות היד המסורתיות מן העולם לשפת הויניל החדשנית.

יריעות מעצבים שניתן ליישם על קירות, רהיטים, משטחי צילום ועוד…

הלבשת שולחן חגיגית, ועולם שלם של מדבקות אריחים וטקסטורות שונות לעיצוב מהיר וקליל.

המוצרים של המותג מעשירים כל מרחב ברגע ומעצימים כל חלל.

השטיחים מגיעים בכ-18 מידות ומעל 200 דגמים שונים.

 

מחירים: כל החנות עד 60% הנחה ממחירי האתר.

לדוגמא – 4 יחידות פלייסמט ב60 ₪ במקום 176₪

שטיח אריחים בגודל 60/97 150₪ במקום 250₪

איפה? עמיעד 13, שוק הפשפשים, יפו / המייסדים 36, זכרון יעקב

 

אקססוריז

 

 

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה

בודק...