חנות קטנה ומטריפה: החנות שמפגישה בין ישראל לסקנדינביה

"תמה" התחילה מקונטיינר קטן שניהלו זוג אדריכליות שהן גם גיסות. המקום הזעיר גדל, מתפקד היום כהיכל עיצוב בסגנון אירופאי ומהווה מקור השראה לעיצוב ואופנה

מי אנחנו: תמה, חנות לעיצוב בבעלות שרון תעוז ויעל תעוז, גיסות שמשלבות כמה כבר שנים בין אופנה ישראלית עכשווית וסקנדינבית לייבוא של עיצוב אירופאי וסקנדינבי מחברות כמו Design Letters, Hubsch, Playtype ,Bed and philosophy, Xlboom".

 

חנות עיצוב בגדים צילום: שי אפשטיין

 

עיצוב אקססוריז לבית צילום: Design Letter

 

 

למה תמה: "פירוש השם הוא 'נושא', והנושא הוא העיצוב".

 

תקישו בווייז ותגיעו: קריית שאול 20 תל אביב

 

אצלנו עובדים: שרון, יעל ועוד חמש עובדות.

 

שנים בביזנס: 8

 

כריות מעוצבות צילום: יח"צ

 

צילום: Design Letter

 

 

יום ארוך: "החנות פתוחה המון, מ-8:30 עד 16:00 או עד 19:00, ויש לנו הרבה עבודה מאחורי הקלעים, בבית במחשב עם מיילים לספקים, הזמנות, ענייני מלאי, חשבונות, פייסבוק, אינסטגרם, פרסום ועוד. פעמיים בשנה נוסעות לחו"ל לתערוכות עיצוב ופגישות עם ספקים".

 

הקשר האישי שלנו לתחום העיצוב: שרון: "יעל ואני היינו בעלות משרד אדריכלות ועיצוב פנים, שהתמחה בדירות וחללים מסחריים. החלום שלנו היה לפתוח חנות שתשלב בין אופנה ועיצוב עכשווי באופן שישקף את תפיסתנו העיצובית – ניקיון, אסתטיקה, איכות, חדשנות וריגוש. מקום מעורר השראה שייתן חוויה כוללת של עיצוב, אופנה, חום אנושי וחוויית קנייה".

 

כלי בית קרמיקה ועץ צילום: Hubsch

 

שרפרפים מעוצבים צילום: Hubsch

 

 

קרדיט על עיצוב החנות: "אנחנו יחד עם הצוות, שגם הוא בעל רקע בתחומי העיצוב השונים".

 

החנות היא בשבילנו: "במה לאהבת העיצוב והאופנה שלנו, היכולת לחשוף עיצוב טוב, עולמי ומקומי, ולהפיץ אותו, לפגוש לקוחות מעניינות ולקבל השראה יומיומית מאחרים".

 

חנות עם השראה בשבילנו: "מרסי פריז, felux פריז, קונראן לונדון,hype type  ברלין, אילומס קופנהגן".

 

אם לא היינו פותחות את החנות, היינו היום: "במשרד שלנו לאדריכלות ועיצוב פנים".

 

סימנו וי על: "יבוא ובלעדיות על חברות עיצוב מובילות בעולם והפיכתה של תמה למרכז עיצוב ואופנה ומקור השראה לחובבים ולאנשי מקצוע כמעצבים, סטייליסטים ואדריכלים. התחלנו מחנות קטנה בקונטיינר, ואחרי שלוש שנים עברנו למשכננו הנוכחי שהוא חלל תעשייתי מרשים בגודל 76 מ"ר שהפך להיכל שלנו".

 

עציצים מעוצבים צילום: Hubsch

 

ציפיות סטיייל לכריות צילום: Bed and philosophy

 

 

לקוח שלא שוכחים: "אנחנו אוהבות לקוחות שיודעות לזהות עיצוב טוב, ואכן הייתה לנו מקרה מצחיק של לקוחה שקנתה חמש כריות פשתן של 'בד אנד פילוסופי' למיטה אחת. הן לא קטנות ולא זולות, ומן הסתם תופסות את כל שטח המיטה, כך שאסור לשבת עליה ובוודאי שלא לשכב עליה…".

 

 פייר, לא יכולות לסבול: "את העומס בתקופות מסוימות ואת חוסר הנוחות בכל הקשור ללוגיסטיקה עם מחסן, סבלות וכו'".

 

חנות עיצוב לבית צילום: שי אפשטיין

 

קערות מעוצבות צילום: Design Letter

 

 

למי היינו מאפשרות לנהל את החנות במקומנו: "לאישה שעומדת בראש חברת עיצוב כמו Ann מבלגיה, בעלת חברת Xlboom. המוצרים שלה באיכות לא מתפשרת, בקו נקי ומוקפד עם רוח חדשה. תמיד שמחות לפרגן לנשים שעושות מוצרים טובים ומוצלחים בעולם העיצוב".

 

החלום שלנו הוא שהחנות: "תגדל לחלל רחב ונוח יותר, שיוכל להכיל גם ריהוט ומחלקות נוספות כמו עיצוב ואופנת ילדים. סוד קטן: זה גם משהו שעומד להתממש בעתיד הקרוב, כשנעבור לחלל בבנייה סמוך אלינו".

 

 


 

 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...